بازدید 4986
گزارش

تراکتور، قرارداد خارجی گرانقیمت ولی مصدومش را لغو کرد

هنوز مشخص نیست مسوول جذب این بازیکن مصدوم بدون تست پزشکس و مقدمات لازم چه شخصی بوده است و آیا تیم تبریزی از سلامت فیزیکی وی مطمئن بوده است یا خیر؟ تصاویری از حضور این بازیکن سیه چرده در تمرین های تراکتور منتشر شده بود
کد خبر: ۸۷۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 18 February 2019

قرارداد کنستانت ستاره خارجی تراکتور که با سروصدای زیاد به تیم پرستاره تبریز پیوست، به حالت تعلیق درآمد. 

به گزارش تابناک ورزشی، قرارداد هافبک سرشناس تیم فوتبال تراکتورسازی کوین کنستانت که سابقه بازی در میلان را دارد، به دلایل عجیبی که سربسته مطرح شده است، با این تیم به حالت تعلیق در آمد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی،‌ قرارداد کوین کنستانت بازیکن تیم تراکتورسازی که در نیم فصل به این تیم پیوسته بود به دلیل عدم آمادگی و تشخیص تیم پزشکی باشگاه با توافق طرفین به حالت تعلیق درآمد. با توجه به شرایط موجود وی بامداد امروز جهت پیگیری مراحل درمانی تبریز را ترک کرد.

تراکتور، قراردادستاره خارجی گرانقیمت اما مصدومش را لغو کرد

هنوز مشخص نیست مسوول جذب این بازیکن مصدوم بدون تست پزشکس و مقدمات لازم چه شخصی بوده است و آیا تیم تبریزی از سلامت فیزیکی وی مطمئن بوده است یا خیر؟تصاویری از حضور این بازیکن سیه چرده در تمرین های تراکتور منتشر شده بود اما مشخص نیست آسیب این مهره از چه ناحیه ای بوده است؟ 

کنستانت در حالی از تراکتورسازی جدا شد که 14 دی ماه یعنی 45 روز پیش به این تیم پیوسته بود و مشخص نیست چگونه این بازیکن آن زمان قراردادی 3.5 ساله به تراکتورسازی امضا کرد. هنوز هم رقم توافق دو طرف برای این جدایی اعلام نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار