بازدید 3594

فولاد قطبی، با پیروزی در دربی به مدعیان لیگ پیوست

کد خبر: ۸۷۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 17 February 2019

دیدار تیم متحول شده فولاد خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر ایران از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید تا افشین قطبی سومین پیروزی خود در چهارمین بازی پس از حضور در جمع سرخپوشان خوزستانی را کسب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، ایوب والی در دقیقه 28 تنها گل سه امتیازی این بازی را به ثمر رساند. همچنین لوسیانو پریرا در نیمه اول یک ضربه پنالتی را برای فولاد خوزستان از دست داد. مهرداد طهماسبی 10 دقیقه بعد از اشتباه فاحش روی دریافت گل، این اشتباه را با دفع ضربه پنالتی تیم میزبان جبران کرد. لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد خوزستان زننده این پنالتی بود و ضربه زمینی وی را سنگربان تیم میهمان دفع کرد.

فولاد خوزستان با برتری در این بازی 25 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر صعود کرد. قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین زاهدی‌فرد بود که رضا میرزایی و آرش افشین از فولاد خوزستان و هیثم هاشمی‌‌زاده، یوسف وکیا و حکیم نصاری را با کارت زرد جریمه کرد.

شرح گل

(دقیقه 28- ایوب والی): فولادی‌ها از سمت چپ زمین صاحب یک ضربه کرنر شدند و مهدی زبیدی آن را به زیبایی به محوطه جریمه ارسال کرد و ایوب والی با ضربه‎ سر و استفاده از اشتباه مدافع گل اول را به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار