بازدید 12975
۲

گفتگوی خبری با مدیر فروشگاه اینترنتی بذرکو (سایت خرید و فروش اینترنتی بذر)

کد خبر: ۸۷۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 17 February 2019

بذر قسمت عمده اي از توليدات کشاورزي مي باشد که از طريق آن به توليد تکثير گياهان ميتوان پرداخت يا بعبارتي بذر نتيجه نهايي فعاليت‌هاي يک نسل گياه و همچنين آغازي براي نسل جديد مي‌باشد.

از ساليان سال به اين موضوع اهميت زيادي داده شده چون بذر گياه نقش برجسته و تعيين كننده اي در افزايش محصول در واحد سطح را به عهده دارد لذا يکي از عمده اهداف يک کشاورز يا توليد کننده گياه تامين بذر از مکاني مطمئن  و معتبر مي باشد، چون عدم تهيه يک خريد بذر مي تواند کار توليد را با شکست  مواجه کند و یک تولید کننده با ضررهای هنگفت مالی و زمانی شود.

امروز قصد داريم با آقاي درويشي مدير مجموعه موفق سايت بذرکو  bazrco گفتگويي را داشته باشيم این مجموعه یکی از فروشگاههای خوب در سطح ایران در زمینه فروش بذر انواع گیاهان می باشد که عمده فعالیت آن در سایت می باشد.

گفتگوی خبری با مدیر فروشگاه اینترنتی بذرکو (سایت خرید و فروش اینترنتی بذر)

خواهشمنديم درباره سايت بذرکو بفرماييد اين ايده چطور شکل گرفت و از چه سالي شروع به فعاليت نموديد و چند نفر مشغول به کار هستند؟

بذرکو: با سلام ابتدا در فروم ها در زمينه مشاوره گياهان فعاليت داشتنیم بعدها ايده خريد بذر بصورت اينترنتي را در يک سايت عمومي به اجرا گذاشتيم اما بعد از مدتی  به این نتیجه رسیدیم که باید  آن را ارتقا دهیم و يک فروشگاه کاملا" تخصصي را در سال 1393  ايجاد کرديم هم اکنون اين سايت با پيشرفت خيلي بالا در فروش بذر بصورت پک های خانگی و عمده برای تولید کنندگان توانسته يکي از بهترين ها در حوزه فعالیتی فروشگاه اینترنتی خرید بذر برای بازدیدکنندگان باشد. بذرکو هم اکنون با ایجاد اشتغال مستقیم 4 نفر و5 نفر بصورت غیر مستقیم در حال فعالیت می باشد همچنین با خرید مستقیم از کشاورزان و تولید کنندگان داخلی بذر، خود ایجاد اشتغال بین کشاورزان و تولید کننده ها کرده .

شما چه خدماتي در سايت بذرکو ارائه مي دهيد، حوزه فعالیت شما چه سنی را در بر میگیرد، مي‌شود بيشتر درباره آن توضيح دهيد؟

بذرکو: خدماتي که ما در سايت ارائه مي دهيم فروش بذر براي مصارف خانگي و خانه ها، پک عمده و تجاري براي مصارف تجاري در حوزه بذر گلهاي زينتي براي استفاده فضاي سبز، گلخانه دارها براي توليد  مي باشد اما اين بذرهايي که ما به مشتريان ارائه مي دهيم شامل بذر گل هاي زينتي فصلي ، بذر درختان، بذر کاکتوس و ساکولنت ها ، بذر گیاهان دارویی ، پياز گل ها ، بذر گل هاي کمياب و استوایی می باشد. همچنین خدمات جزیی نیز در سایت وجود دارد و یا در برنامه های آتی فروشگاه می باشد. حوزه فعالیت ما تقریبا" تمام رده سنی را در بر می گیرد یک کودک کوچک تا یک فرد کهنسال همگی علاقمند به کشاورزی و گل و گیاه بوده  و این یک برتری به تمام حوزه های شغلی می تواند باشد.

در توضيحاتتون فرموديد بذر کاکتوس ، اين روزها به عينه شاهد فروش زياد اين نوع گياه درعام بودم شما دراين زمينه ممکنه توضيح بيشتر بدهيد؟

بذرکو: دقيقا همينطوره اين شاخه از گياهان نه تنها در کشور ما در کل دنيا داراي علاقمندان بسيار زيادي است علت هم به خاطر تنوع زیاد کاکتوس ها ، نوع نگاهداري آسان، مقاومت بالا به شرايط سخت آب و هوايي و کم آبي هست سایت بذرکو نيز در اين زمينه فعاليتهاي شاياني داشته  در بذرکو مي توانيد براي خريد بذر کاکتوس اقدام کنيد بذرها از کشورهاي اروپايي وارد شده و داراي کيفيت بسيار بالايي هستند  همچنين برنامه اي در دست داريم تا علاقمندان بتوانيد از سايت خريد کاکتوس را هم داشته باشند.گلخانه دارها و تولید کننده های کاکتوس  هم می توانند بذر کاکتوس را با قیمت همکاری، ارزان  از ما خرید کرده.

آیا شما هم در حوزه فعالیتی حمایت از تولید کننده های داخلی دارید ممکنه توضیح بدهید:

بذرکو: ما بصورت مستقیم  و متقابل با تولید کننده های داخلی ارتباط داریم. روش کار بدین صورت است که تولید کننده داخلی بذر F1 وارداتی را از ما خرید کرده و به کار تولید می پردازند همان محصول که برداشت می شود تولید بذر F2 کرده و ما همان محصول  را از تولید کننده با قیمت مناسب خریداری کرده،  این روند باعث ایجاد اشتغال دورانی در بین تولید کننده و فروشنده می شود . همچنین یک سری از تولید کننده های داخلی به کار تولید بذرهای ارگانیک هستند که بذرکو ارتباط مستقیمی با این موسسه های تولید گیاه دارد البته در برنامه های آتی ما نیز این روند بصورت پیشرفته تر را خواهیم داشت بطور مثال محصولات نهال را از تولیدی بخریم و به عرصه فروش برسانیم.

شما در مورد محصولاتی که به مشتریان عرضه می کنید چه برنامه ای برای آموزشهای آن دارید ممکنه توضیح بیشتری بدهید؟

بذرکو: محصول بذر یک محصول خاص در حوزه فعالیتی می باشد چون بذر یک موجود تقریبا" زنده می باشد که درون آن جنین نمو پیدا کرده و تولید جوانه می کند لذا اگر شرایط مناسب برای پرورش، اعم از کاشت، نگهداری، شرایط آب و هوایی رعایت نشود بذر  جوانه زنی نکرده و ممکن است بذر از بین رفته. همچنین بعضی از بذرها برای جوانه زنی احتیاج به شرایط نگاهداری خاصی می باشند ما بصورت ابتدایی در سایت در قسمت آموزش گیاهان در وبلاگ این آموزش ها را قرار داده ایم و تا زمان جوانه زنی همراه با خریدارها هستیم  البته  در زمان خرید و ارسال در فاکتور خرید، راهنمایی های لازم و تجربه ای که در کاشت بذر مورد خریداری شده مشتری داشته ایم را برای مشتری ارسال می کنیم و بصورت پیشرفته تر نیز مطالب آموزشی را  در سایت قرار داده ایم و تا  جایی که ما مسئول هستیم (بدون تضمین) به سوالات، مشاوره خریداران نیز پاسخ های لازم را در سایت می دهیم.

گفتگوی خبری با مدیر فروشگاه اینترنتی بذرکو (سایت خرید و فروش اینترنتی بذر)

ممکنه در مورد مطالب آموزشی که قرار می دهید توضیحات بیشتری بدهید؟

بذرکو: مقالات آموزشی که ما قرار می دهیم ترجمه شده از سایتهای معتبر انگلیسی زبان می باشد این مطالب آموزش گیاهان از معرفی انواع گیاهان تا ویدئوهای پرورش گیاهان، ساخت بونسای و ... می باشد که توسط مترجم ما ترجمه و بصورت فیلم  ، کلیپ ویدویی در رسانه تصویری بذرکو و مقالات آموزشی گیاهان قرار داده می شود .خوشبختانه این نوشته های آموزشی از نگاهداری، پرورش  گیاهان در سایت دارای کیفیت  زیادی بوده و در رنج گوگلی نیز رتبه های خیلی بالایی دارند

نحوه ارتباط با فروشگاه ایترنتی بذرکو و درخواست خرید بذر را توضیح می دهید؟

بذرکو:  نحوه خرید بذر از سایت انجام می شود کاربران می توانند بصورت آنلاین وارد سایت فروشگاه گل و گیاه بذرکو  به نشانی https://bazrco.ir  شده و بسیار ساده و آسان خرید را انجام دهند ما حتی برای کاربرانی که دارای ایمیل هم نیستن ارزش قائل شده و این بخش را غیر فعال کرده ایم حتی اگر باز برای کاربران مشکل بود می توانند از کارمندی که در این بخش قرار دادیم کمک گرفته و از طریق شماره تماس هایی که قرار دادیم با کارمندان فروش ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشند تا آنها فاکتور را برای خریدار ایجاد کند.  همکاران ما در نهایت بعد از ثبت سفارش، آنها را تکمیل ، بسته بندی و فردای روز کاری با توجه به حامل انتخاب شده خریدار ارسال می کنند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام عرض ادب میخواستم تشکرکنم ازسایت خوب شما هم قیمت شما خوبه هم تنوع خوب بذرها.موفق باشید
متاسفانه کیفیت بذرهای شما خیلی کم بود من بیش از سه بار از شما خرید کردم و نا امید شدم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار