بازدید 2642

واکنش میرلوحی به اظهارات شهردار اسبق تهران

کد خبر: ۸۷۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 17 February 2019

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به اظهارات شهردار اسبق تهران در یکی از برنامه های تلویزیونی واکنش نشان داد.

به گزارش مهر، محمود میرلوحی در جلسه علنی روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته برنامه ای در شبکه سوم سیما به نام «توقف» پخش شد و در آن آقای قالیباف ادعاهای خود را در خصوص بدهی های شهرداری تهران تکرار کرد که از این رو به شهردار کنونی تهران و ریاست صدا و سیما تذکر می دهم.

وی ادامه داد: مسئله بدهی‌های شهرداری واقعیت شهر تهران است و هر چه بیشتر از بدهیها سخن بگوییم پیمانکاران را از همکاری با شهرداری دلسرد می کنیم؛ اما جالب اینجاست که آقای قالیباف منکر بدهیها شده و مدیریت شهری جدید را متهم می کند و با یک ادبیات نامناسب صحبت های قبلی خود را تکرار کرد.

میرلوحی از صدا و سیما درخواست کرد که این فرصت را در اختیار شهرداری تهران قرار دهد تا واکنش مناسبی نسبت به این موضوع داشته باشد.

وی همچنین از کمیسیون حقوقی شورا و شهردار تهران در خواست کرد که واکنش مناسبی به این سخنان نشان داده و گزارش بدهیهای شهرداری در رسانه ملی منتشر شود.

این عضو شورای شهر تهران با گلایه نسبت به اینکه چرا افتتاح ۵۰۰ پروژه شهری که هفته گذشته به بهره برداری رسید، انعکاسی در صدا و سیما نداشت، گفت: این در حالی است که به گونه ای رفتار می شود که گویی ایشان همچنان شهردار است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان