بازدید 3461

واکنش استقلال به معامله با فدراسیون؛ مجوز پاتوسی در ازای سوپرجام

کد خبر: ۸۷۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 17 February 2019

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که موضوع جذب پاتوسی ارتباطی به سوپرجام ندارد و آنها پیگیر پرونده سوپرجام هستند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی درباره بازی با تراکتورسازی گفت:هر بازی 3 امتیاز دارد و ما با همه توان در این بازی شرکت کردیم و دوست داشتیم برنده شویم. همه دیدند استقلال بازی خوبی در زمین تبریز با آن جو به نمایش گذاشت و بخت یار ما نبود. امیدواریم استقلال روز به روز بهتر شود و نتایج خوبی را رقم بزند. مدیرعامل استقلال درباره هیات مدیره جدید این باشگاه عنوان کرد: جا دارد از نفرات قبلی تشکر کنم و هیات مدیره جدید با نیروی جوانتر به جمع ما اضافه شده و امیدوارم با این ترکیب جدید روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

فتحی درباره جذب پاتوسی گفت: ما در مورد جذب پاتوسی بنا بر مقررات و آیین نامه مصوب سازمان لیگ اقدام کردیم. من رسما به هواداران گفته بودم پاتوسی مشکلی ندارد و مشکل زمان ما بود. پنجشنبه و جمعه ایران تعطیل است، شنبه و یکشنبه آفریقای جنوبی و این 4 روز زمان را از ما می گرفت. اولین استعلام فدراسیون فوتبال از آفریقای جنوبی منفی بود ولی در سازمان لیگ 2 بند مثل لیگ های اروپایی و بازی در 10 مسابقه یا در بازی های ملی به میدان رفته باشد. پاتوسی هر 2 شرایط را داشت، او در باشگاه لوکرن بلژیک 7 سال بازی کرده است. او 11 بازی انجام داده بود، 10 بازی رسمی، و در 2 بازی دوستانه رسمی نه مثل بازی های دوستانه ایران که در زمین های معمولی برگزار می شود به میدان رفته بود. جالب است بدانید یکی از بازی های دوستانه وی مقابل نیوکاسل بوده است.

مدیرعامل استقلال افزود: ما خواهش کردیم گزارش های داوری که به فدراسیون ها می دهد را برای ما بفرستند. این نامه با 23 برگ به فدراسیون فوتبال ارسال شد. نامه را سازمان لیگ اصلاح کرد و فدراسیون هم نامه ارسالی به آفریقای جنوبی را اصلاح کرد. 14 فوریه یعنی پنجشنبه آخر شب از سوی فدراسیون آفریقا ارسال شد و به این موضوع ایام دهه فجر را اضافه کنید که زمان را از ما گرفت.

فتحی درباره اینکه استقلال سوپرجام را فدای پاتوسی کرده است؟ خاطرنشان کرد: شأن باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نیست در مورد یک بازیکن یا یک مسئله بخواهند معامله کنند. مطمئنا این 2 موضوع ارتباطی با یکدیگر ندارند و ما پرونده سوپرجام را در جای خودش پیگیری خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر