بازدید 3411

مرزبان:کسی از درآمد تبلیغات محیطی لیگ خبر دارد؟

کسی می‌داند روند مارکتینگ سازمان لیگ به چه شکل است؟ کسی می‌داند بخش آگهی‌های تلویزیونی و دور زمین به چه شکل بین تیم‌ها تقسیم می‌شود؟ حتی رسانه‌ها از این موضوع اطلاعی ندارند. آن زمان که داور سوت می‌زند، واقعیت آغاز می‌شود و آن زمان هیچ کس قبول نمی‌کند که آن تیم، تیمی است که آب و غذا ندارد.
کد خبر: ۸۷۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۱ 17 February 2019

سرمربی نفت درباره شکایت یک بازیکن از این تیم که باعث شد نتواند بازیکن جدید جذب کنند، بیان کرد: یک بار دیگر تاکید می‌کنم که تیم نفت اصلا حامی ندارد و دشمن زیاد دارد. افرادی هستند که خیلی روشن به ما می‌گویند که اصلا کمک نمی‌کنیم. بازیکنان قدیمی تنها ۳۰ درصد پول می‌گیرند و بازیکنان جدید اصلا پول نگرفتند. ما برای دادن تغذیه به بازیکنان هم مشکل داریم.

به گزارش تابناک ورزشی، مرزبان گفت: به مسئولان می‌گویم که من نمی‌گذارم این تیم را شکست دهند. من نمی‌توانم بپذیرم که پول دولتی که یک سری تیم‌ها می‌گیرند و بازیکن خارجی جذب می‌کنند ولی مسجد سلیمان با این سرمایه بدون پول است. البته تبعیض یک موضوع طبیعی در کشور ماست. ما قبلا زرنگ را به افرادی می‌گفتیم که باهوش هستند ولی در ادبیات مدرن فارسی، آدم‌هایی هستند که از هر راهی و کلکی به پول می‌رسند. مهم این است که به پول رسیده باشند. ما به هیچ وجه پول نداریم و دنبال ۸۰ میلیون هستیم که بتوانیم بازیکنان جدیدمان را استفاده کنیم. این یک مسئله دردناک است و خیانت به بختیاری‌ها و مردم مسجدسلیمان است. باید شهامت داشته باشند که چرا نمی‌خواهند این تیم وجود داشته باشد.

Image result for ‫مرزبان و قطبی‬‎

مرزبان در ادامه در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است نفت مسجدسلیمان حرفه‌ای شود تا سرمربی این تیم دغدغه هتل، تغذیه و... نداشته باشد، توضیح داد: تمرکز من را تمام کوه‌ها نمی‌تواند برهم بزند. من نمی‌گذارم بازیکنانم تمرکزشان را از دست بدهند. ما به خوبی فولاد را آنالیز کردیم. ما می‌دانیم واقعیتی که اتفاق می‌افتد، درون زمین است. شما پرسیدید که نفت مسجدسلیمان کی می‌خواهد حرفه‌ای شود. مگر در ایران فوتبال حرفه‌ای داریم؟ اگر معیارهای حرفه‌ای را در نظر بگیریم همه ما آماتور هستیم. چند بازیکن خوب از آکادمی‌های باشگاه‌های بزرگ به تیم‌ملی داده شده است؟ کدام یک استادیوم دارد؟ نفت مسجدسلیمان یک ورزشگاه دارد و راه‌های مختلفی برای شرایط آب‌وهوایی مختلف دارد. نفت مسجدسلیمان یک تیم پایه ندارد. معیارهای حرفه‌ای تنها مسائلی است که ما اطلاعی از آن نداریم. ما نمی‌توانیم بگوییم که حرفه‌ای هستیم اما از نوع ایرانی آن! داشتن یک استادیوم دلیل بر این نمی‌شود که ما حرفه‌ای هستیم.

او افزود: کسی می‌داند روند مارکتینگ سازمان لیگ به چه شکل است؟ کسی می‌داند بخش آگهی‌های تلویزیونی و دور زمین به چه شکل بین تیم‌ها تقسیم می‌شود؟ حتی رسانه‌ها از این موضوع اطلاعی ندارند. اگر همین طوری همه جای آن را بزنند، سالی پنج میلیارد به همه تیم‌ها می‌رسد که برای نفت کافی بود. با این حال باید همه چیز را بدانیم. البته آن زمان که داور سوت می‌زند، واقعیت آغاز می‌شود و آن زمان هیچ کس قبول نمی‌کند که آن تیم، تیمی است که آب و غذا ندارد. ما واقف هستیم که در 90 دقیقه واقعیت رخ می‌دهد و ما فرار نمی‌کنیم. ما این مشکلات تیم را می‌گوییم تا حل شود. مدیرعامل ما آنقدر تحت فشار است که دیگر صدایش در نمی‌آید و واقعا دست و پای شان بسته است. آن‌ها از هیچ راهی نمی‌توانند پول تهیه کنند چون قول‌هایی که به آن‌ها داده شده عملی نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر