بازدید 43949
هزار و پانصد و هفتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

افشاگری مشاور فرمانده کل قوا درباره حادثه تروریستی زاهدان/ماجرای «خورش بدون گوشت» چیست؟/شلیک هوایی پلیس و ماجرای گشت اخلاقی در شرق تهران چه بود؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توضیحات بروجردی در خصوص سر دادن شعار‌هایی علیه وی/غیبت‌های تعجب برانگیز در جلسه حساس بررسی پالرمو در مجمع /و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 16 February 2019
تابناک؛ داریوش امیری ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
چرا برخی از روحانیون به پایتخت‌های اروپایی می‌روند؟

آیت‌الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز چند روزی است که از سفر برگشته، اما حاشیه‌های این سفر تمام نمی‌شود. این ماجرا گذشته از روایت جالب وی در مورد حجاب در خیابان‌های لندن، موضوعات بسیاری را زیر ذره بین کاربران فضای مجازی قرار داده است. مثلا اینکه چرا لندن و یک کشور آفریقایی نه؟ ادامه دار شدن حواشی حول محور این سفر بهانه خوبی برای بررسی روند اعزام علما و مبلغان مذهبی به کشور‌های دیگر است. محسن غرویان، مدرس حوزه علمیه قم در گفت وگو با «آزادی» در این باره توضیح داد: «چندین نهاد و سازمان مسئولیت برنامه ریزی این نوع سفر‌های تبلیغی و اعزام مبلغان را به عهده دارند. یکی از آن‌ها سازمان تبلیغات اسلامی است که بنده خودم چند بار از آن طریق به خارج از کشور اعزام شدم. سازمان فرهنگ و ارتباطات نیز از سفر‌هایی را برنامه ریزی و علما را برای انجام امور مثل شرکت در همایش‌ها و سخنرانی به خارج از کشور اعزام می‌کند. من خودم از طرف این سازمان به ژاپن رفتم». وی با اشاره به اینکه «در کشور‌های دیگر نیز واحدی برای اعزام مبلغان مذهبی وجود دارد» گفت: «بیوت و دفاتر مراجع نیز گاهی در این زمینه فعالیت می‌کند و سفر‌ها را از لحاظ مالی پشتیبانی می‌کنند». به گفته وی اغلب سفر‌های مذکور در ماه رمضان، محرم و صفر و مناسبت‌های مذهبی مثل ایام فاطمیه است. البته ممکن است که در ایام معمول سال نیز سفری انجام شود. /آزادی

شلیک هوایی پلیس و ماجرای گشت اخلاقی در شرق تهران چه بود؟

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد، هنگام تذکر مأموران گشت امنیت اخلاقی به بانوان بدحجاب، تعدادی از شهروندان نیز به محل این رویداد می‌آیند و با مأموران درگیر می‌شوند؛ در این فیلم صدای شلیک هوایی نیز به گوش می‌رسد. در این فیلم یک دقیقه‌ای که با گوشی تلفن همراه گرفته شده، شهروندی می‌گوید، در نتیجه درگیری بین برخی شهروندان با عوامل انتظامی، درِ خودرو ون از جا کنده می‌شود. به دنبال این موضوع و در تماس با مسئولان واحد اطلاع رسانی پلیس پایتخت، این رویداد مورد تایید قرار گرفت و زمان آن را دیشب (جمعه شب) اعلام شد. یکی از متولیان انتظامی توضیح داد: ماموران گشت امنیت اخلاقی به دو خانم جوان که پوشش و حجاب مناسبی نداشتند تذکر دادند که بعد از چند دقیقه تعدادی از شهروندان دور آنان جمع شدند تا مانع انتقال آن دو خانم شوند. به گفته وی در این میان چند جوان در کار پلیس اخلال ایجاد کردند و ماموران نیز برای متفرق کردن افراد، مجبور به شلیک هوایی شدند.

زنگنه: چینی‌ها اقدامی برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی انجام نداده اند

وزیر نفت گفت: با وجود اینکه ۸۱ درصد قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی به صورت رسمی به سی. ان. پی. سی (CNPC) چین منتقل شده، اما این شرکت اقدامی برای توسعه این پروژه انجام نداده است. بیژن نامدار زنگنه در تشریح آخرین وضعیت قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، گفت: ۸۱ درصد قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی به صورت رسمی به سی. ان. پی. سی چین منتقل شده و مذاکراتی با این شرکت انجام شده تا مشخص شود این شرکت برای اجرا چه می‌کند. بر اساس این قرارداد، یک کنسرسیوم بین المللی به رهبری توتال فرانسه ایجاد شده بود که شاخه بین المللی شرکت ملی نفت چین (سی. ان. پی. سی) و پتروپارس ایران اعضای دیگر آن را تشکیل می‌دادند. سهم توتال به عنوان رهبر این کنسرسیوم در این قرارداد ۵۰.۱ درصد بود. شاخه بین المللی شرکت ملی نفت چین و پتروپارس ایران نیز به ترتیب ۳۰ و ۱۹.۹ درصد سهم داشتند. بر اساس قرارداد در صورت کنار رفتن توتال، شرکت ملی نفت چین سهم این شرکت فرانسوی را در اختیار گرفته و به عنوان رهبر کنسرسیوم، فعالیت می‌کند. با توجه به خروج توتال از این فاز به علت تحریم‌های آمریکا، اکنون سهام این شرکت در فاز ۱۱ پارس جنوبی در اختیار سی. ان. پی. سی چین قرار گرفته است.

حمله تند کیهان به علی مطهری: بسیار بیجا و غلط کرده که برای امام تعیین تکلیف می‌کند

کیهان نوشت: علی مطهری ادعای جعلی بودن نامه امام به منتظری و نیز درباره نهضت آزادی را پس گرفت و گفت: منظور من این بود که ای‌کاش این دو نامه از امام نبود (!) در بخشی از این یادداشت می‌خوانیم: علی مطهری بسیار بی‌جا و غلط می‌کند که تعیین تکلیف می‌کند امام چه باید می‌نوشته و چه نمی‌نوشته یا نامه ایشان (نعوذبالله) از سر دلخوری و شرایط جسمی و... بوده است. این رویکرد همان روش منکر ولایت امیرمومنان (ع) است که وقتی پیامبراعظم (ص) خواستار حاضر کردن قلم و کاغذ برای انشای فرمانی مهم شد، به پیامبر (ص) جسارت کرد! البته در اینکه علی مطهری دمدمی مزاج است تردیدی نیست، اما اینکه آدم هرهری‌مسلک، به امام‌خمینی (ره) جسارت و قیاس به نفس کند، به هیچ عنوان پذیرفته نیست و باید از سوی قوه قضائیه و هیئت رسیدگی به تخلفات نمایندگان مورد پیگرد واقع شود. گفتنی است خوارج نیز بلاهت را با غرور درهم آمیخته بودند و توقع داشتند امام علی (ع) پیرو دمدمی مزاجی آن‌ها باشد، نه امامی که باید فرمان بدهد و دیگران تبعیت کنند. لابد اگر به امثال علی مطهری بود تا به حال ده‌ها بار مملکت را به منافقین و لیبرال‌ها و آمریکا و انگلیس که در برجام بزک شده بودند، می‌فروختند.

داودی، معاون اول احمدی‌نژاد: FATF از ترکمنچای بدتر است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در همین ماجرای FATF اگر کم‌کاری کنیم آقایان می‌زنند و می‌برند، ما باید پرکاری و تلاش کنیم و اجازه ندهیم، حالا اگر کم‌کاری کنیم و این قرارداد بدتر از ترکمنچای را به ما تحمیل کردند ما مقصر هستیم و ربطی به مدیریت ارشد نظام ندارد. داودی خاطرنشان کرد: نباید به مدیریت ارشد نظام مرتبط بدانیم این به واسطه کم کاری ما در آن مقطع بوده و من می‌گویم در حال حاضر فعال و پرکار باشیم و وارد شویم در همین ماجرای FATF نیز اگر کم کاری کنیم آقایان می‌زنند و می‌برند، ما باید پرکاری و تلاش کنیم و اجازه ندهیم، حالا اگر کم کاری کنیم و این قرارداد بدتر از ترکمنچای را به ما تحمیل کردند ما مقصر هستیم و ربطی به مدیریت ارشد نظام ندارد.

آیت‌الله شبستری: مثل اکثر اعضای مجمع مخالف پالرمو هستم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، جزئیات جلسه امروز مجمع تشخیص درباره پالرمو را تشریح کرد. آیت الله محسن شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با تسنیم با رد ادعای برخی رسانه‌ها که از او به عنوان موافق پالرمو یاد کرده بودند، گفت: بنده از ابتدا مخالف پالرمو بوده و هستم و به هیچ عنوان موافق پالرمو نبوده‌ام و حتی در جلسه امروز به عنوان مخالف پالرمو صحبت کردم. آیت‌الله شبستری با اشاره به تلاش وافر برخی مسئولین برای تصویب پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد که علی‌رغم تلاش این افراد، اکثر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب پالرمو را مغایر با منافع ملی می‌دانند.
 
جگردار‌های ارزشی در زمان احمدی‌نژاد کجا بودند؟

سعید لیلاز گفت: مخالفان برجام مثل مخالفان FATF و مخالفان کنوانسیون پالرمو، منافع و مصالحشان در انزوای ایران است. این‌طور نیست که بگوییم دلشان برای ارزش‌ها می‌سوزد! شما وقتی عضو این کنوانسیون‌ها نباشید، به این معناست که اصلا در جامعه بین‌المللی حضور ندارید. این‌ها همان کسانی هستند که در دولت احمدی‌نژاد صد تا بدتر از این را تحمل و تأیید می‌کردند. شاید فراموش کرده‌اید که آقای احمدی‌نژاد زیر پرچم امارات متحده عربی نشست و گفت: اگر حسنی مبارک -نه دونالد ترامپ یا هنری کسینجر، نه ایالات متحده و نه حتی اسرائیل یکی از نوکران دست‌چندم- امشب به من اجازه دهد من سوار هواپیما می‌شوم و به مصر می‌آیم. این را گفت: یا نگفت؟ این جگرسوزان و جگرداران ارزش‌ها کجا بودند درحالی‌که این اتفاق کوچک‌ترین ربطی به ارزش‌ها ندارد و کشوری که بخواهد واردات و صادرات داشته باشد، باید بتواند با جامعه بین‌المللی کار کند.

نظر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره پالرمو

املی لاریجانی گفت: انسان احساس می‌کند که اروپایی‌ها با وجود این تعویق و تعلیقی که در انجام کارهایشان تا الان داشته‌اند در جریان اینستکس، نشان دادند چیزی که طلب می‌کنند فراتر از این حرف‌هاست. ما باید به این مطلب توجه داشته باشیم که در تأیید و تصویب پالرمو اگر نظری بدهیم آیا واقعاً آن چیزی است که اروپایی‌ها از ما خواسته‌اند یا امر فراتری همچون FATF را از ما توقع دارند؟ جمهوری اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت، مجلس و نهاد‌های دیگر آیا واقعاً مصلحت است که با این طلب‌های قلدرمآبانه کشور‌های غربی همراهی کنند؟

دلیل موکول شدن تصمیم‌گیری درباره لایحه پالرمو به جلسه بعدی مجمع

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: به دلیل اینکه همه ثبت‌نام کنندگان در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام برای اظهارنظر درباره لایحه پالرمو نتوانستند صحبت‌های خود را مطرح کنند، رأی گیری شد و کفایت مذاکرات رای نیاورد. در نتیجه ادامه بررسی پالرمو به جلسه بعد موکول شد. او همچنین درباره ضرب‌الاجل FATF توضیح داد که در این باره در مجمع صحبتی نشد. مجمع به روال همیشه کار خود را پیش می‌برد و به نظر من نباید تحت‌تاثیر فشار‌های خارجی قرار بگیرد. جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی پالرمو برگزار نمی‌شود. /اعتمادآنلاین

دخترانی که در سن پایین ازدواج می‌کنند، در زایمان کمتر می‌میرند!

حسن نوروزی، نماینده رباط کریم و سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفته که نمی‌شود در تجریش بنشینیم و درباره سن ازدواج دختران روستایی نظر بدهیم. متوجه نمی‌شوم چرا عده‌ای اصرار دارند مغایر شرع مقدس اسلام سن ازدواج را بالا ببرند. دخترانی که در سنین پایین ازدواج می‌کنند کمتر طلاق می‌گیرند و در زایمان کمتر مرگ و میر دارند و زندگی بهتری دارند و این موضوعات در آمار‌های مرکز آمار ایران و سازمان ثبت احوال مشهود است. شرع مقدس اسلامی موضوع “اذن پدر” را برای این در نظر گرفته که پدر سن و تجربه بالاتری دارد و زمانی که ببیند دختر بلوغ جسمی دارد، اما بلوغ فکری ندارد، اذن ازدواج را نمی‌دهد. نباید در تجریش و مناطق تهران بنشینیم برای دختران روستایی تصمیم بگیریم. بالاتر بردن سن ازدواج بیش از ۱۳ سال از اساس قابل پذیرش نیست و متخصصان زنانی از قبیل: خانم دکتر نجار و خزعلی و بسیاری از متخصصان دیگر حتی با سزارین نیز مخالفت کردند، چه رسد به افزایش سن قانونی ازدواج. ازدواج اجباری نداریم و یا اگر باشد بسیار محدود و معدود است و نباید برای این استثناء‌های محدود قانون را تغییر داد.

ماجرای «خورش بدون گوشت» چیست؟

علی‌اصغر میرابراهیمی رئیس اتحادیه صنفی رستوران و سلف سرویس تهران: رستوران‌ها امسال به طرز بی‌سابقه‌ای کاهش مشتری داشته‌اند. ۱۸۰ رستوران در تهران به دلیل گرانی گوشت و کاهش مشتری تعطیل شدند. موضوع «فروش خورش بدون گوشت» را که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود، شنیده‌ام، ولی تا این لحظه هیچ گزارشی از فروش خورش بدون گوشت به دست ما نرسیده است. طبخ خورش بدون گوشت اصلاً امکان‌پذیر نیست چراکه طعم اصلی خورش، به دلیل گوشتی است که در آن استفاده شده است./تسنیم

جولان پول لازم‌ها در بازار مسکن

گزارش‌های میدانی از افزایش تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن شب عید حکایت دارد؛ معاملات نیز به دلیل قرار داشتن در فصل جابه‌جایی مقداری بالا رفته است. شرایط جدید نشان می‌دهد که سرعت رشد ماهانه قیمت به صفر نزدیک شده است. از سوی دیگر با این‌که حجم فایل‌های فروش آپارتمان در دفاتر املاک به شدت زیاد است، خانه‌های به‌قیمت سریعاً فروخته می‌شود. واسطه‌های ملکی می‌گویند فاصله‌ی عرضه تا فروش یک واحد که پایین‌تر از میانگین منطقه عرضه می‌شود به کمتر از یک هفته رسیده است. تعداد معاملات در دی‌ماه نیز نسبت به بهمن ماه مقداری افزایش نشان می‌دهد. /ایسنا

ادعای ترامپ درباره جایزه صلح نوبل!

دونالد ترامپ ادعا کرد، نخست وزیر ژاپن او را به خاطر مذاکره با کره شمالی برای دریافت جایزه صلح نوبل نامزد کرده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از جایزه صلح نوبلی که در سال ۲۰۰۹ به باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا اهدا شد، انتقاد کرد و گفت: ممکن است او نیز بتواند این جایزه را برنده شود. /ایسنا

غیبت‌های تعجب برانگیز در جلسه حساس بررسی پالرمو در مجمع

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (شنبه ۲۷ بهمن) به ریاست آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حالی آغاز شد که با غیبت دوتن از سران قوا از جمله علی لاریجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی همراه بود. گفتنی است، علت غیبت رئیس مجلس در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به دلیل برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس درباره لایحه بودجه سال آینده کشور است. از جمله غایبان دیگر این جلسه محمدجواد ظریف است که علت غیبتش به سفر اخیر او به مونیخ برمی‌گردد. / باشگاه خبرنگاران جوان

پراید ۴۶ میلیون تومان شد

در حال حاضر وزیر صنعت و دستگاه‌های نظارتی واکنشی به بازار افسار گسیخته قیمت‌ها در بازار خودرو ندارند و همین سکوت باعث شده تا طی روز‌های اخیر خودرو حدود ۲۰ میلیون تومان گران شود. در بازار امروز متأسفانه قیمت پراید ۱۱۱ به کانال ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۴۰۵ با افزایش ۸ میلیون تومانی به قیمت ۸۷ میلیون تومان و قیمت پژو ۲۰۵ تیپ ۵ نیز با افزایش ۷ میلیون تومانی به ۸۸ میلیون تومان ۸۱ میلیون تومان رسیده است. در حال حاضر پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش ۱۱ میلیون تومانی با قیمت ۹۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۷۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۱۳ میلیون تومانی قیمت ۸۸ میلیون تومان، استپ وی با افزایش ۷ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۴ میلیون تومان، سمند EF۷ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی با قیمت ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین چانگان با افزایش ۱۰ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان و دنا با افزایش ۱۰ میلیون تومانی با قیمت ۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. خبرآنلاین
 
افشاگری مشاور فرمانده کل قوا درباره حادثه تروریستی زاهدان
 
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ضرورت پاسخگویی دولت پاکستان و سازمان اطلاعاتی ISI به دولت، ملت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: این اشرار جنایتکار اهل یکی از طوایف بلوچستان بودند که در کشور همسایه آموزش عملیات انتحاری دیده بودند و کشور همسایه و سازمان اطلاعات ISI بایستی پاسخگوی دولت و ملت ایران و سپاه پاسداران باشد که چگونه آن‌ها از مرز این کشور عبور کردند و چرا این کشور همجوار مأمن و محل آموزش و اعزام این گروهک‌های تروریست کافرشده است. وی افزود: در گذشته نیز شاهد بودیم که مرز‌های مشترک پاکستان با ایران دچار تهدید و خلاء امنیتی بوده و از این ناحیه تروریست‌ها به عنوان مأمن استفاده می‌کنند و دولت پاکستان باید پاسخگوی این موضوع باشند.وی ادامه داد:با توجه به شواهد و قرائن به دست آمده این گروهک‌ها توسط برخی از کشور‌های جنوبی خلیج فارس که ولیعهد آن‌ها هم اکنون در پاکستان است تأمین مالی می‌شوند و آن‌ها اهداف شوم و خباثت آمیز دیگری را برای دهه فجر انقلاب اسلامی در سر داشتند که با هوشیاری پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی بحمدالله کلیه توطئه‌های آن‌ها خنثی گردید.
 
توضیحات بروجردی در خصوص سردادن شعار‌هایی علیه وی

نماینده مردم بروجرد در مجلس توضیحاتی را پیرامون سردادن شعار‌هایی در مراسم تشییع پیکر شهداء حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مرکز سپاه پاسداران اصفهان ارائه کرد. علاء الدین بروجردی، در خصوص سردادن شعار‌هایی در مراسم تشییع پیکر شهداء حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان در مرکز سپاه پاسداران اصفهان، گفت: به دلیل اینکه شهید بروجی (برادر رئیس دفتر اینجانب) یکی از شهدای حادثه اخیر بود در مراسم استقبال از پیکر شهدا حضور داشتم که باید یادآور شد مراسم با شکوهی با استقبال خانواده شهدا برگزار شد. نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه در پایان مراسم عده‌ای از افراد که از خانواده شهدا هم نیستند به رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی بی احترامی کردند و تحت عنوان برجام مطالب تندی گفتند که در مواجه با آن‌ها پاسخ مختصری دادم. وی ادامه داد: می‌توان گفت که به طور طبیعی افرادی در این مراسم‌ها حضور پیدا می‌کنند تا اقداماتی انجام دهند و سپس با موبایل در فضای مجازی منتشر کنند. این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: پس از این اتفاق سردار سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران اصفهان در تماس تلفنی از رخداد پیش آمده عذرخواهی و اعلام کرد افراد تندرویی خارج از برنامه پیش بینی شده در این مراسم حضور پیدا کردند. در واقع نسبت به این افراد شناخت مستقیمی نداشتند و این افراد خارج از سیستم در مراسم حضور پیدا کرده بودند، زیرا تمام خانواده شهدا با پیکر شهدا خارج شدند.
 
ظریف: حرف‌های پنس خنده‌دار است

«محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران در گفت وگو با نشریه آلمانی «اشپیگل» به سخنان اخیر «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد و اظهارات وی را مضحک خطاب کرد. وزیر خارجه ایران درباره اظهارات پنس در کنفرانس ورشو مبنی بر تشبیه ایران به دولت نازی و اینکه ایران در پی به راه انداختن هولوکاست جدیدی است گفت: «حرف‌های معاون رئیس‌جمهور آمریکا خنده‌دار است. ایران همواره از یهودیان حمایت کرده است ما فقط مخالف صهیونیسم هستیم.»ظریف در ادامه درباره قدرت نظامی و توسعه برنامه موشکی ایران هم گفت: «ما مجبوریم از خود دفاع کنیم. منطقه ما مملو از تسلیحات است. کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس فقط در سال ۲۰۱۸، ۱۰۰ میلیارد دلار تسلیحات خریده‌اند ما بخشی از این هزینه را صرف می‌کنیم و تسلیحات ما صرفا دفاعی هستند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۴۱
همون چند تا افراد هم که نمی گذاشتند و خسارت به ماشین زدند را می گرفتین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
کسی از 927 گوسفند رومانیایی که قرار بود با پرواز ایرباس به ایران بیان و گم شدن خبر جدیدی نداره

خیلی نگرانیم اگر خبری شد حتما اعلام کنید
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
عصبانی ترین ملت دنیا
آیکیو زیر 100
آمار فساد و دزدی بسیار بالا
جزو چند کشور اول دنیا در زمینهء سانسور اینترنت
پایین ترین ارزش پول
نرخ تورم و نوسان و بحران بالا
رشد اقتصادی کم و حتی منفی
آمار بالای بیکاری
فقر و فحشا و اعتیاد
...
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
بعد از اون مشکلات مملکت حل میشد دیگه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
مهم اینه که امنیت داریم
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
گوسفندها نیامده اختلاس شدن رفت!خخخخ
گم‌شدن ۹۲۷ راس گوسفند در فرودگاه امام !
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام می‌گوید : تنها ۱۰۷۳ راس گوسفند از طریق فرودگاه بین‌المللی «امام خمینی» وارد ایران شده و نه بیشتر.

پیش‌تر حمید ورناصری، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری‌ها از ورود نخستین محموله دام زنده شامل ۲۰۰۰ راس گوسفند از رومانی خبر داده بود.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
افتخار میکنیم که به خاطر فلسطین داریم به خاک سیاه میشینیم
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
ژاپنی‌ها به ملتی سختکوش و پرکار مشهورند. آن‌قدر که گاهی چنان غرق کار می شوند که فراموش می کنند ساعت کار تمام شده. اما فناوری راه چاره ای پیدا کرده

اونوقت در ایران یک کارمند دولت 10 ملیون تومن حقوق برای 10 دقیقه کارمفید روزانه، یک استاد دانشگاه 60 میلیون تومن در ماه برای 1 دقیقه کار مفید روزانه، ، یک مدیر، نماینده یا وزیر، 300 میلیون تومن در ماه برای 1 دقیقه کار مفید روزانه ، یک معلم 8 میلیون تومن در ماه برای 6 دقیقه کار مفید روزانه، یک پرستار 40 میلیون تومن در ماه برای 4 دقیقه کار مفید روزانه و یک کارمند شرکت نفت 70 میلیون تومن در ماه برای 3 دقیقه کار مفید روزانه حقوق دریافت میکنه تازه جالبیش اینه که این کار مفید روزانه همون کار کردن دستگاه گوارششون هست
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
تابناک میخوام یه چیزی رو به عنوان اولین نفر بهت بگم







سال جدید رو پیشاپیش بهت تبریک میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
ناشناس 21:44 آمارکدوم کشور رو داده ؟ بگو ما هم بریم اونجا کار کنیم!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
خاک سیاه شما به خاطر فلسطین نیست به خاطر ناکا رامدی اقایان در اداره کشور است که ربطی هم به خارجی ها نداره
دبیر ناامیدشده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
بر گرانی و گرانفروش لعنت
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
نود و نه درصد از مسئولین در ایران حتی توان اداره یک مهد کودک کوچک را هم ندارند و بدون هیچ تجربه و تخصصی و صرفا از طریق رابطه فامیلی و رانت به پست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
به سرنوشت ونوزئلا دچاریم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
سال جدید دیگه کسی نمیتونه حتی گوشت مرغ هم بخره .

این اندک گوشتیم ک تو یخچال خونه ها هس با لذت باید خورد ک مزش تا مدتها یادمون باشه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
تولدت مبارک
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
دم ظریف، روحانی و مجلس گرم که خوب دارن میترکونن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اتفاقا باید بگم ما اصلا گرونی نداریم . همچی سر کوچه روحانی وظریف خیلی هم ارزونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
ناشناس 22:29
مطالعه کنید امام راحل در مورد کدام افراد فرمودند که آنها توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
آدم باید بیخیال باشه

اگه بخای به گرونی و بیکاری و مشکلات فکر کنی روانی میشی

شتر و مصیبتی هست که پای ما ایرانی ها خوابیده و راه فراری هم نداریم

باید از لحظاتی که در آن هستیم تا میتونیم استفاده کنیم و شاد باشیم که معلوم نیست در آینده قراره چه بلاهایی سرمون بیاد
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
ما همینیم دیگه

لیاقتمون همینه

شما فکر میکنید اگر دولت عوض بشه وضع بهتر میشه من به شما قول میدم حتی اگه همین فردا دولت آلمان یا ژاپن قدرت رو در ایران در دست بگیره باز هم وضع کشور درست نمیشه

به قول امیر کبیر کشور پادشاه دانا نمیخواد، کشور مردم دانا میخواد

مثل آمریکا، ژاپن، سویس
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
کور بشن منافقای که قدرت کشور را نمتونن ببینن ما از فلسطین دفاع میکنیم و به این مرام انسانی و دینی خود افتخار هم میکنیم تا چشم شما منافقای کور دل در آد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
ما افتخار میکنیم که قهرمان ها بخاطر فلسطتین میبازند ولی خود فلسطینیها در اسرائیل با انها مسابقه میدهند بله اقای ظریف ماهمه در یک کشتی هستیم ولی جای شما و ما یکی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
ان شالله به این منفی زن ها همین حمله کنند تا قدر پلیس را بدونند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
ناشناس ۲۱ و ۴۴ داداش چی میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
ردپای منافقین وطـــــــــن فـــــــــــروش در نظرات به شدت ملموس هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
اگر نيرو محترم انتظامي 50% بحث حجاب روي جرايم خشن مثل دزدي و زور گيري وقت مي گذاشت به خدا اينقدر خفت گيري نداشتيم.
من تو جاده مخصوص كار مي كنم از ساعت 6 شب به بعد همكاراني كه وسيله ندارند و ميخواهند سوار تاكسي شوند انگار مي خواهند بروند جبهه از بقيه حلاليت مي گيرند. و ماهي يكي دو نفر خفتي در سطح شركت داريم.
پليس هم كه كلا مسئوليت قبول نمي كنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
گشت ارشاد باید تغییر روش دهد این وضعییت علاوه بر هزینه های مادی و معنوی زیاد نتیجه ای هم ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
ناشناس 21:44 توجه کن
من استاد دانشگاه هستم. دکترای کامپیوتر. بمن بگو که کدام استاد دانشگاه در ماه 60 میلیون تومن میگیرد تا من هم او را بشناسم. بالاترین حقوق برای استاد 30 سال سابقه کار 11 میلیون است. آمار غلط نده لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
درسته کشور مردم دانا میخواد ولی یادمون باشه که الناس علی دین ملوکهم
علی کریمی با ان درامدهای نجومی بدون مالیات ،ژست مردمی بودن گرفته..تا همین دیروز « تکراری» بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
سواد اینها در حدیه که جمله نهج البلاغه رو به کوروش کبیر منصوب می کنند.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
آب رو بریز اونجایی که می سوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
یک تار موی گندیده علی کریمی شرف داره به سرتاپای دهها نفر از اونهایی که مخالفش هستن
نوشته اید وقتی ماموران "تذکر" میدهند عده ای می آیند و با پلیس درگیر می شوند ، در ادامه نوشتید "در ون" از جا کنده شده !
الان تذکر رو باور کنیم یا دستگیری رو؟
تابناک عزیز ، با این روش اعتبار خودتون رو از دست میدید
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
تابناک خیلی وقته که اعتبارشو از دست داده من هم چون بهش عادت کردم فعلا مجبورم
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
لابد بردنش داخل ون رهنمودشون کنن
این مشکلات اقتصادی بخش اعظمش بخاطر بدحجابی است
اصلاح طلبان و حامیان خارجی شون موضوع گشت ارشاد رو تیتر ۱ کردند تا گوشت ۱۰۰ هزار تومانی حاصل از برجام ،تیتر ۱ نباشد.
پاسخ ها
سراب
| France |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
نه گوشتت رو می خواییم نه برجامت بدبختمون کردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اگه برجام نبود که معلوم نبود گوشت پیدا میشد یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اگر برجام نبود معلوم نبود امریکا وجود داشت الان یا نه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اگر برجام نبود الان باید سماق یا نبات نوش جان میکردی چون کشاورزی قبل از برجام در دولت کار و کرامت به فنا رفته بود البته با شکر کوبایی و میوه استوایی ونزولایی
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
بله راست گفتی اگه برجام نبود که شما بهانه ای برای توجیه افتضاح انتخابات و انتخاب آقای روحانی نداشتی برجام خیلی چیزخوبی بود !!
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
گشت ارشاد را بگدارید بعد از ۱۴۰۰ .. دوم اینکه اگر همچنان برجام‌نباشه ان‌چند تا پرواز هواپیما هم پروازشان قطع میشه میشود کره شمالی و یا کشتیها حرکت نخواهند کرد . برجام حق غنی سازی بود . مگه بهش نرسیدی دیگه میخوای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
نه گوشت می خواهیم نه ارشاد دست از سر مردم بردارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
مشکل گشت ارشاد و گوشت صدهزار تومنی و تمامی مشکلات و بحران های جورواجور ایران
*نتیجه عملکرد همه شماهاست *ای اصولی
*و *ای اصلاحی
خوشبختانه در حادثه تروریستی زاهدان به هیچکدام از ژن های خوب آسیبی وارد نشد وهمگی آنها مثل همیشه مشغول خدمتگذاری و خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
غیر از ژن های خوب بقیه مهم نیستند.بمیرند.بمونند.گرسنه باشند.تشنه باشند.آواره باشند.بی وطن بشن.بی مسکن باشند.فقط مهم ژن های خوب هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
یکی از خوب ترین ژنها *ساشا سبحانی* فرزند جناب سفیر سابق هست که این روزها به شکل بسیار پسندیده ای در اینترنت فعالیت تبلیغی داره برای پدر جونش.
خورشت بدون گوشت ، گلابی برجام است..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
گلابی مرگ بر تمام دنیاست به غیر از دو سه کشور
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
همون برجام نباشه گوشت رو باید 200 بخری برادر
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
خسته نشدید از این همه حرف صد نن یه غاز؟
هیچ میدونی به لطف برجام چقدر کار خرید لوازم ازمایشگاهی و لوازم مادر صنعتی راحت شده بود ؟
چرا اینقدر بی اطلاعید و به بی اطلاعی خودتون افتخار هم میکنید؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
لوایح چهارگانه را تصویب نکنی حتی موبایل هم‌وارد نمیشه و ریجستر هم منقضی میشه دوم گلابی و کدو هم شاید گیرت نیاد
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
برجام داره کار میکنه عزیز من مگه گوسفندای زنده رو ندیدی با پرواز فرس کلاس آمدن ایران بدون ترس از مهر گذرنامه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
اگر برجا نبود همین هم گیرد نمی آمد سال آینده مشخص می شود
در شرایطی که ارز با قیمت دولتی برای بیمار وجود ندارد این افراد چرا از هزینه بیت المال نزدیک یکماه در اروپا میمانند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
اگر به من هم هزینه سفر را بدن به جای یکماه یک سال میموندم
در منطق کدخدا دوستان ، تَشَر زدن به متحدان کدخدا مثل امارات و ال سعود هم حرامه...و جلوی واکنش نظامیان رو گرفتن..
اقایان مدعی بازار ازاد هستند مثل همین خودرو و باید خودش راه خودش را باز کند مثل دلار که رها کرده بودند و تا زمانی بانک مرکزی دست خود دولت بود بازار ارز رها شده بود و وقتی قوه قضاییه و مجلس دستور دادند به بانک مرکزی که از حالت انفعال خارج شود دلار یک ضرب امد پایین
وباید دید چه کسانی در دولت دارند مشاوره اقتصادی می دهند که نمی گذارند نهاد های نظارتی کالا ها وظایف خودشان را اعمال کنند و باز از مجلس و قوه قضاییه می خواهیم بررسی کنند
حاضرید ایران از هم بپاشه و من جوان بیکار و بی پول و بی اینده باشم که جوان خارجی به زندگی برسه ؟
الان یه عده پیدا میشه میگه کار هست تو کار نمیکنی !! عزیز من کارشناس ارشد هستم در بنیاد نخبگانم عضوم من دنبال کار نیستم من دنبال شغل مرتبط با رشته خودم که بسیار هم صنعتی هست هستم که مملکت خوابیده همه صنعتش
برای اینکه خیال دلواپسان هم راحت بشه بگم که کارای مهاجرتمو انجام دادم جا برای شما باز شه تا اخر عمر شعار بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
تو فقط می خواهی پشت میز نشینی کار کنی ولی جهت اطلاع شما با این تفکراتت راه به حایی نمی بری حتی انور اب
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
متاسفانه من مثل تو علم غیب ندارم
اتفاقا سالهاست که در کارخونه های مختلف در بخش تحقیق و توسعه کار کردم
الحق که لیاقتتون همین هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
بخدا موقعیت تو رو داشتم یه لحظه در این جا نمیموندم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
پس برادر داری میگی که سالها تو کارخانجات کار کردی؟؟ دیگه دنبال چه کاری؟؟؟؟ این قدر منفی نگر و طلبکار نباشید.... اگر بیکار شدی که هیچ... ولی اگه کار داشتی و ول کردی دیگه خود دانی...
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
بحث زیاده خواهیه من نیست
من تربیت شدم و برام هزینه شده که نوآوری کنم و بسازم
من تربیت نشدم که اپراتوری خط تولید کنم
گرونیه ارز باعث شد عملا اون نیم کارای طراحی و تحقیقی هم بخوابه چون مواد اولیه نبود
منم بعد مدتی اومدم بیرون
علاوه بر این، بحث درآمد هم هست
چقدر باید میگفتم باشه ، من ماشین داخلی سوار میشم به کشور خدمت میکنم ؟
در حالیکه دلال محصولات کارخونه ماشین اخرین سیستم سوار میشه

چقدر باید کار میکردم که بتونم یکم تفریح داشته باشم یا خونه برای خودم بخرم با این اوضاع ؟

در حالیکه متخصص هم رده من در کشوری که قراره برم میتونه با کمترین هزینه ماهانه صاحب خونه و ماشین بشه و امنیت شغلی داره و به ایده هاش عمل میشه

من کم زحمت نکشیدم
از بچگی مدام سرم توی کتاب و کار پژوهشی و کامپیوتر بوده

باید میرفتم دلالی میکردم؟
برای شما در حد یک کامنته
برای من کل زندگیمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
حق داری دوست عزیز اگر چه مهاجرت جوانان نخبه
مملکت ناراحت کننده هست اما برو ، زودتر برو و انشاء اله موفق باشی.
راست کفتند قدیمی ها که در دوره اخر زمان برای گناهان اشکار دست و پا می شکنند و مدعی هم هستند نمونه اش همین بی حجاب ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
فکر کن ببین چرا تو کشورای خارجی از این کارا نیست و تو مملکت اسلامی ما هست!
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
داداش جان قدیمی ها اشتباه کردند این جوانان تاوان اشتباه همان کسانی را میدهند که حتی کتاب خواندن و نوشتن بلد نبودند . الان هم همان افراد پیر شدند و در مرز ۷۰ و ۸۰ هستند انها فقط محدوده چهارچوب منزل را میدانند بقیه اش بدرد نمیخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
نمونۀ دیگش هم اختلاس و دزدی
باشه در همه مواد شما خوببد و راست میگید کل جهان هستی هم دروغ میگه
چون اروپا دیدنی های زیادی دارد .
کیهان ومطهری هر دو یک ساز می زنند منتها خودشان متوجه نیستند. ،،،،
تا وقتی در معاهده ها هستید مشکلی نیست ولی زمانی که به خاطر سیاسی کار بخواهید از این ها بیرون بیایید ان وقت دست اندازی ها و تحریم ها شروع می شود مانند کره شمالی که عضو ان پی تی بود ولی وقتی دید دارند دردسر درست می کنند از این بیرون امد و فشارها هم بیشتر شد ولی کشورهای هند و پاکستان هم بمب درست کردند و هم الان دارند هم اینکه عضو این چیزها نبودند و انزوا ی از نظر شما نیستند
خودتان را گول بزنید
مسئولان در مواجهه با لوایح چهارگانه پولشویی بر سر دو راهی سختی قرار گرفته اند.اگر لوایح را تصویب نکنند حرف جان بولتون که می گوید ایران حامی تروریسم است درست در می آید وآمریکا وحتی اروپا روی آن مانور می دهند.اگر تصویب کنند نان خیلی ها آجر می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
همینطور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
اصل کلام هم همینه
شما می خواهی واردات و صادرات کلی جناب کارشناس بده به من به راحتی برات معاوضه می کنم و برو پولش را در خارج بگیربدون رابطه بانکی و اینقدر هم ملت را نترسانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
شماره تو بده یا آدرس ایمیل.
حرف مفت فایده نداره.
از تو خیلی خیلی کله گنده تراش نمیتونن پول صادراتو بیارن تو ایران.
ناشناس
| France |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
بابک؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
حرف مفت برای کسی است که توانش را ندارد و شمایی که از همه چیز خبر نداری لطفا بشین کنار و بگذار بزرگترها کار کنند
خطابه به ۲۱:۱۸
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
تمام کالاهاتون رو بدید به ایشان
اگه به سادگی همش رو صادر نکرد یا پولش رو نداد
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
ناشناس 19:28
اصلا شما واسه همين از تحريمها خوشحالي كه بياي دلالي كني مثل بابك جونتون!
اوننچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم که اصلا قیمه و قورمه شما نیاز بع گوشت نداشته باشه
اگر با عینک بعضی ها به دنیا نگاه کنیم می بینیم زغال همیشه سفید بوده و ماست از اول سیاه بوده.
شما که مدعی هستید برجام دارد کار می کند !!!!
ان زمان که قرارداد می بستید همه را متهم به سنگ اندازی می کردین حالا دارید خودتان را مبرا می کنید و خودتان را مظلوم جلوه می دهید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
یک چرخ در رفته و بجای شش چرخ دارد با ۵ تا کار میکند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
از این به بعد خودت را اماده کن برای بدون برجام و بدون اف ای تی اف . چون ساختار در تمام دنیا جواب داده بجز ایران اگه گفتی چرا . چرا در ایران هر تعریف اقتصادی جواب نمیدهد . چرا هر وقت چرا را در ذهنت حل کردی
خودرو گران می کنند برای اینکه هنوز دنبال اروپا هستند و کاری با داخل ندارند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
خودرو را گران می شود چون درب کشور را بسته اند و هر گاری را به عنوان خودرو و با هر قیمتی به مردم غالب میکنن چ
در خیابان های انگلیس حجاب وجود ندارد بلکه چون زمستان هست خانوم ها کلاه سرشون گذاشتن این اسمش حجاب نیست انتخاب آزادانه لباسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
هر وقت توانستی انجا لخت مادر زاد بگردی بیا ادای روشنفکری در بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
چقدر بی منطقی تو ناشناس شماره 2
جامعه ابزار خودکنترلی داره و کسی حتی در اروپا لخت مادرزاد نمی گرده
این فانتزی های ذهن بیمار شماست که به اون سمتها می ره
اقای غرویان حاشیه ها تمام نمیشود چون مردم اگاه شده اند.از طرفی خروجی اینگونه سفرها چه بوده؟با این قیمت دلار و پوند هزینه سفر ایشان چقدر تمام شده؟و ایا ایشان انقدر ثروتمند هستند که هزینه را از جیب مبارک پرداخت کنند و یا به هزینه بیت المال بوده؟
اگر fatfاین قدر برای. دولت مهم است چرا روحانی در مجمع شرکت نکرد؟
شاید می خواهند ضعفشان را پای عدم تصویب fatf بذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
پاسخی سنجیده گفتید افرین
همین کشور منزوی شما سعید خان که ان هم میدونم از رسانه های خارجی یادگرفتید سالی ۱۰۰ میلیارد دلار صادرات نفتی و غیر نفتی دارد و در حدود ۷۰ میلیارد دلار هم واردات( البته باید بیشتر باشد مخصوصا صادرات که به خاطر فضای بسته اقتصادی که ۸۰ درصد ان دولتی و وابسته ان است بیشنر نیست)
همین کشور منزوی شما در حال حاضر سیاست کلی منطقه را تعیین می کند
و این fatfبیش ۱۶ سال است که درست شده و وبرای پارسال و امسال نیست!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
شتر در خواب بیند پنبه دانه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
این مبالغ صادرات و واردات را از کجات درآوردی؟ هر چه سریع تر بدو برو به روحانی و نوبخت خبر بده، بی خبرند از وجود این همه دلار.
پالرمو را به ارا عمومی ارجاع دهید تا نظر واقعی مردم معلوم شود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
چه استدلال ابکی
مثل این می مونه ای مردم می خواهید اگر کشوری به شما حمله کرد خواهان دفاع هستید یا فقط نگاه کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
به خدا اگه خود تو که اینو نوشتی بدونی پالرمو چیه. تو تلگرام یه چیزی خوندی میای کامنت میذاری.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
نوچ داداش . مردم فقط در موقع انتخابات مسایل سیاسی و حقوقی را تشخیص میدن . بقیه مراتب را تشخیص نمیدن یعنی مردم نمیدانند چی راست هست چی کج هست . یعنی پدرو مادران ما نمیدانند صلاح خودشان چیست
اگر مردم تصمیم بگیرند از حقوقشان دفاع کنند 90 درصد مسئولین باید با صندلیهایشان خداحافظی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
صددرصد مسئولین
ناشناس
| Canada |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
چرا صدرصد نه!؟
درباده امام جمعه اهواز ممنون که روشنگری کردید . من شبها خوابم نبرد وقتی نوشتند که با این دلار گرون از پول مردم رفته انگلیس . الان دیگه مطمئن شدم پول ملت نبود و مدیران پول دادند . خدا رو شکر دیگه راحت می خواب م
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
انگلیس بدترین دشمن ایران و اسلام است،حالا سفر این آقا به هر بهانه ای ! چطوری تفسیر و تحلیل شود
البته این وظیفه دفتر نشر آثار امام خمینی است که پاسخ دندان شکن به مطهری بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
با پول ۱۵۰میلیارد در خارج از کشور میتوانستیم ۱۵۰ شرکت بزرگ تولیدی را در داخل کشور جذب کنیم . و خودمان صادر کننده به عرب به جای ژاپن و کره باشیم
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
تو اصلا فهمیدی مطهری چی گفته . دفتر نشر چرا جواب پسر منتطری را نداد
کی می خوان بدونن که در مورد حجاب نظرا مردم چیز دیگه است
پاسخ ها
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
مهم نظر قانون در مورد حجاب است و شهروندان هر کشوری باید به قانون آن کشور احترام بگذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
مردمی که شما می بینی اکثرا نیستند اکثرا در خانه ها هستند که با حجاب هم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
شرمنده ما نمی دونستم شما امار مردم را کامل دارید اونم تو خونه تو خونه نشستی پول مفت بیت المال میخوری فک کردی همه مردم خودتونید از تو خونه بیا تو جامعه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
و من افراد بسیاری را می بینم که به هیچ عنوان به حجاب معتقد نیستند
توی خیابون هم تشریف ببرین خواهید دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
شما اجازه ندارید با رفتارها وسلیقه های شخصی به دیگران تعدی کنید .
خیابان و سایر اماکن عمومی عمومی است کسی حق ندارد کشتی را سوراخ کند چون زیرپای خودش است .اگر دولت از آسیبهای اجتماعی افراد حمایت نکند دیگر آنها دست و پایشان را جمع میکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
مردم فقط شما هستید؟؟؟
باید مانند ارتش ترکیه صدها کیلومتر تروریست ها را از پشت مرز شرقی دور راند.سالیان سال است که پاکستان نشان داده به ادبیاتی مانند کشور همسایه، کشوردوست، کشور مسلمان و... اعتنایی نمی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
متاسفانه پاکستان که جیره خور عربستان و امارات و چند کشور عربی دیگه هست دارای ارتش و سازمان اطلاعات مستقل هست که رئیس جمهورشان را اصلا قبول ندارن و دارای بمب اتم هستند .
آقای نماینده جالب است شما قانون گذار مجلس اسلامی هستید و هموغ شرعی دارید که قانون نشده!!!
لطفاً‌ اصرار بر انجام فعلی که قانونی نشده نکنید
از روزی که چشم باز کردیم توی این کشور همش جنگ و درگیری و دشمنی تحریم گرونی دیدیم
هر ملتی دیگه بود تا حالا پکیده بود جون مادرتون قسم به هر مقدساتی که میپرستید بس کنید
دو روز زندگی به مردم زهر نکنید
چه گستاخ پرو شده اند بدحجابها. اگر 4 تاشون را شلاق بزنند این بساط جمع میشود آرامش جامعه را هم دیگر بهم نمی زنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
فلیپین کنار دریا آب هوای خوب خوش میگذرد از اونجا
جوش حجاب در مملکت را میزنی یه وقت طوری ات نشه
سراب
| France |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
پاتو ازگلیمت درازتر نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
در قران صحبتی از حجاب اجباری نیست و خداوند در قران مجازاتی برای عدم رعایت حجاب مورد نظر شما تعیین نکرده متاسفانه !
به حد کافی مشکل حقوق بشری داریم بهتره شما افاضات نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اینها عقده ای هستند که اینجوری بیرون می ایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
پرچم چک است نه فیلیپین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
شما که می گویی در قران نیامده جهت اطلاع شما قبلش دین مسیحیت و یهود حجاب را واجب کرده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
پس چرا یهودی ها و مسیحی ها با حجاب نیستند ؟
چرا دیگر کشورهای اسلامی با حجاب نیستند
نابغه قبل حرف زدن برو مطالعه کن
با اقلا یه آیه در مورد اجبار در حجاب در قران بیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
حوصله ندارم برات کپی کنم برو دذر کتاب اصل تورات و انجیل جستجو کن در قران هم هست که اجبار کرده در ضمن اروپای چند صد سال قبل حجاب داشتند یعنی اکثر انها ولی ارام ا ام به این وضع رسیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
پدرو مادری که شب نشینی های آنچنانی را ترک نمیکنند انتظار دارید چگونه فرزندانی تربیت کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
در احکام اسلام تنها حجابش برای زنان منطقی است که با همون هم مشکل دارید ارث, دیه, حقوق برابر را ول کردید چسبیدید به این حجاب که تز نظر خودم که یک زنم کاملا منطقی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
مشکل اینکه در قرآن اگر اشتباه نکرده باشم آمده مومنان رو در مورد حجاب مخاطب قرارداده درست مثل دانشگاهیان در مقابل مردم عادی پس شما هم نمی تونی انتظار رفتار دانشگاهی از مردم عادی داشته باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
جناب ناشناس
در هیچ جای قران صحبتی از اجبار در حجاب نیست
حالا شما حوصله نداری من حوصله داشتم و از منابع مختلف هم پرسیدم
اجبار در حجاب نیست و بسیاری از علما قائل به حجاب اجباری نیستند
در کشورهای اسلامی دیگه هم به همین دلیل حجاب اجباری نیست
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
نه در انجیل نه در تورات چنین چیزی نیست لطفا مزخرفات به خورد مردم ندید
چراخورش بدون گوشت. مگر چه اتفاقی در این مملکت افتاده که نباید مردم گوشت بخورن؟ آقای رئیس جمهور اگر توان اداره مملکتو نداری استعفا بده. دست از سر این مردم بردار. مردم ما خیلی بزرگوارن هرچه حرف زدی بسه، مردم دارن زیر بار گرانی و تورم له میشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
حالا فرض کنیم آقای روحانی هم استعفا بده بره. نفربعدی برای برون رفت کشور از این بن بست میخواد معجزه کنه؟
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
فقط رئیس جمهور نیست که باید کنار بره
علی مطهری به جای این حرفا به فکر درست کردن کشور باش با این حرفا میخواهی چیا ثابت کنی مردی مشکلی از مردم در مجلس حل کنید
عین کشورهای اروپایی من نمی دونم برای از نفر سوال میشه بقیه می پرند وسط اروپا باشه می برند کمر اون پاره می کنند
خدایایی ملت خیلی پر رو کردید که این به حقوق بشر گیر می دن
یعنی چه در ون کندن
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
من فکر می کنم اول دستور زبان یاد بگیر که یک جمله درست بنویسی بعد بیا نظر بنویس. در ضمن در اروپا حریم خصوصی وجود داره و حجاب هم اختیاری است و پلیس پاسخگو به مردم است نه ارباب مردم..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
ملت پر رو شدن
ایران اصلا بدرد زندگی نمیخوره و مشکلش هم مردمش هستن که همگی دروغگو، متقلب، هستندرفتار اکثر ایرانی ها با اختلال روانی دوقطبی منطبق هست. . تنها کاری که میشه کرد و از دستمون بر میاد خودداری از زاد و ولد هست تا حداقل بلایی که سر خودمون ناخواسته اومد سر یک نسل دیگه نیاد.
مخالفان و موافقان پالرمو و اف ای تی اف باید مسئولیت تصمیمات خودرا بپذیرند ،ماهرگز نمی خواهیم مانند کره شمالی در انزوائ جهانی باشیم
ابتکار امروز مصاحبه کرده و گفته من از دیوار سفارت آمریکا بالا نرفتم!
پاسخ ها
زیرش نزن
| Germany |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
.؟!سخنگوی دانشجویان اگر ایشون نبودن پس من بودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
خورزو خان بوده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
خب راست گفته ! اونا که بالا رفتن درو باز کردن خانم ابتکار از در رفتن تو !!
کنفرانس ورشو نه شو ورشو
مجازات اقتصادی بیشترین تاثیر رو روی پاکستان دارد//
ما اگررئیس جمهورووزیرخارجه ی شجاعی میداشتیم اوضاع واحوالمان بهترازاین میبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
شجاعت در چه جهت؟
بله مبارزه با احتکاگران متحجرین میتواند درست باشد
فقط محض یاداوری به وزیران و طرفداران به کوچه چپ زده های احمدنژاد عرض می کنم که لایحه fatf در زمان احمدنژاد و با تاکید وزیر اقتصاد او یعنی شمس الدین حسینی در 26 تیر 89 به مجلس ارایه شد جالبه که حالا همین حسینی با این لایحه مخالفه آخه تا کی منافع ملی را فدای جناح بازی می کنید آقای داودی چرا ان زمان که وزیر بودید مخالفت نکردید
هرکسی در صحبت کردن منطق نداشته باشد
فحاشی میکند
دارندگی و برازندگی،ملت پول دارد که پراید چهل و پنج میلیونی بخرد،به امید این که پراید تا آخر سال صد میلیون شود،هجوم ملت دیدنی خواهد شد.
در کشورهای اروپایی هیچگونه حجابی را رعایت نمیشه و از هر لحاظ محیط پاک و امنی دارند،؟
آیا بعد از چهل سال آزمون و خطا موقع آن نرسیده که حقوق شهروندی را محترم شمرده و دست از این گونه برخوردها بردارند.
مملکت رو به نعمت و مفسر کبیر میدادن بهتر اداره ش میکردن به جان خودم !
کیهان و باز هم افترا ، توهین، بی ادبی ،تند روی و بد اخلاقی خاص . خدا خودش بداد این مردم برسد . متاسفم . !!!
آقای حسن نوروزی بفرماینده دوم دانشگاه پزشکی خوندن و و در چه مقطعی از پزشکی هستن؟
بالاخره امضای اف آی تی و برجام اساسی دو انجام خواهد شد همین امروز از فردا بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
لباس رزمت رو آماده کن پس.
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد .بد حجابی خشونت در جامعه است همین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
زینال بندری برگشتی به سلامتی مدتی نبودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
شما تعدادی کشور که در اونها حجاب اجباریه نام ببر بعد اظهار فضل کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
تا زمانی که برخی والدین خودشون دراشاعه بی اخلاقی های ترویج شده توسط رسانه های غربی پیشتاز هستند و الگوی فرزندانشون هستند و متاسفانه خسارت آنرا باید جامعه بدهد . وقتی خود پدر با غیرت برای فرزند و همسرش لباس بدن نما خرید میکند انتظار دارید مردم با کدام عقل عقلایی رفتار کنند ؟
از طرفی کدام اجبار رو شما در جامعه می بینید . به لطف تفکر غربی مهمانیهای با پذیرایی مشروب و دیدن انحرافات اخلاقی که والدین شاید خودشون هم درگیر این انحرافات باشند شما انتظار دارید این افراد چه فرزندانی تربیت کنند؟مادری که نمایشگاه خیابانی شده و پدری که فساد اخلاقی دارد میخواهید فرزند دینی تربیت کند . اصلا دینی نه اصول اخلاقی هم رعایت نمی شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
هر کس حق داره هر طور صلاح می دونه زندگی کنه
من یکی می خوام برم جهنم تا از دست شما مسافران بهشت نجات پیدا کنم!!!!!!!!!
جالبه الان کا کشور در این شرایط تحریم بسر میبرد با جای اینکه داخل کشور ارامش برقرار کنیم دنبال تنش وفشار به مردم هستن . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اخه دیگه 22 بهمن رد شد و فعلا تا انتخابات بعدی با مردم و خصوصا زنان به قول اینا بد حجاب کار ندارند
پراید شد 45 ملیون و مسئولین کماکان خواب تشریف دارند! جناب ظریف این رو پاسخگو باشید لطفا... دم علی کریمی گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
جناب ظریف وزیر امور خارجه ست، از وزیر صنعت بپرس
بدحجابی بد است اما بدتر ازآن رانتخواری وفامیل بازی و ژن برتر بازی و ویژه خواری مسولان است که بدتر از آن است که متاسفانه مسئولان جامعه در مقابل آن سکوت یا اقدام عملی انجام نمی دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
حجاب انتخاب فردیه
در قران هم حجاب به زنان مومن و زنان پیامبر توصیه شده
شما کاسه داغتر از آش نشو لطفا
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
فعلا که حجاب کلا سیاسی شده و دلیم این هست که مردم اگر اعتراصی دارند روسری را بر چوب میکنند مسولین هم برخورد میکند اگر سیاسی نیست پس چی هست
تابناک اگه شما اهل قلم هستی و به حقانیت قلم اعتقاداری و اگراز سرنوشت این مملکت نگرانی داری نباید مطالب رو سانسور کنی من ناراحتم
سلام یکی از بهترین راه های مبارزه با گران فروشی نخریدن اجناس گران قیمت است نمی شود ارزاق عمومی مثل گوشت وبرنج سایر اقلام خوراکی را نخرید فدای سر مسئولان حقوق نجومی بگیر و بدا بحال مردم بدبخت بینوا وگرسنه اما میشود پراید و یاسایر اقلام تجملی مثل گوشیهای گران قیمت را نخرید
چرا هر اقدام ننگینی را به به قرارداد گلستان و ترکمن چای تشبیه می کنیم و هرچه تجزیه خاک ایران در تاریخ معاصر می بینیم محصول تلاش و اقدامات روسیه است با آمریکا را بدتر از روسیه می انگاریم لطفا دلیلش را بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
دلیلش اینکه روسیه پرستان در کشور در نظر دارند در ادامه ترکمنچای و گلستان بخشهای دیگری از کشور را جدا کنند با اجماع جهانی علیه ایران و نپذیرفتن قرار دادهای بین المللی و ایجاد نارضایتی و جنگهای داخلی که یک نشانه اش ترور کور اخیر بود
بعضی ها چون کارهای مهمتری دارند همیشه شنبه ها در جلسه مجمع حضور ندارند...
ایران اگر توانشو داشته باشه بن سلمان را در پاکستان به درک واثل میکنه تا درس حسابی به همه بده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
خداراشکر که توانشو نداره. ضمنا" واصل صحیح است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
فدای این همه سواد تو عزیزم
مرز ایران و پاکستان رو مین گذاری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
آخ که تو عقل کل کی بودی جیگر؟
موضع توکلی جالب است اینکه چطور یهوی مخالف پیوستن به ای اف تی اف شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
کلا اقتضای سیاست چنین هست به دلایلی مواضع سیاسی انسانها تعییر میکند مثلا من تا دیروز اصولگرا بودم از امروز اصلاح طلب شدم . چرا چون لوایح چهارگانه تصویب نشد پس من فهمیدم که راه اصلاحات درست بود . راه خاتمی درست بود . آزمون و خطا و ارمانخواهی نمیشود مردم را به ارزو ها رساند یهنی ارزوی مردم مهمتر از آرزوی مسولان هست مردم در انتخابات گذشته آرزوی خودشان را گفتند من متوجه نبودم
پول هایی که به جای آبادانی ایران در عراق و سوریه و لبنان و یمن و غیره خرج می شود چرا ؟ ........انتصابات فامیلی و رانتی آخرش میشه همین
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
آیا شما از ارقام هزینه شده اطلاع دارید؟
تا وقتی تفکر ۴ میلیونی داره بر تفکر ۲۴ میلیونی غلبه کنه ، هیچ امیدی به بهبود اوضاع نیست ، پس بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید و دعا کنید برای سلامتی مسئولین گرانقدر ؟؟
در رسانه ها میزان بدهی ونزوئلا به چین 20 میلیارد دلار ذکر شده اما هیچ کس نمی پرسد محمود چقدر سرمایه ایران را اونجا آتش زد.
ایا فریاد رسی برای ملت مظلوم وجود دارد ؟! چرا روحانیت که مدعی مردمی بودن هستند به داد ملت نمیرسن ؟؟! نکنه گوشتها مستقیم به دست ژن ها میرسه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
مگر گوشت از اختیارات دولت نیست؟ قرار نیست مردم هر طور که دوست دارند رفتار کنند و روحانیون و... نتایج آنرا درست کنند .
روحانیون خیلی از بی عفتی و بی حجابی هم گفته اند .چرا اینجا و در این موارد حرفهایشان را گوش نمیکنند؟
اینها بهانه است .م.ضوع اخلاق فردی است که رعایت نمی شود .
با برخوردامنیتی مشکل بدحجابی حل نمیشود ونتیجه عکس میدهد کمااینکه پس ازاینهمه هزینه وتلاش پس ازگذشت 4دهه جوانان را بدبین هم نموده حضرات بهتراست به وظیفه اصلیشان ایجاد امنیت و جلوگیری ازدزدیده اموال ملت بپردازند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
نه داداش جلو گیری از ان مواردی که گفتی سخت هست . یعنی راحت ترین کار این هست که در خیابان گشت بزنند کی روسری یا جوارب کوتاه پوشیده .
۴۷ سال دارم یک روز خوش تو ایران ندیدیم ..این همه تنش به خاطر حمایت از فلسطین به خدا ارزشی ندارد ...۸۰ میلیون را فدای چند هزارفلسطینی نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
فلسطین فقط یک شعار هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
واقعا سطحی نگری باعث عقب ماندگی کشور شده ای کاش مردم از ماه رمضان درس می گرفتند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
اگه مشکل فلسطین هم حل بشه یک موضوع دیگه پیدا می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
ربط رمضان به فدا شدن مردم ایران چیه ؟؟
جالبه قانونی که دو بار تو مجلس تایید شده باید دوباره بره مجمع ؟! به خدا قسم این دولت و مجلس با این اختبارات کوچکترین دردی از جامعه رو دوا نمیکنند ، اداره کشور رو بدین به نور چشمی ها اینقدر برای انتخابات فرمایشی هزینه تراشی برای کشور نکنید ، ملت خیلی راضی هستتد ، دیگه مجبور نیستید بعد از ۷ سال برای بد نام کردن دولت و مجلس سناریو بنویسید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
برجام آن آفتاب تابان بزرگ شد؟ یا هنوز نوزاده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
شما منظورتون رو از اختیار داشتن واضح بنویسید تا ما هم بدانیم دولت و مجلس دیگر چه چیزی نیاز دارند تا این مملکت را درست کنند؟
اول سال گفتم حدود ۷۰ نفر انسان معروف از دنیا خواهند رفت ،
این به بعد مردم نسبت به این مسایل واکنش شدید نشان می دهند پس بهتر است تشکیلات پلیس امنیت اخلاقی را جمع کنید
فقط خدا لعنت کنه خخخخخخخخخیلی انگلیسو
در جواب کیهان ؟
کیهان اشتباه کرده به منتخب ملت توهین کرده ؟!
پس افشای مشاور .... کو؟
خبر رو پاک کردی، تیترش جاموند؟
نگاهی به بودجه کیهان و هزینه های جانبی ان نشان میدهد که ساعتی حدود ۲۰ میلیون ارتزاق میکنه ولی کوچکترین بازدهی مثبتی برای جامعه نداره ، ابن در حالیست که ملت به یه لقمه نون خالی محتاجند ، بابا یه شبکه تو صدا و سیما بهشون بدین (افق ۲) هر چه دلش میخاد فحش و مرگ بر امریکا بگه و هر ۱۰ دقیقه یک بار پرچم است‌کبار اتش بزنه ؟
نقدی بر سخنان کیهان در باب غلط میکنند . یعنی اشتباه میکنند . شما با احتساب سخنان کیهان میشود تفسیر کرد که اگر هاشمی به دلایلی و به شرایطی همه کاره میشدند الان همین تفکر روزنامه کیهان هر روش سیاسی یا سخنان سیاسی هاشمی یا هر فرد دیگری را با حالت تسلیم باید قبول کنند . در صورتی چقدر به ایشان لناقاد در باب سیاسی کردند بنابراین تسلیم کردن افراد جامعه که فقط یک حرف درست هست در دمکراسی در تناقض هست . آیا کسی دیگری توصیح بیشتری دارد یا خیر .
توی لواسان هوا خیلی خوبه .همه چی فک وفراوون.امنیت وآسایش برقرار.دل ها همه شاد شاد.تفریح و استخر وجکوزی وسونا و....روزی هزار بار هم می گیم مرگ بر آمریکا.
پاكستان شده سگ دست آموز سعودي ، سپاه بايد فكري بكنه و اينا رو سر جاشون بشونه.
با سلام
خورش بدون گوشت همانند دولت (فعلی) بدون برجام میماند. کلا هر دو از محتوا می افتند.
با آمدن دولت تدبیر و امید هم باید با خورش سبزی وداع کرد.
به نظرم شرح وظایف گشت اخلاقی بهتره با توجه به شرایط فعلی کشور به روز بشه.
منکرهای زیادی توی کشور هست، مثلا جیب زنی یا کیف قاپی، دعواها و توهین های خیابانی و غیره. اگر انرژی این گشت روی این موارد متمرکز شود به مصلحت کشور و نظام خواهد بود.
این روش فعلی که در پیش گرفته عملا جواب عکس داده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
آی گفتی !
چند روز پیش با دختر 8 ساله ام داشتیم از پارک رد می شدیم
چند تا بچه دبیرستانی پسر داشتن با هم حرف می زدند و شوخی می کردند
یه حرفهای رکیکی بین اونها مبادله می شد که من مونده بودم در مقابل بچه چکار باید بکنم
واقعا این موضوع بررسی جدی می خواد
حالا این شوخی بود
وقتی دعوا می شه که واویلا
سیل فحش های رکیک جنسی و ناموسی است که با صدای بلند روانه می شه
بی خیال مردم و کودکان !
واقعا جالب است حضرات اروپا را قبول ندارند اما مرتب جهت تبلغ و مداوا و بچه هاشون دائم در سفرند
این همه خانه های تیمی که هر بچه ای میداند در کجا فعال هستند رو جمع کنند
اقای وزیر صنعت فرمودند خودرو تا 5 درصد کف بازار قیمت گذاری میشه حالا هم دارند خیلی اصولی پراید به قیمت 50 میرسونند این که اشکالی نداره
فعلا کشورهاي غربي مهمترن آقايان دارن اسلام روبه اونهامعرفي ميکنن
من هر جایی پلیس می بینم احساس ناامنی می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
صد در صد یه مشکلی داری
کیهان خودش اشتباه کرده که میگه مطهری غلط کرده مطهری پاره تن اسلام است
به این نماینده بفرمایید دختر یا خواهرت را در سن پایین شوهر میدهی.
تابناک چرا این نظر منو پخش نمیکنی ؟
احساس میکنم که مثلا میخوای فضای کشور رو باز نشون بدی و تقریبا از قبل دهه فجر بهتون گفتن نظرات مردم رو پخش کنید تا مردم احساس آزادی بیان کنن و کیفور باشن
اقای شریعتمداری دوره تاختن شمایک تاریخ انقضایی دارد
در عصر ایران نوشتم به آقای ظریف بگویید چقدر حقوق می گیرید که می گویپد ما هم در یک کشتی نشسته ایم عصر ایران چاپ نکرد ببینم شما درج می کنید؟
اصولگرا های افراطی خودتان را آماده پاسخگویی برای مشکلات مردم کنید
"شلیک هوایی پلیس و ماجرای گشت اخلاقی در شرق تهران چه بود؟"

چرا نیروی انتظامی برای هر چیزی بصورت رو در رو وارد عمل میشود؟
با پیشرفت فناوری، باید تصویر این افراد مانند خانمهای بد حجاب و افرادی که در خیابان سگ گردانی میکنند و مانند آن را به کامپیوتر مرکز پلیس ارسال کنند یا در حد گرفتن اثر انگشت از ایشان، اطلاعات شناسنامه ای ایشان را استخراج کنند و سپس برایشان توسط پیامک ، پیام جریمه ارسال شود و علت جریمه را هم ذکر کنند. و بصورت اتوماتیک از حساب بانکی ایشان یا سرپرست خانوار ایشان جریمه را اخذ کنند. اینطوری پلیس درگیر نخواهد شد و مجرم هم چون منافع اقتصادیش در خطر دیده میشود از تکرار جرم خودداری میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
این همه هزینه برای محدود کردن آزادی هایی که در هیچ جای دنیا ممنوع نشده ؟؟
حالت بده هاااا؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
بسیار عالی
با بی قانونی باید برخورد کرد
باید مرز پاکستان وایران دیوار کشیده بشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
بهترین کار همین هست همان کاری که ترامپ با فشار به کنگره انجام‌میدهد یا اسراییل دیوار کشی کرد اگر ما مخارج جنگی را از خارج مرزها برای دیوار کشی مرز های پاکستان و افعانستان و ترکیه و عراق انجان بدهیم امنیت بیشتر میشود با دیوار ده متری پیش ساخته و محکم
در کجای دنیا ، قیمت حاشیه بازار (بازاری که در انحصار چند شرکت است و اجازه ورورد خودرو داده نمی شود) تعیین کننده قیمت خودرو می باشد
انسان نمی داند به این وزیر صنعت چه بگوید ؟؟؟؟
ایا اینقدر مبلغ به سراسر جهان می فرستیم به انها هم اجازه می دهیم که مبلغانشان به ایران بیایند و ایین خود را تبلیغ کنند؟
آقای محسن غرویان، مدرس محترم حوزه علمیه قم : در رابطه با اعزام مبلغ دینی ،وجدانا" خودت متوجه شدی که چه فرمایشی کردی!!!!!
چرا اصرار دارید همه موضوعات را به صدر اسلام ربط دهید . مگر در صدر اسلام شما درخانه پیامبر بودید ؟ مگر اکنون گزارشگران صدا و سیما حقایق را می گویند و می نویسند ؟ در صدر اسلام هم مگر رای به کسی دادند که مورد نظرشان بود . شما چرا ناراحت هستید . حق یا ناحق شخصی خلیفه شد که مردم می خواستند . مطهری نظر خودش را گفته که بیراه هم نگفته . در اوج ناراحتی امام خمینی نامه هایی را برای دیگران ارسال کرده که ادبیات خودش نبوده و همه ملت هم می دانند وقبول دارند که نامه ها را کسان دیگری دیکته کرده ونوشته اند.
نعوذبالله ما داریم امام را تا حد ائمه معصومین بالا می بریم که حتی خود ایشان هم اگر زنده بودند چنین موضوعی را نمی پسندیدند امام هم مثل همه انسان ها جایز الخطا هستند ممکن است برخی از نظرات و کلامشان اشتباه بوده باشدکه خیلی عادی و طبیعی است و هیچ مشکلی ندارد و حتی در برخی مواقع خود ایشان هم گفته اند که من در این موضوع اشتباه کردم و سخن گفتن در باب آن برای تحلیل موضوعات آینده و اصلاح کارها می تواند در برخی موارد مفید هم باشد. ما اساساً نباید ایمان و تدین خود را به اشخاص گره بزنیم مثلا به فرض محال و نعوذبالله اگر امام زمان(ع) هم مرتکب معصیتی شوند ما در ایمان و عمل به دستورات خدا نباید سست شویم چون حتی وجود مقدس امام زمان(ع) هم نشات گرفته از خدای متعال و عصمت او از رحمت خداست
اشتباه فکر نکنید ما الان در شرایط ارزانی هستیم چون قاچاق کالا زیاد شده
قیمت بازار و حاشیه بازار را هر دو دست خود خودرو ساز است و حالا ریش وقیچی را داده اند دست خودرو ساز تا هر جور که دوست دارد ملت بی پناه را بدوشد.آیا همین خودرو ساز ها نبودند که با معطل گذاشتن تولید قیمت خودرو را به عرش رساندند و به آنان اجازه داده شد خودرو را 5 در صد کمتر از قیمت بازار که خودشان درست کرده بودند بفروشند و پس از آن بلا فاصله شروع به فروش و تولید کردند ولی قبل از آن میگفتند قطعه نداریم چطور وبا چه وقاحتی به این راحتی دروغ می گویند
اتفاقا ما هم غذا بدون گوشت درست میکنیم. نان بدون آرد . ماست بدون شیر . آب لیمو بدون لیمو . رب گوجه بدون گوجه . و... زیاده نگاه به تغذیه خود بیندازید ببینید چه به خورد مردم میدهید.
روزنامه کیهان ، اگه میشه دهنت را ببند و دیگه در مورد هر چیزی نظرات بی ارزش نده .
در ضمن نماینده رباط کریم اول بره و دختر خودش را در سیزده سالگی به یک مرد پنحاه ساله شوهر بده بعد بیاد و نطق بیجا کنه و از زیر پا گذاشتن بدیهی ترین حقوق زنان دفاع کنه . واقعا با این همه نماینده سطحی نگر چه انتظاری از مجلس کشور داریم؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی