بازدید 3825

کارشناس داوری:خورشیدی اشتباه تاثیرگذاری نداشت

کد خبر: ۸۷۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 15 February 2019

نادر جعفری درباره قضاوت اشکان خورشیدی, داور دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر, اظهار داشت:  با توجه به اهمیت و کیفیتی که این بازی داشت حقیقتاً قضاوت در این بازی بسیار سخت بود, چراکه داور پیش از آنکه بخواهد بازی را قضاوت کند, باید بازی را کنترل می‌کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، کارشناس داوری ایران گفت: خورشیدی در این بازی خیلی خوب از عهده این کاربرآمد و موفق شد بازی را اداره کند.همانطور که دیدید کارت‌های زردی که داور به بازیکنان نشان داد اغلب برای رفتار‌های غیرورزشی بود تا فنی مانند صحنه‌ای که اشکان دژاگه با امیدنورافکن برخورد داشت و داور به بازیکن تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. در این صحنه شدت ضربه به حدی نبود که منجر به اخراج شود و داور به درستی برای رفتار غیرورزشی دژاگه, به او کارت زرد نشان داد. 

این کارشناس داوری عنوان کرد: تیم داوری در صحنه گل تراکتورسازی نیز اشتباهی نداشت و هم داور وسط و هم کمک‌هایش در این صحنه به خوبی قضاوت کردند. داور بازی تراکتورسازی و استقلال در این دیدار اشتباه تاثیرگذاری نداشت و موفق شد به خوبی این بازی را که با حساسیت و تنش زیادی همراه بود, کنترل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل