بازدید 14402
۱
سوژه

ماجرای درگیری بیرانوند و شجاع خلیل زاده چه بود؟

شجاع اما بدون توجه به تلاش بیرانوند به دنبال این بود تا با داور در خصوص صحنه مشکوک شکل گرفته به بحث بپردازد. بیرانوند که تلاشش را بی فایده می‌دید به سمت دروازه رفت و در ادامه بحث و بگومگوی مختصری در این خصوص بین طرفین شکل گرفت.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ 14 February 2019

در دقیقه ۵۴ دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان، حریف درصدد یک ضد حمله بود و این در حالی بود که شجاع خلیل زاده به دنبال زدن این توپ بالای سر بازیکن حریف بود. سرنگون شدن شجاع و در شرایطی که همه در انتظار سوت داور به نشانه خطا بودند، با دستور ادامه بازی و پیش روی مهاجم استقلال خوزستان همراه شد که در نهایت ضربه اش را در شرایطی که بیرانوند را هم دریبل زده بود به اوت فرستاد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از این صحنه شجاع خلیل زاده به شدت به تصمیم داور معترض شد که با کارت بنیادی فر بلافاصله جریمه شد. با این حال شدت و تداوم این اعتراض در شرایطی که می رفت با تصمیم دوباره داور با کارت و اخراج شجاع همراه شود، با پادرمیانی بیرانوند همراه شد.

شجاع اما بدون توجه به تلاش بیرانوند به دنبال این بود تا با داور در خصوص صحنه مشکوک شکل گرفته به بحث بپردازد. بیرانوند که تلاشش را بی فایده می‌دید به سمت دروازه رفت و در ادامه بحث کوچکی در این خصوص بین طرفین شکل گرفت.

ماجرای درگیری بیرانوند و شجاع خلیل زاده چه بود؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
عشق است پرسپولیس من عاشق شجاع خلیل زاده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار