بازدید 4230
گزارش

مدیر جنجالی و پرحاشیه پرسپولیس، آفتابی شد

در میان تماشاگران این دیدار علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که این تیم را با انبوهی از مشکلات و اشتباهات عجیب مدیریتی اش، بدهکار و بحران زده به گرشاسبی تحویل داده بود، هم در بین تماشاگران نظارگر بازی بود.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 14 February 2019

دیدار پرحاشیه پرسپولیس و استقلال خوزستان با برتری دو بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، حواشی نیمه دوم این دیدار بیشتر حول و حوش اعتراض به داوری بود. در آغاز نیمه دوم بازی، روی چند صحنه هواداران سرخ معتقد بودند داور مسابقه در تصمیمات خود اشتباه کرده و به همین خاطر علیه او شعار دادند.

با وجود اینکه برای دقایقی هواداران پرسپولیس دست از تشویق تیم خود دست کشیده بودند و مشغول شعار علیه فتاحی و داور بودند، با گلی که سیدجلال حسینی به ثمر رساند دوباره شور و اشتیاق به روی سکوها برگشت و تماشاگران دست از سر فتاحی و نقشش در باخت هفته قبل قرمزها در اهواز برداشتند.گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران را حدود ٢۵ هزار نفر اعلام کرد.

بشار رسن پس از تعویض به شدت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت. اما در میان تماشاگران این دیدار علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که این تیم را با انبوهی از مشکلات و اشتباهات عجیب مدیریتی اش، بدهکار و بحران زده به گرشاسبی تحویل داده بود، هم در بین تماشاگران نظارگر بازی بود.

این مدیر که برای مدتهای طولانی سکوت کرده بود و کمتر حاضر به مصاحبه و پاسخگویی دقیق درباره اشتباهات و تخلفات نابودکننده دوران مدیریتش می شد، امروز در آزادی آفتابی شد تا بار دیگر حرف و حدیث درباره عضویت احتمالی اش در هیات مدیره به گوش برسد! 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل