بازدید 3011

۳۷فدراسیون، ۱۰۰درصد بودجه‌امسال شان را گرفتند

کد خبر: ۸۷۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ 14 February 2019

معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش که گفته می شد بازنشسته است، اما همچنان به کارش ادامه می دهد؛ مدعی شد: تا به امروز به ۳۷ فدراسیون تخصیص ۱۰۰ درصد و به بقیه ۹۰ درصد پرداختی داشتیم.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وزارت ورزش، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بیش از ۹۰ درصد فدراسیون‌های ورزشی به سیستم اتوماسیون اداری مجهز شده‌اند و فقط دو فدراسیون در این خصوص باقی مانده‌اند که باید آنها هم تا پایان سال کار اتوماسیون اداری را انجام دهند چرا که در غیر این صورت سال آینده امکان پرداخت به آنها وجود ندارد.

وی افزود: در خصوص حسابداری تعهدی مالی برخط مشترک بررسی‌های لازم انجام شده و تا هفته آینده چند نرم افزار به فدراسیون‌ها معرفی می‌شود تا بتوانند قبل از پایان سال آن را نصب و راه اندازی کنند تا از شروع سال آینده سیستم واحد داشته باشیم و کمک به شفافیت و حسابرسی راحت‌تر صورت پذیرد. اخذ شناسه ملی برای هیأت‌های ورزشی کمک می‌کند که سال آینده کمک‌ها و پرداخت‌ها مستقیم و با شاخص مشخص به هیأت‌های ورزشی در استان‌ها انجام شود و به همان نسبت ارزیابی و نظارت داشته باشیم.

معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص در کشور تا امروز ۷۷ درصد اعتبارات به ما تخصیص داده شده و ۶۷ درصد دریافتی داشتیم اما به ۳۷ فدراسیون ۱۰۰ درصد و به بقیه حدود ۹۰ درصد پرداختی داشتیم. برای سال آینده نیاز به مدیریت جدی منابع توسط فدراسیون‌های ورزشی داریم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار