بازدید 3763
گزارش

حریف استقلال؛ بازیکن بارسلونا را ازلیست لیگ قهرمانان خط زد!

الهلال ۸ بازیکن خارجی دارد اما بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها از چهار بازیکن خارجی خود می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند و بر همین اساس بازیکنانی مانند سوریانو که سابقه حضور در بارسلونا را هم در کارنامه دارد در این فهرست قرار نگرفت.
کد خبر: ۸۷۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 14 February 2019

سرمربی کروات الهلال اسامی چهار بازیکن خارجی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد تا این تیم متمول چندین مهره خارجی اش را برای حضور در رقابت های قاره ای کنار بگذارد!

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسپورت، الهلال عربستان که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران هم‌گروه است، و غیر از آن باید در گروه مرگ با تیم های قدرتمند الدحیل قطر و العین امارات هم بازی کند، با مشکل انتخاب بازیکنان خارجی اش مواجه بود که بالاخره با تصمیم سرمربی اش، چهار خرید خارجی گرانقیمت را از فهرست آسیایی اش حذف کرد.

الهلال که در دیدار نخست خود به مصاف العین می‌رود، پیش از این تلاش کرده بود تا کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه بازیکنان خارجی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان فصل جاری را افزایش دهد اما با مخالفت این نهاد و شکست نقشه خود روبرو شد.

زوران مامیچ سرمربی جدید الهلال اسامی چهار بازیکن خارجی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به شرح زیر اعلام کرد. بر این اساس ژدیناک استرالیایی، کارلوس ادواردو برزیلی، جوفینکو ایتالیایی و گومس فرانسوی چهار بازیکن خارجی الهلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

الهلال ۸ بازیکن خارجی دارد اما بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها از چهار بازیکن خارجی خود می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند و بر همین اساس بازیکنانی مانند سوریانو که سابقه حضور در بارسلونا را هم در کارنامه دارد در این فهرست قرار نگرفت. این موضوع نشان می دهد این تیم متمول و ثروتمند تا چه حد برای فتح جام قهرمانی فصل جاری آماده است.

حریف استقلال؛ بازیکن بارسلونا را ازلیست لیگ قهرمانان خط زد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها