بازدید 3090
پیروزی خانگی خونه‌به‌خونه مقابل شهرداری تبریز

لیگ یک/برد فجرسپاسی دردربی شیراز وشکست پاکدشت درخانه ملوان

کد خبر: ۸۷۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 12 February 2019

روز نخست از هفته بیست‌و‌سوم لیگ دسته اول ایران با پیروزی خانگی تیم خونه‌به‌خونه بابل مقابل شهرداری تبریز به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، آخرین دیدار روز نخست از هفته بیست‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 امروز (سه‌شنبه) بین تیم‌های خونه‌به‌خونه بابل و شهرداری تبریز برگزار شد که در پایان این دیدار شاگردان اکبر میثاقیان موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمان خود بگذرند.محمود مطلق‌زاده در دقایق 23 و 77 (پنالتی) گل‌های تیم خونه‌به‌خونه را در این دیدار به ثمر رساند.

در دو دیدار نخست هفته بیست‌سوم، تیم‌ ملوان با نتیجه 2 بر یک سرخپوشان را شکست داد. شاگردانش محمداحمدزاده که از همان دقایق حملات خود را روی درواره حریف قدرتمند خود آغاز کردند و خیلی زود هم توانستند با حرکتی سریع به گل برسند. در دقیقه دهم این دیدار و خطای مدافع سرخ پوشان  روی مهاجم ملوان با سوت داور مبنی بر اعلام ضربه پنالتی همراه شد و شهریار مقانلو موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند. ملوانان که در هفته های اخیر توانستند به ثبات بیشتری نسبت به تیم ابتدای فصل برسند در نهایت با این سه امتیاز توانستند بیست و یکمین امتیاز را به حساب خود واریز کردند و توانستند در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرند.  

در طرف مقابل اما تیم سرخپوشان پاکدشت همانند هفته های اخیر بازی امروز را نیز با شکست به پایان رساندند تا در نهایت همان سی و شش امتیازی باقی ماندند تا پس از تیم گل گهر سیرجان در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.

فجرسپاسی هم با دو گل از سد قشقایی گذشت. فجری ها با این پیروزی در این دربی از بیست و یک دیدار انجام شده بیست و شش امتیازی شد و در رده هشتم جای گرفته است و قشقایی شیراز هم با بیست و هشت امتیاز در طی بیست بازی در مکان هفتم جدول قرار گرفته است .

برنامه سایر دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول

چهارشنبه - 24 بهمن ماه

* آلومینیوم اراک - اکسین البرز، ساعت 14
* نود ارومیه - مس کرمان، ساعت 14
* کارون اروند خرمشهر - بادران تهران، ساعت 14
* شاهین بوشهر - شهرداری ماهشهر، ساعت 14

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان