بازدید 3604

پای بودیمیر؛ مقابل استقلال به گل باز می شود؟

کد خبر: ۸۷۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 12 February 2019

ماریو بودیمیر خرید زمستانی پرسپولیس بود که از دینامو زاگرب کرواسی به سرخ پوشان پیوست اما این مهاجم کروات سرخپوشان هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او پراسترس و البته ترسان نشان می دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن کروات با شناخت زیادی که برانکو از او داشت پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و سرمربی سرخ پوشان او را به گادوین منشا ترجیح داد. بودیمیر در سه دیدار پرسپولیس در برابر سپیدرود، پدیده و فولاد به صورت نصف و نیمه و در نیمه دوم به میدان رفته و هنوز نه توانسته گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی بدهد. بهترین حضور این بازیکن کروات به دیدار برابر سپیدرود برمی گردد که دو سه حرکت امیدوار کننده از خود نشان داد.

آنچه که به طور روشن درباره بودیمیر می توان گفت این است که او هنوز در پرسپولیس جا نیفتاده و شاید انگیزه لازم را هم ندارد. او در دیدار برابر پدیده بدجوری مصدوم شد و هنوز هم با سر پانداژ شده بازی می کند و به نظر می رسد که آن برخورد شدید با مدافع پدیده او را حسابی ترسانده و برابر فولاد هم برای زدن ضربات سر اقدامی نکرد.

این مهاجم کروات در دیدار برابر فولاد یک فرصت خوب گلزنی داشت. معمولا مهاجمانی که انگیزه بالایی دارند چنین ضرباتی را خودشان می زنند و علیپور هم استاد خراب کردن این گونه توپ ها است اما بودیمیر ترجیح داد که پاس بدهد که البته پاس او دقت لازم را نداشت و این حمله پرسپولیس از دست رفت.

بودیمیر روی این صحنه هم نشان داد که هنوز استرس گل نخست را دارد و در پرسپولیس پختگی لازم را پیدا نکرده است. شاید بهتر باشد برانکو در یک دیدار از همان ابتدا به او بازی دهد تا با زدن گل اول روحیه لازم را به دست آورد. دیدار برابر استقلال خوزستان با توجه به اینکه در تهران برگزار می شود و سرخپوشان به پیروزی در آن نیاز دارند بهترین فرصت برای رونمایی از مهاجم کروات سرخ پوشان در ترکیب اصلی است و باید دید که برانکو به او اعتماد می کند یا بازهم اصرار به استفاده از علیپور در ترکیب اصلی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار