بازدید 3676
معاون اول رئیس جمهور:

ایران لنگرگاه امنیت خاورمیانه است

کد خبر: ۸۷۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ 10 February 2019

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این‌که ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه، از ثبات و امنیت بی‌نظیری برخوردار است، تاکید کرد که ایران لنگرگاه امنیت منطقه محسوب می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری شامگاه یکشنبه ۲۱ بهمن در مراسم بهره‌برداری از فاز اول ایستگاه مترو امام حسین (ع) شیراز، گفت: هیچ افق تیره و تاری در مقابل ایران اسلامی وجود ندارد، ما آینده روشنی را پیش روی کشور می‌بینیم.

جهانگیری با تصریح این‌که ایران در منطقه پر آشوب خاورمیانه از ثبات و امنیت بی‌نظیری برخوردار است، گفت: همه اتفاقات منطقه با هدف بر هم زدن آرامش و ثبات ایران بوده است، البته برخی از کشورهای همسایه کج‌فهمی‌هایی دارند؛ آنان باید بدانند که اگر خدشه‌ای به امنیت ایران وارد شود، کشورهایشان امن نخواهد بود؛ ایران لنگرگاه امنیت منطقه خاورمیانه است.

معاون اول رئیس جمهوری همچنین فارس را استانی پرظرفیت دانست و تصریح کرد که این استان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها می‌تواند علاوه‌بر مشکلات خود، مسائل سایر استان‌ها را نیز مرتفع کند.

جهانگیری با بیان این‌که مهمترین ظرفیت فارس، نیروی انسانی متخصص و توانمند این خطه است، گفت: استان فارس و نیروهای متخصص و کارآمد این استان، قادر به ایجاد تحول در این استان و منطقه هستند.

او با اشاره به دغدغه‌های مطرح‌شده از سوی استاندار فارس و امام جمعه شیراز، گفت: در بحث مشکل کشاورزان و استمهال وام‌ها، دولت مصوبه‌ای دارد که امیدواریم اجرایی و مشکلات مرتفع شود.

جهانگیری تاکید کرد: اگر کشاورز خوب تولید کرده و محصول تولیدی را خوب بفروشد، به حتم رابطه بانکی مناسبی را هم دنبال می‌کند، اما این انتظار وجود دارد که اگر کشاورزان مشکل دارند، دولت کمک کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر