بازدید 12321

فوری:احتمال جدی لغو بازی امروز فولاد - پرسپولیس

در فاصله کمتر از یک ساعت تا آغاز بازی تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران، از اهواز خبر می‌رسد که این دیدار لغو شده است. هنوز این خبر تائید نشده اما گفته می‌شود قطعی برق ورزشگاه غدیر باعث شده مسئولان سازمان لیگ به دنبال لغو بازی باشند.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 10 February 2019

در شرایطی که سعید فتاحی مدعی است هنوز دستوری برای لغو دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان اعلام نشده، شایعه در استادیوم غدیر مبنی بر لغو این بازی افزایش یافته است.

به گزارش تابناک ورزشی، در فاصله کمتر از یک ساعت تا آغاز بازی تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران، از اهواز خبر می‌رسد که این دیدار لغو شده است. هنوز این خبر تائید نشده اما گفته می‌شود قطعی برق ورزشگاه غدیر باعث شده مسئولان سازمان لیگ به دنبال لغو بازی باشند.

همانطور که انتظار می‌رفت حواشی شکل گرفته در استادیوم غدیر اهواز با شدت گرفتن تدابیر امنیتی نیز نتوانست کاهش یابد و اکنون شورای تامین اهواز در صدد لغو این بازی است. از نیم ساعت پیش این شایعه با توجه به حواشی شکل گرفته افزایش یافته و این در حالی است که اتوبوس پرسپولیس نیز علیرغم حضور در استادیوم غدیر مجوز خروج بازیکنان را دریافت نکرده و آنها در اتوبوس محبوس شده‌اند!

سعید فتاحی در گفتگویی کوتاه با رد این موضوع اعلام کرد هیچ خبری در این زمینه نباید منتشر شود! با این حال مسوولان برگزاری مسابقه و فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و شورای تامین به دنبال راهکاری برای این موضوع هستند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل