بازدید 7610
دعوت نمایندگان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

۲۲ بهمن فریاد استقلال طلبی و آزادی خواهی ایرانیان است/ در ۲۲ بهمن امسال، وحدت کلمه را به نمایش خواهیم گذاشت

این روزها کشور حال و هوای دیگری دارد. انقلابی که در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر رسید، به چهل سالگی خود رسیده است؛ هر چند کشور در این سال‌ها همیشه از سوی دشمنان خود مورد آزار بوده و صدمات زیادی، از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های ناجوانمردانه را به خود دیده است، همچنان استوار و پا برجاست.
کد خبر: ۸۷۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 10 February 2019

این روزها کشور حال و هوای دیگری دارد. انقلابی که در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر رسید، به چهل سالگی خود رسیده است؛ هر چند کشور در این سال‌ها همیشه از سوی دشمنان خود مورد آزار بوده و صدمات زیادی، از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های ناجوانمردانه را به خود دیده است، همچنان استوار و پا برجاست.

به گزارش «تابناک»؛ هرچند در سال‌های اخیر، تحریم‌های اقتصادی فشارهای زیادی را به مردم تحمیل کرده است و با اینکه بحران‌های شدید اقتصادی چند وقتی است گریبان مردم را گرفته است، مردم ایران همچنان به آینده امیدوارند و حاضر به عقب‌نشینی از آرمان‌های انقلابی خود نیستند.

در همین زمینه نیز رهبر انقلاب چند روز پیش در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش حضور انبوهِ بی‌شمار ملت در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را «دشمن‌شکن و مرعوب‌کننده‌ی آن»، «نشان‌دهنده‌ی حضور عمومی ملت در صحنه» و «تجلی عزم و وحدت ملی» برشمردند و خاطرنشان کردند: در جامعه اختلاف سلیقه وجود دارد اما وقتی پای انقلاب و نظام و ۲۲ بهمن به میان می‌آید، همه‌ی اختلاف‌ها رنگ می‌بازد و همه در کنار هم به میدان می‌آیند.

ایشان راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را از مسائل شگفتی‌ساز خواندند و افزودند: جشن سالانه‌ی انقلاب در کشورهایی که انقلاب کرده‌اند به رژه‌ی نیروهای مسلح در مقابل چند نفر تبدیل شده است؛ اما در ایران سرافراز، چهل سال است مردم در سراسر کشور به خیابان‌ها می‌آیند و بر ادامه‌ی راه انقلاب تأکید می‌کنند که این مسأله، از معجزات شگفتی‌ساز انقلاب است و باید با تمام قدرت ادامه یابد.

در همین زمینه، محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به فرارسیدن چهلمین فجر انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: طبق رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب، رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه بوده است؛ از این روی، مردم یک بار دیگر این مهم را برای غربی ها به نمایش خواهند گذاشت.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب همواره تلاش کرده اند، وحدت مردم را دچار خدشه کنند، اظهار کرد: بنابراین، دیده شد که افرادی همچون جان بولتن بیان کردند که ایران چهل سالگی انقلابش را نخواهد دید؛ اما مردم با وحدت کلمه و در کنار هم قرار گرفتن، نشان دادند که اهداف شوم غربی ها هیچ گاه محقق نخواهد شد. مردم در چهل سالگی انقلاب با وحدت کلمه و در کنار هم قرار گرفتن، نشان می دهند که اهداف شوم غربی ها هیچ گاه محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه تحت فشارند و مشکلاتی دارند، ادامه داد: اما این امر هیچ گاه سبب نشده از اهداف و آرمان های انقلاب فاصله بگیرند، زیرا دریافته اند که تفرقه، مؤلفه ای است که غربی ها درصدد تحقق آن هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر اینکه مردم نشان داده اند هرگاه فشارهای اقتصادی دشمن که با پیوست فشار روانی همراه است زیاد شود، بیش از گذشته پایداری دارند، تصریح کرد: رسانه های خارجی در ۲۲ بهمن هر سال از افزایش حضور جمعیت میلیونی ایرانیان گزارش تهیه کرده اند که موجب شگفتی مردم جهان بوده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در 22 بهمن امسال که مصادف با چهلمین فجر انقلاب اسلامی است، حتما مردم در کنار مسئولان به خیابان ها خواهند آمد و یک بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) بیعت می کنند.

همچنین ابوالفضل حسن بیکی، ضمن اشاره به بیانات  رهبری  در خصوص لزوم حفظ وحدت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خطاب به سیاسیون و افرادی که تریبون دارند، گفت: بدون تردید برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده پویایی و زنده بودن اصل انقلاب است که امری مهم به شمار می رود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، تصریح کرد: در واقع مردم با حضور پرشور خود در مراسم جشن انقلاب، یک بار دیگر پایبندی خود به آرمان های امام راحل (ره) و شهدا را نشان خواهند داد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان و سست عنصرها درصدد بی رونق کردن جشن چهل سالگی هستند، ادامه داد: با برگزاری باشکوه مراسم ۲۲ بهمن، پاسخ قاطعانه ای به یاوه گویی های دشمنان و افرادی که نظر باطل به این آب و خاک دارند، داده خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: می توان اذعان کرد که راهپیمایی 22 بهمن، فریاد استقلال طلبی و آزادی خواهی ایرانیان است. از این روی، حضور پرشکوه مردم در این مراسم نهیب و پیام روشنی برای بدخواهان نظام اسلامی خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه باید توصیه های رهبر انقلاب را سرلوحه کار قرار دهیم و به دور از اختلافات در این مراسم شرکت کنیم، خاطرنشان کرد: قطعا غربی ها از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ناامید خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر