بازدید 9818

ورود مدعی العموم به ازدواج دختر ۱۱ ساله در ایلام

کد خبر: ۸۷۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 10 February 2019

پیرو انتشار خبری مبنی بر ازدواج یک دختر یازده ساله با مردی حدودا پنجاه ساله در ایلام، دادستانی مرکز این استان به موضوع ورود کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، پیرو انتشار خبری مبنی بر ازدواج یک دختر یازده ساله با مردی حدودا پنجاه ساله در ایلام، دادستانی مرکز این استان به موضوع ورود کرد.

خسروی زاد دادستان مرکز استان ایلام اظهار کرد: پس از وصول گزارش به دادسرا، مدیرکل بهزیستی با دستور دادستانی مکلف به حل این موضوع در اسرع وقت شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی با ورود مدعی العموم، گفت: این اقدام بر اساس ماده ٥٠ قانون حمایت خانواده جرم تلقی شده و مرتکبین این اقدام غیرقانونی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۷
الله اکبر از این همه حماقت
چه کردن بعضی ها به بهانه اسلام! یعنی هر آدمی به حس و میل بلوغ و جنسی برسه میتونه ازدواج کنه؟!!! مشکلات بعدی شو چه کسی گردن میگیره؟
ما مردم باریچه یک عده بیسواد گرفتار شدیم از طرفی مجلس با تصویب کودک همسری مخالفت می کند و از طرفی مدعی العموم وارد ماجرا می شود شما را به هرکی اعتقاد دارید چرا مردم را بازیچه قرار دادید مگر در کجای دنیا سراغ دارید بچه را به شوهر دهند ......
کسی که با دختر 11 ساله ازدواج می کنه چطور جانوری می تونه باشه؟؟
چیه به ازدواج کم سن سال ها گیر میدید شب روز موضوع این شد بابا به فکر کشور باشید به مسائل شخصی مردم کار ی نداشته باشید
خندمون گرفت.ازدواج کرده یعنی ثبت شده وقتی ثبت شده یعنی قانون اجازه داده.وقتی قانون حمایت تصویب نمیشه یعنی حمایت از همچین مسائلی.حالم بهم خورد از هرچی مرده
فاجعه است
این عمل شنیع جنایت در حق این کودک معصوم و بی پناه است و باید با عوامل ان بشدت برخورد گردد
آخه چرا ازدواج رو مجلس ممنوع نگرد...چرا قانونگذارانه ما به این جنایت دامن میزنند...قانون تصویب کنید آقا...آیا هیچ ایرانیی راضی به این کار هست...!؟ چرا ممنوعیتش رو قانون نمیکنید...بعد شا اسمتون رو میگذارید انسان...!
پدر نامرد و بی غیرت این بچه رو محاکمه کنید.
خبر رو ک ادم میخونه فکر میکنه با زامبی ها داره توو یک جامعه زندگی میکنه
99% ازدواجهای سن پایین درخانواده های فقیر وبه علت فقر انجام میشود ومتاسفانه عده ای نادان نیز در کشور با غیرقانونی کردن آن بدون دانش واطلاعات درست مخالفت میکنند من خودم درخوزستان ازدواج یک دختر 14 ساله بدبخت را با مرد 60 ساله شاهد بودم از ناراحتی 10 روز غذا نمی توانستم بخورم واقعا اسفناک است
باز خدا رو شکر یک انسان خداشناس و قانون مدار پیدا شد.
لطفا رسیدگی کنین. این کار، بردگی جنسیه!
بر فرض محال مرتکبین جرم مجازات بشن چه فرقی به حال طفل معصوم داره
کدوم قانون عزیز من ؟؟؟؟؟ اگه واقعا قانون قانون بود که اجازه همچین جنایاتی رو به همچین حیوان صفتانی نمیداد. مجلس ما متاسفانه حامی اینگونه افراد هست. شرم بر جامعه ای که چنین به شرافت انسانی دختران کم سن و سال کشورم اهانت می کنند و مسئولانش در برابر آن دفاع می کنند...
احسنت !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل