بازدید 6414

رئال فاتح دربی حساس مادرید با سه بار رجوع به VAR

در جنگ بر سر رتبه دوم لالیگا سه بار به داور ویدئویی مراجعه شد تا یک گل اتلتیکو و یک پنالتی رئال مادرید تایید شود و البته گل انتقامی موراتا به رئالی ها نیز مردود شود
کد خبر: ۸۷۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 09 February 2019

تیم رئال مادرید در یک دربی جنجالی در زمین همشهری پرستاره اش صاحب پیروزی و هر سه امتیاز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید با برتری پرگل 3 بر یک در زمین اتلتیکو مادرید در دربی هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) جای رقیب در رده دوم جدول را گرفت. در این نبرد ورزشگاه «واندا متروپولیتانو»، ابتدا رئال مادرید با ضربه قیچی کاسیمیرو در دقیقه 16 به گل رسید. در ادامه گریزمان با گلی که توسط سیستم کمک‌داور ویدئویی تایید شد، در دقیقه 25 بازی را به تساوی کشاند. رئال مادرید با پنالتی تایید شده توسط VAR به وسیله راموس در دقیقه 42 بار دیگر صاحب برتری شد و با پیروزی به رختکن رفت.

اتلتیکو در نیمه دوم توسط موراتا، بازیکن سابق رقیب به گل رسید اما سیستم کمک داور ویدئویی به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. در نهایت پس از اینکه بیل تازه‌وارد با پاس زیبای مودریچ در دقیقه 74 گل سوم رئال را به ثمر رساند، توماس از اتلتیکو به خاطر خشن روی کروس در دقیقه 80 اخراج شد. در ادامه جدال پربرخورد 2 تیم گل دیگری در پی نداشت تا رئال مادرید با این پیروزی ارزشمند 45 امتیازی شود و یک پله و یک امتیاز بالاتر از رقیب در رده دوم بایستد.

رئال مادرید-اتلتیکو مادرید-دربی مادرید-لالیگا اسپانیا-real madrid

شرح گل ها

دقیقه 16، کاسمیرو برای رئال مادرید: روی ارسال یک ضربه کرنر، پس از اثرگذاری راموس، کاسمیرو از درون محوطه جریمه با یک ضربه قیچی برگردان زیبا دروازه را گشود. 

دقیقه 25، گریزمان برای اتلتیکو: کوریا توپ را در زمین خودی از وینیسیوس گرفت و با یک پاس عمقی فوق العاده، گریزمان را در حالت تک به تک قرار داد. مهاجم فرانسوی توپ را از بین پاهای کورتوا وارد دروازه کرد.

دقیقه 42، راموس برای رئال مادرید: وینیسیوس در برخورد با خیمنز نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. سرخیو راموس پنالتی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 74، گرت بیل برای رئال مادرید: مودریچ با یک پاس زیبا، گرت بیل را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه پای چپ بیل در زاویه بسته محوطه جریمه بسیار دقیق بود و به گوشه پایین دروازه رفت.

رئال فاتح دربی حساس مادرید با سه بار رجوع به VAR

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار