بازدید 15962

افتتاحیه یک فیلم تالار مد شد

در این مراسم که بیشتر شبیه تالار مُد بود، هم‌چنین، تعدادی از بازیگران سینما از جمله، پوریا پورسرخ، دانیال عبادی، ماه‌چهره خلیلی، شبنم قلی‌خانی و لیندا کیانی حضور داشتند.
کد خبر: ۸۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۵ 27 February 2010
ساسی مانکن یکی از خوانندگان زیرزمینی در مراسم افتتاحیه یکی از فیلم‌های سینمایی که هفته پیش در یکی از سالن‌های اریکه ایرانیان برگزار شد، از مهمانان دعوت شده توسط تهیه‌کننده فیلم مزبور بود.

بانی فیلم نوشت: در این مراسم که از سوی تهیه‌کننده فیلم برگزار شده بود همچنین مجری مراسم ضمن شوخی‌های گاه و بیگاه با آقای تهیه‌کننده، توانست گرمی خاصی را به مراسم بدهد!

نکته جالب توجه حضور تنها یک منتقد در این مراسم بود که گویا این منتقد هم نورچشمی تهیه‌کننده فیلم بوده و حضورش آنقدر پررنگ و تاثیرگذار بوده که برگزارکنندگان مراسم نیازی به بودن دیگر منتقدان سینمایی در این مراسم احساس نکردند!

در این مراسم که بیشتر شبیه تالار مُد بود، هم‌چنین، تعدادی از بازیگران سینما از جمله، پوریا پورسرخ، دانیال عبادی، ماه‌چهره خلیلی، شبنم قلی‌خانی و لیندا کیانی حضور داشتند.

گفتنی است که حضور رضا صادقی در این مراسم باعث شد تا مورد تشویق پرشور حضار قرار گیرد. علی لهراسبی هم دیگر خواننده حاضر در این مراسم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
منظور این خبر دقیقا چیه؟ جالبه که نامرتب و آشفته بودن باعث افتخار شده.
من نفهمیدم این چه جور خبری بود که عملا هیچ خبری به خواننده نمیده.
با اینکه از ساسی مانکن و امثال اون متنفرم ولی خیلی عقده ای هستی تابناک جون.
تا کور شود هر آنکه نتواند دید!!!
نکنه شما هم از تهیه کننده میترسی که اسم فیلم رو نمیگی یا شایدم یه دروغ دیگه از شماست
به نظر كه آدمهاي درست و حسابي تو اين مراسم زياد بوده و شما دارين حسودي مي كنين .
ehtemalan filmasaz fatehash khoondast,,,,choon sasi mankan ghabl az entekhabat ba haj agha karoobi ham didar dashtan,,,,tajrobeh ino neshoon mideh
شما اونجا چه غلط می کردید.
که چی؟
تابناک عزیز من با مشاهده عکس ها یه عنوتن یک جوان خجالت کشیدم که در ایران زندگی می کنم در کشور عزیز مان ایران فقط با افتخار آرایش کردن (سرخاب سفیدآب) بازیگران مرد و ژست گرفتنشان رو ندیده لودیم که دیدیم.
بابا جاي اين حرفهاي صد من يك غاز به دنبال پيشرفت صنعت و معدن و تكنولوژي باشيد . تالار مد در شبكه هاي ماهواره اي زياد است يعني آنها مي خواهند ما به مد بپردازيم - ولي شبكه انتقال تكنولوژي چي ؟ - چرا شما اصحاب رسانه سطحي نگر هستيد . تابا يك خبر شما چند مسئول سطحي نگر تر از راه خارج و به بيراهه بروند
خوب كه چي؟ شبيه تالار مد... سينما و هنر است... سينه زني و عزاداري هم بجاي خود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار