بازدید 2265
۱

سهم دانشجویان خارجی در استخدام‌های رسمی

کد خبر: ۸۷۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 06 February 2019

فارغ‌التحصیلان خارجی سهم بسزایی در تکمیل کردن کادر اداری شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور ژاپن دارند.
سهم قابل توجه دانشجویان خارجی در استخدام‌های رسمی

به گزارش فارس، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، فارغ‌ التحصیلان خارجی سهم بسزایی در تکمیل کردن کادر اداری شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور ژاپن دارند.

این یادداشت که توسط «Yuta Koyanagi for Nikkei» برای بررسی وضعیت استخدام در اداره‌ها و شرکت‌های آسیایی نوشته شده بیانگر‌ آن است که بیش از یک چهارم جوانانی که در شرکت‌های بزرگ ژاپن استخدام می‌شوند، فارغ‌ التحصیلان بین‌المللی هستند.

براساس نتایج یک نظرسنجی که به تازگی منتشر شده است، بیش از 25.5 درصد از شرکت‌ها و اداره‌های این کشور در سال 2018 فارغ‌ التحصیلان خارجی را استخدام کرده‌اند؛ این رقم در سال 2017 تنها 5.5 درصد بوده و این در حالیست که بیش از 31.5 درصد از شرکت‌های بزرگ و مهم اعلام کرده‌اند در سال 2019 نرخ استخدام فارغ‌ التحصیلان خارجی را به 31.5 درصد افزایش خواهند داد.

پژوهش‌های صورت گرفته نیز بیانگر آن است که کارفرمایان ژاپنی استخدام فارغ‌التحصیلان جنوب شرقی آسیا را در اولویت خود قرار داده‌اند؛ حقوق و دستمزد در چین و تایوان افزایش یافته و اگر شرکت‌های ژاپنی قصد رقابت با این دو کشور را داشته باشند باید حقوق بالاتری پرداخت کنند.

آموزش عالی ژاپن می‌گوید: هدف از استخدام دانشجویان خارجی فرهنگ‌سازی در شیوه استخدامی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چنین کاری از کشور ژاپن بعید بود! این‌ها اغلب تابعیت کشور دیگری را دارند و به نفع کشور متبوع خود و علیه ژاپن جاسوسی می‌کنند. نهایتاً هم در ژاپن اختلاس سنگینی کرده و پول حاصل را به کانادا می‌برند. بعید است در ژاپن گزینش عقیدتی وجود داشته باشد و این خطر بزرگی است که این کشور را تهدید می‌کند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر