بازدید 3407

اداره یک باشگاه لیگ ایران با پول فروش یک بازیکن به بلژیک!

کد خبر: ۸۷۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 04 February 2019

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید که با فروش یونس دلفی امور باشگاه را انجام می‌دهند و قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، کریم بوستانی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش با ماشین سازی تبریز شرکت کرد و راجع به کسر 6 امتیاز از استقلال خوزستان و اینکه گفته می‌شود باشگاه پیگیر است تا این مشکل را برطرف کند گفت: به دلیل اینکه ما تحریم هستیم به حساب بازیکنی که از باشگاه شکایت کرده نمی‌توانیم پول واریز کنیم. می‌خواهیم با وکیلش صحبت کنیم تا اینجا بیاید و پول را نقدی دریافت کند, البته من بعید می‌دانم که با این کارها پنجره نقل و انتقالاتی باز و کسر 6 امتیاز برگرداننده شود. باشگاه در حال حاضر 70 هزار دلار را آماده کرده تا به این بازیکن پرداخت کند. وکیل این بازیکن باید به تهران بیاید و مذاکره کنیم تا اولین قسط او پرداخت شود. مدیریت دارد خوب کار می‌کند و وعده‌هایی که داده را به خوبی انجام داده است. امیدوارم حمایت‌ها همینطور بیشتر شود, چرا که ما می‌خواهیم سهمیه فوتبال استان در لیگ برتر حفظ شود و در لیگ بمانیم.

بوستانی درباره جدایی یونس دلفی و پیوستنش به شارلوا بلژیک نیز گفت: دلفی بازیکن خوبی بود و ما به آن احتیاج داشتیم اما نظر مدیریت این بود که لژیونر شود. قرارداد دلفی سه ماه دیگر تمام می‌شود و اگر در آن زمان از تیم جدا می‌شد دیگر پولی دست باشگاه را نمی‌گرفت. با پولی که از فروش دلفی نصیب باشگاه می‌شود قرارداد بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

سرمربی استقلال خوزستان درباره محرومیت این تیم از نقل و انتقالات زمستانی گفت: بازیکنان ما پیشنهادات خوبی داشته‌اند که می‌توانستند از تیم جدا شود اما در تیم ماندند تا کمک کنند که جا دارد که از آنها تشکر کنم. باید بگویم جوانان زیادی داریم که می‌توانند در تیم جایگزین دلفی باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان