بازدید 4764
به دلیل شدت بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌ها

برخی مدارس شهرستان نیکشهر فردا تعطیل است

کد خبر: ۸۷۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 03 February 2019

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت بارندگی ها و طغیان رودخانه‌ها فردا مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان نیکشهر در دو شیفت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، علی مرادی اظهار کرد: به دلیل شدت بارندگی ها و طغیان رودخانه‌ها فردا دوشنبه ۱۵ بهمن مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان نیکشهر در دو شیفت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

بنا بر اخطاریه هواشناسی سیستان و بلوچستان، بارندگی‌ها در جنوب استان از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، امروز در جنوب، سواحل و نواحی مرکزی استان(کنارک، شمال چابهار، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، دلگان، بزمان، ایرانشهر، خاش، مهرستان، سیب و سوران) رگبار متوسط تا سنگین، رعدوبرق، تندباد لحظه ای همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی، در شمال و سایر مناطق استان رگبار ملایم تا متوسط، گاهی رعدوبرق رخ داد.

فردا نیز در سواحل و نواحی مرکزی استان(کنارک، شمال چابهار، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، دلگان، بزمان، ایرانشهر، خاش، مهرستان) رگبار متوسط تا سنگین، رعدوبرق، تندباد لحظه ای همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، در شمال و سایر مناطق استان رگبار ملایم تا متوسط، گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل