بازدید 18290
گزارش

صعود ۷پله‌ای ایران و 38پله ای قطر در رده‌بندی فیفا

قطر که در جام ملت‌های آسیا با بازی‌های درخشان برای اولین بار به عنوان قهرمانی در این مسابقات دست یافت، با کسب 1398 امتیاز و با 38 پله صعود در رده پنجاه‌وپنجم جهان و پنجم آسیا قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۷۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 02 February 2019

در رده‌بندی ماه فوریه فیفا، تیم ملی فوتبال کشورمان با هفت پله صعود همچنان بهترین تیم آسیایی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پنجشنبه 7 فوریه (18 بهمن) قرار است رده‌بندی ماهیانه تیم‌های ملی جهان را اعلام کند، سایت «football-rankings.info» طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 1515 امتیاز و با 7 پله صعود خود را تا رده بیست‌ودوم جهان بالا خواهد کشید و همچنان برترین تیم آسیایی این رده‌بندی خواهد بود.

در قاره آسیا پس از ایران، ژاپن 1494 امتیازی (رده 27 جهان/ با 23 پله صعود) و کره جنوبی 1451 امتیازی (رده 39 جهان/ با 14 پله صعود) به‌ترتیب در رده‌های دوم و سوم خواهند بود. استرالیا هم با 1441 امتیاز و با یک پله سقوط در رده چهل‌ودوم و چهارم آسیا می‌ایستد.

قطر که در جام ملت‌های آسیا با بازی‌های درخشان برای اولین بار به عنوان قهرمانی در این مسابقات دست یافت، با کسب 1398 امتیاز و با 38 پله صعود در رده پنجاه‌وپنجم جهان و پنجم آسیا قرار خواهد گرفت. عربستان 1343 امتیازی هم با یک پله سقوط در رده هفتادم جهان و ششم آسیا جای می‌گیرد.

جایگاه 10 تیم برتر جهان نیز دستخوش تغییر نخواهد شد و بلژیک، فرانسه، برزیل، کرواسی، انگلیس، پرتغال، اروگوئه، سوئیس، اسپانیا و دانمارک به‌ترتیب در رده‌های اول تا دهم این رده‌بندی خواهند بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار