بازدید 1837

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

کد خبر: ۸۷۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 02 February 2019

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا قدمی اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسائط نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن ماه جاری از محورهای "کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج- چالوس" تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۲ بهمن ماه از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از "مرزن آباد" به سمت "کرج" به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه ۹۷ از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار