بازدید 4388

عاملان تیراندازی در دشتی دستگیر شدند

کد خبر: ۸۷۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 01 February 2019
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو نفر متهمی که به قصد اخاذی با شهروندی در شهرستان دشتی درگیر و با اسلحه وی را مضروب کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار خلیل واعظی عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی انتشار مطالبی توهین آمیز علیه فردی به هویت «م» در فضای مجازی پرونده‌ای در پلیس فتا تشکیل شد.

وی افزود: در حین بررسی‌های مقدماتی و کارشناسی پلیس، عاملان احتمالی این عمل مجرمانه از طریق واسطه‌ای با شاکی تماس و درخواست می‌کنند با دریافت ۵۰ میلیون تومان پول از انتشار مطالب توهین آمیز علیه شاکی دست برمی‌دارند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: شاکی بدون اطلاع پلیس به همراه دونفر از دوستانش در محلی خارج از شهر با متهمین قرار می‌گذارد و در محل قرار، طرفین با هم درگیر می‌شوند که یکی از متهمین با استفاده از اسلحه کمری یکی از همراهان شاکی را مضروب می‌کند.

سردار واعظی گفت: به محض تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ واحد‌های مختلف پلیس شهرستان دشتی در محل حادثه حاضر و یکی از متهمین را دستگیر و به مقر پلیس منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی تیراندازی به هویت «گ» نیز که از محل متواری شده بود به دنبال اقدامات پلیس و همکاری خانواده خود را به پلیس معرفی و اسلحه بکار رفته در تیراندازی نیز از وی کشف شد.

سردار واعظی تصریح کرد: از آنجا که احتمال دارد دو نفر متهم دستگیر شده در این رابطه اعمال مجرمانه و جرایم خشنی دیگری نیز در سطح شهرستان مرتکب شده باشند پرونده آنان در دو واحد تخصصی پلیس در دست بررسی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی