بازدید 5580

توصیه صریح سازمان اطلاعات آمریکا به ترامپ و کنگره

کد خبر: ۸۷۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 31 January 2019

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره پیام اصلی گزارش ۱۶ نهاد اطلاعاتی آمریکا درباره ایران تاکید کرد: در این گزارش به دولت ایالات متحده و کنگره آمریکا توصیه صورت گرفته که تا زمانی که دیر نشده برای احیای برجام دولت را زیر فشار قرار دهند.

به گزارش «تابناک»، حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به گزارش 16 نهاد امنیتی و اطلاعاتی آمریکا درباره ایران گفت: گزارش 16 نهاد اطلاعاتی آمریکا در موضوع ایران ، اعلام تلویحی شکست سیاست های ترامپ در قبال جمهوری اسلامی ایران است.

اذعان دستگاه های اطلاعاتی آمریکا به شکست سیاست های ترامپ درقبال ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این خصوص تصریح کرد: در این گزارش ها به رغم این که ادعاهایی درباره موضوعات موشکی و عمق استراتژیک توان سایبری ایران مطرح شد اما اثر عکس سیاست ترامپ در قبال برجام مورد تاکید قرار گرفت.

اعتراف نهادهای امنیتی آمریکا به پایبندی ایران به توافق هسته ای

وی ادامه داد : در گزارش 16 نهاد اطلاعاتی و امنیتی آمریکا مطرح شده که جمهوری اسلامی ایران به تعهد خود در قبال توافق هسته ای پایبند است و عدم پایبندی ترامپ باعث شده است که دنیا ناامن تر شود.

دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی با طرح ادعای تضعیف میانه روی در ایران

فلاحت پیشه همچنین درباره محتوای این گزارش خاطر نشان کرد : در این گزارش تاکید شده که رفتار ترامپ در خصوص خروج از برجام و اعمال تحریم ها باعث شده تا میانه روی در سیاست ایران تضعیف شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ادعای تضعیف میانه روی در سیاست ایران در گزارش 16 نهاد اطلاعاتی آمریکا گفت : این ادعا به طور مشخص دخالت در امور داخلی ایران است اما صرف نظر از این موضوع واقعیت اصلی این است که این گزارش ضربه سنگینی بود به ترامپ در آستانه اعلام سازوکارهای همکاری اروپا و ایران و SPV است.

ترامپ با نقض برجام امنیت بین المللی را به چالش کشید

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : این گزارش ها از داخل آمریکا موید این موضوع است که برجام راهکار درستی بود که در دنیا شکل گرفته بود و ترامپ با نقض آن هم به صلح و امنیت ملی ضربه زد و هم به منافع ملی ایالات متحده آمریکا.

وی افزود : در این گزارش تاکید شده که ایران از سازوکارها، ابزارها و ظرفیت های متعددی برخوردار است که در آینده برای هریک از اینها آمریکا مجبور است درخواست مذاکره با ایران را مطرح کند.

توصیه 16 نهاد اطلاعاتی آمریکا به ترامپ و کنگره ؛ تا دیرنشده برجام را احیاء کنید

فلاحت پیشه درباره پیام اصلی این گزارش تاکید کرد: در گزارش 16 نهاد اطلاعاتی آمریکا درباره ایران این توصیه به دولت ایالات متحده و کنگره آمریکا صورت گرفته که تا زمانی که دیر نشده است برای احیای برجام دولت را زیر فشار قرار دهند.

گزارش نهادهای اطلاعاتی آمریکا مشاوران ترامپ را سرگردان تر از قبل می کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به اعتقاد بنده این گزارش منجر به سردرگمی بیشتر حلقه نزدیکان و مشاوران دونالد ترامپ می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر