چرتکه؛

دروغ‌های تصویری در تبلیغات بازرگانی

کد خبر: ۸۷۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 31 January 2019
تعداد بازدید : 2133
بازدید 8591
شاید شما هم از جمله فالوورهای پر و پا قرص پیج‌های رنگین و جذاب مواد غذایی، آشپزی و خوراکی‌ها هستید و جذابیت تبلیغات این حوزه بسیار برای شما دلربا باشد. با وجود اینکه اکنون یکی از شیوه‌های رایج تبلیغات و بازاریابی مبتنی بر محتوا، استفاده از جلوه‌های بصری و تصویری است، در پلت‌فرم‌های مختلف ارتباط اجتماعی شاهد گسترش روز‌افزون گرایش به راه‌اندازی پیج‌های خوراکی و مواد غذایی با تصاویر جذاب و فریبنده هستیم اما زمانیکه وارد جزئیات این پیج‌ها شوید، ممکن است نه تنها اشتهای خود را از دست دهید بلکه تصمیم به آنفالو کردن آنها هم بگیرید! برای پی بردن بیشتر به این موضوع، تماشای این ویدیو را پیشنهاد می‌دهیم.
اشتراک گذاری