بازدید 28542
حاشیه‌های دعوای با روحانی؛

علت رفتار‌های اخیر ضرغامی چیست؟/ رئیس اسبق صدا و سیما از حضور در جلسات شورا منع شد!

در همین باره، «عبدالله گنجی»، مدیر مسئول روزنامه جوان، با انتقاد از ضرغامی ضمن اتخاذ یک موضع منطقی در کانال خود نوشت: ‏شأن حقوقی رئیس جمهور (هر که باشد) از ملت و نظام است. نباید در جمع زیردست یا زمانی که مدیر جلسه است چشم در چشم یا انگشت در چشم و دو به دو تا مرز شکستن او پیش‌رفت، اشتباه است. نگوییم این روحانی با اون مواضع حقش هست. شأن حقوقی ارجح است. ادبیات فاخر و کوتاه آمدن طرف مقابل معقول‌تر است.»
کد خبر: ۸۷۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 30 January 2019

تحرکات عزت الله ضرغامی در سال های پس از پایان مأموریتش در صدا و سیما باعث شده بود که خیلی ها این رفتارهای او را یک نوع آماده سازی و زمینه چینی برای حضورش در انتخابات ریاست جمهوری قلمداد کنند؛ اما او در پاسخ به سؤالی در خصوص احتمال کاندیداتوری اش این موضوع را شایعه ای بیش نخواند؛ هرچند بعدها جزو کاندیداهای «جمنا» قرار گرفت و رسما اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش «تابناک»؛ ضرغامی پس از برقراری دیدارهای صبحگاهی اش که مهمانان در آن به صرف صبحانه دعوت می شدند و البته از همه طیف ها اصولگرا و اصلاح طلب در آن حضور داشتند، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد، هرچند در نهایت او اگرچه جزو کاندیداهای نهایی «جمنا» قرار گرفت، نتوانست کاندیدای نهایی و مورد اجماع این ساز و کار سیاسی اصولگرایان باشد.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در دو مورد اخیرا خبرساز شده و بار دیگر حضورش در رسانه ها و به عنوان تیتر اخبار مهم پررنگ شده است. او در ماجرای انتخاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکی از چهره های مسئول در بیت رهبری را مورد انتقاد قرار داد.

عزت الله ضرغامی پس از انتخاب دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در توییتر خود نوشت: در حالی که رهبر معظم انقلاب مسئولیت بررسی صلاحیت نامزد دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی را مشخصا بر عهده نظر کارشناسی اعضای شورا گذارده بود متأسفانه در جلسه دیشب مکررا علنی و غیر علنی از تماس های آقای وحید حقانیان به منظور رأی مثبت به این نامزد محترم سخن به میان آمد.

 

علت رفتار‌های اخیر ضرغامی چیست؟/ رئیس اسبق صدا و سیما از حضور در جلسات شورا منع شد!

این توییت رئیس اسبق صدا و سیما باعث غافلگیری شد و واکنش های زیادی را به دنبال داشت. در حالی که اظهار نظر پیرامون این موضوع شدت گرفته بود، ضرغامی با اختلاف سه‌ساعته، توییت دوم خود را نیز منتشر کرد و نوشت: «پس از بررسی بیشتر در این خصوص یقین پیدا کردم دخالت آقای وحید حقانیان در مسأله انتخاب آقای دکتر عاملی بدون مجوز معظم‌له و خودسرانه بوده است.»

گزارش ها و تحلیل های بسیاری در مورد این نوشتار «عزت الله ضرغامی» در جریان نگارش بود که یک اقدام دیگر از سوی او باعث شد، باز هم فضای رسانه ها و فضای مجازی پر از صحبت و تحلیل درباره رفتار اخیر رئیس اسبق رسانه ملی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مقابل رئیس جمهور شود.

بر اساس شنیده ها و آنچه از محتویات جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی بیرون آمده است، مجادله لفظی سختی بین رئیس جمهور و ضرغامی صورت گرفته است. تا جایی که «حسن روحانی» جلسه را به دلیل رعایت نکردن حرمت و جایگاهش ترک و تأکید کرده است تا زمانی که ضرغامی در جلسات باشد، دیگر در شورا حاضر نخواهد شد.

دو روز پیش «محمد ایمانی» عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان طی یادداشتی در کانالش نوشت: آقای ضرغامی در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی خطاب به روحانی گفته، این حرف‌ها چی بود که شما درباره حجاب و فضای مجازی و فیلترینگ در وزارت ارتباطات گفتید؛ بعضی از این سخنان غیر واقعی و برخی دیگر معارض ارزش‌های اسلامی و انقلابی است. در پاسخ روحانی نیز گفته؛ من نباید به شما جواب بدهم، پاشو برو بیرون! ضرغامی هم پاسخ داده که شما نمی‌توانید اعضای شورا را بیرون کنید. پس از آن، روحانی از جلسه بیرون رفته و به انتقاد ضرغامی که اعتراض برخی دیگر از اعضا هم بوده، پاسخ نداده است.»

یکی دیگر از کاربران رسانه ای شبکه های اجتماعی که به نظر می رسد آب و تاب بیشتری به ماجرای جدال لظفی رئیس جمهور با ضرغامی داده است، نوشته که «روحانی به ضرغامی میگه به شما ربطی نداره من چی گفتم. ضرغامی هم میگه به خودت و همه کس و کارت ربط نداره، به من ربط داره شما باید این جا توضیح بدید چرا این حرف‌ها را زدی. »

در همین باره «عبدالله گنجی» مدیر مسئول روزنامه جوان با انتقاد از ضرغامی ضمن اتخاذ یک موضع منطقی در کانال خود نوشت: ‏شأن حقوقی رئیس جمهور (هر کس که باشد) از ملت و نظام است. نباید در جمع زیر دست یا زمانی که مدیر جلسه است چشم در چشم یا انگشت در چشم و دو به دو تا مرز شکستن او پیش‌رفت، اشتباه است. نگوییم این روحانی با اون مواضع حقش هست. شأن حقوقی ارجح است. ادبیات فاخر و کوتاه آمدن طرف مقابل معقول‌تر است.»

هر چند برخی از کاربران و رسانه ها موضع گیری و رفتار اخیر ضرغامی را مرتبط با انتخابات تحلیل کردند و تأکید داشته اند که چنین رفتاری برای دیگر شدن با روحانی و مخالفت با او و اقداماتش که اتفاقا منتقدان زیادی هم امروز حتی در بین مردم و پایگاه رأی او پیدا کرده است دلیلی جز نامزدی در انتخابات نمی تواند داشته باشد. هرچند او هنوز خود دلیلی برای این رفتار ذکر نکرده است و احتمالا چنین تحلیلی را اشتباه بخواند.

به هر حال همانطور که مدیر مسئول روزنامه جوان نوشته است: «اگرچه نقد رئیس جمهور خط قرمز نیست و باید از سوی کنشگران سیاسی با جدیت دنبال شود، اما این مسأله باید حساب و کتاب داشته باشد و در آن از ادبیات فاخری در قبال رئیس جمهوری که رأی بخش قابل توجهی از مردم را کسب کرده است، استفاده شود.

حالا بعد از این موضع گیری و رفتار «عزت الله ضرغامی» خبر آمده که او از ادامه حضور در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی منع شده است. آنطور که برخی از رسانه ها مدعی شدند، در پی مشاجره اخیر عزت الله ضرغامی با رئیس جمهور در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی از سوی دفتر یکی از مقامات عالی رتبه نظام از ادامه حضور در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی منع شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۹۴
توهین و پرخاشگری همه جا هست و از اینجاها به فقط ورزش و جاهای دیگه هم سرایت کرده
پاسخ ها
فردوس توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
انتقاد خوبه اما انتقاد سازنده و بجا و منصفانه نه هرچی به هرکی گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
روحانی شما نمی خواد برای ما مردم تعیین تکلیف کنی.. من اشتباه کردم رای دادم..
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
اگر انتقاد در این جلسات مطرح نشه کجا باید مطرح بشه !!؟ آقای روحانی در برابر دشمنان کشور مردم را رها ساخته و وضع مردم واقتصاد کشور را به شرایط امروز رسانده حالا تو این شرایط کشور با حرفهای نسنجیده حاشیه ایجاد میکنه ! کدام مدیر تو چنین شرایط سختی اینجور جو دوگانگی و اختلاف ایجاد میکنه !؟ مطرح نمودت بحثهای دینی و در تریبون جایش در حوزه علمیه است نه تریبون از طرفی بحث فیلترینگ هم جایش در تریبون عمومی نیست و همون شورای مربوطه باید مطرح و رسیدگی شود ایشان ظاهرا یادزمان انتخابات افتادن و اینگونه حاشیه سازی میکنند ! بالا خره باید جائی باشد که از ایشان محکم بازخواستو انتقاد شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
از روحانی دل خوشی نداریم ولی به این ضرغامی نمدونیم بخندیم یا گریه کنیم. یکی نیست به ایشان بگه که تو با اون مدیریت افتضاح که تو صدا سیما داشتی دور تمام کارهای سیاسی را خط بزن.
مهربان توسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
این کاندیدای بلقوه اصولگرا داره اماده میشه برا ۱۴۰۰ احتمال زیاد داره
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
به نظرم جای انتقاد محکم و مستدل در مجامع تخصصی مثل شورای عالی فضای مجازی هست نه در پشت تریبون عمومی که فضای جامعه خراب بشه.
متاسفانه روحانی هم چون انتقادمحکم و صریح باهاش نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
رئیس جمهور یک شخص حقیقی نیست بلکه نماینده اکثریت جامعه است که تفکرات رئیس جمهور را با تفکرات خود نزدیک دیده اند توهین به فرد منتخب اکثریت مردم یعنی توهین به اکثریت مردم
درودبرضرغامی شجاع
شیرمادرت حلالت باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ضرغامی خیلی کوچکتر از آن است که بخواهد حتی کاندید ریاست جمهوری شود.
امین بدیعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ضرغامی شجاع ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایشون حتی شجاعت این را ندارند که علایق قلبی خودشان را به صورت شفاف بروز دهند و بگویند آرزوی پوشیدن ردای ریاست جمهوری را دارند که در صورت کاندید شدن بعید است بتوانند ازبالای یک میلیون نفر رای اخذ کنند !
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
این آقای محترم که صدا سنیما را به حالت رساند چگونه می خواهد رئیس جمهور شود.
خیلی از این مقامات جای خود را درست تشخیص نمی دهند و ارزشیابی کاملا اشتباه ای از. موقعیت خویش دارند.
فرشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
یعنی هیچ کسی نباید از روحانی بابت حرفهای ناصواب و غیر منطقی اش پیرامون مسائل متعدد که در جامعه مطرح می کند توضیح بخواد؟؟؟
مراجع محترم تقلید که نباید تذکر دهند...!!!
استاد رحیم پور ازغدی که نباید حرف بزند...؟؟؟
ائمه جمعه که حق ندارند تذکر دهند...؟؟؟
ضزغامی که نباید...!!!
پس آغوش ایشان برای انتقاد چه کسانی باز است؟؟؟؟....!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خخخ ببین این اصولگراها به چه روزی افتادن که به این میگن شجاعععع خخخخخ
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
اخوی ایشان می تواند نظریات خودش را بگوید البته اگر گوش شنوایی برای این سخنان وجود داشته باشد اما اینکه رئیس جمهور چه بگوید هیچ ربطی به ایشان ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
آغا فرشید امثال ازغدی ها برا شما استادن
بودن روحانی چه گلی به سر ملت زده که نبودنش بزند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
هنوز جنگ نشده است!
علت؟ما دو نوع اقای دوربینی داریم.یکی همون طفلکی که میشناسیم.دوم کسانی که شیک تر حرف میزنن و مثل اون دوست دارن همیشه یک خبر ازشون باشه ودیده بشن.مثل رییس جمهور سابق و این اقا
ضرغامی نهایتا حدش دبیر دین و زندگی چیزی هست رییس جمهور!!!!؟
حرکتی بود برای جلب توجه طرفداران مذهبی و سنتی اصولگرایان که قراره باز هم طبق عادت رادیکال تر بشوند
البته مقابل اونها هم عده ای هستند که فریب شعارهای اصلاح طلبان رو خواهند خورد
و این وسط آزادی فردی و اجتماعی ، عدالت و شفافیت و اصلاحات قانون و خواست های مردم در همه ابعاد پایمال خواهد شد
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
"آزادی فردی و اجتماعی ، عدالت و شفافیت و اصلاحات قانون و خواست های مردم در همه ابعاد پایمال خواهد شد" ناموسا کدوم یکی تو این دولت پایمال نشده؟! نذار زبان به افتصاد بکشاییم که باید جمع کنید بری شما جماعت سبزو بنفش!
خيلي خوبه ، حالاآقاي ضرغامي فرصت كافي پيداميكنه تاهرچي كه درتوانش هست از خدمات ارزنده ودرخشان احمدي نژاد درهشت سال دوره رياست جمهوري به عنوان يك رييس جمهور ممتاز، شاخص، برجسته وبي نظيرتقديركنه!!!!!.
پناه میبرم به خدا از بستن دهان منتقدان!!
کی بود می گفت من سرهنگ نیستم؟! خخخخ
آقای ضرغامی این مدل مطرح شدن که ابداعش توسط احمدی نژاد اتفاق افتاد و سوار موج شد نخ نما شده. بگیر بشین که تو فقط در پستهای منصوب مطرح میشوی ونه پستهای انتخابی از طرف مردم. دوره این کلکها گذشت
كمبود ها چه ميكنه
فیلم بازی کردن ها شروع شد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری
وقتی یکفرد به رئیس جمهور درشتی و تمکین نکند پس ریاست جمهوری هیچ اختیاری ندارد پس مردم هم نباید از رئیس جمهور انتظاری برای بهبود وضع کشور داشته باشند اثبات میشود ملت را سر کار گذاشته اند
مثلا جناب رییس جمهور که حتی یک روحانی هم هست چرا ادبیات ضد دینی به خود می گیرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
چون اوصاع خیط است
ای دزفولی
هیچگاه در کشور ما‌نباید روزی برسد که مردم بطور عام از دولت و مسئولین بطور خاص در هر زمینه ای جلوتر باشند. البته فهم و درایت جامعه هر چقدر بالاتر باشد بهتر است و در آن نه خدشه ای هست و نه اما و گاری. خدشه و اما و اگر زمانی جلوه می‌کند و درست است که اتفاق فوق بیفتد. مجموعه حاکمیتی جزیی از مردم هستند و یا منتخب و یا منصوب مقامات در رده های مختلفند. این مجموعه که متأسفانه در کشور ما تعداد آنچنان زیادی را شامل نمی‌شوند، قاعدتا باید بخشی از نخبگان کشور باشند که مسئولیت اداره کشور به عهده و مسئولیت آنها است. با همه احترام به آحاد مردم که خود نیز یکی از آنها هستم بای به نکته اذعان کرد و پایبند هم بود و آن اینکه اگر آرای ( منظور فقط آرای ریخته در صندوقها نیست بلکه آنهم جزیی از این آرا و یا نظر جامعه بطور عام محسوب می‌شود) اکثریت جامعه منطبق با برآیند نظر نخبگان کشور که فقط در مسئولان حاکمیتی خلاصه نمی‌شوند ، منطبق نباشد ، یک جای کار مشکل دارد و بالعکس اگر آرای ( نظرات ) نخبگان کشور بر بر آیند ارای( نظرات ) مردم و جامعه منطبق نباشد یک جای دیگر کار مشکل دارد. در این میان اگر نخبگان حاکمیتی نظرات خود را عین نظرات کل نخبگان کشور بدانند در آن صورت جاهای زیادی از اداره کشور دچار مشکل خواهد بود. عین این قضیه به کرات اتفاق افتاده و همچنان هم اتفاق می افتد و باعث هیچ تجربه اندوزی هم نمی‌شود. نکنه هم بسیار است. موضوع و موضع دولت‌های قبلی در مورد استفاده از ویدئو را یادتان هست؟ استفاده از ماهواره هنوز هم در کش و قوس قانونی که قابل اجرا نیست قرار دارد. استفاده از فضای مجازی و اینترنت و بعضی سایتها که از اقبال مردمی زیادی برخوردار هستند و در خود مجموعه نخبگان حاکمیتی بر سر آن مجادله هست. موضوع بی احترامی آقای ضرغامی به رییس جمهوری نیز از همین دست است. پیامکهای تهدید امیز به نمایندگان و اعضای مجمع در مخالفت با موضوعی خاص نیز همینطور. امکان دست یابی به بعضی مناصب و مشاغل برای آقای ضرغامی نیز از همین منظر قابل بررسی است. برخورد با برجام و لوایح چهارگانه، نظارتهای بلا وجه، عدم نظارت لازمه، ترکیدن دمل چرکین فساد در کشور و بخصوص فضای بانکی و پولی کشور هم هست. حجاب در کشور و همه مسائل مربوط به آن از قانون گرفته تا اجرای آن . و بسیاری موارد دیگر. تجربه نشان داده که نهایتا خواست جامعه که هیچ ابزاری جز بصیرت جمعی نداشته اند نهایتا جاری خواهد شد. جامعه نخبه حاکمیتی که تصمیم سازان واقعی هستند ناچار به تمکین به خواست جامعه خواهند بود. و این فرقی اساسی با منطبق بودن نظرات دارد. اگر همراهی رای و نظر کل جامعه نخبه کشور با خواست مردم و جامعه منطبق شود و یا بالعکس یعنی نظرات و آرای جامعه منطبق با آگاهی‌ها و نظرات نخبگان باشد ، اداره کشور از استحکام و مقبولیت بیشتری برخوردار خواهد شد که نیاز امروز کشور ماست.
ضرغامی ادم کاری است ولی چون بسیجی است و ایرانی ها با عینک حق حقیقت قضاوت نمی کنن با بسیجی ها دشمن هست مثلا شهریاری که در حد انیشتین بود که فرمول غنی سازی را فهمید هیچی انگار که نه انگار همچین ادمی کشتن ولی بخاطر سگ میان خودشون میکشن یا بخاطر یه خوانند شورش در تهران درست میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ای کاش همه بسیجی ها مثل ضرغامی سردار همه فن حریف بودند!
دست روحانی درد نکنه وقتی کسی که رییس جلسه هست و مسولیت جلسه را دارد زیر دست یا عصوی حرف گوش نکند حقش بود که ضرعامی را بیرون میکرد حتی با زور
ضرغامی هرجا باد بیاد و هر جا زور بچربه گرایش دارد بسیار محافظه کار و نان به نرخ روز خور است انتقاداتی هم در اغلب زمینه ها به رییس جمهور وارد است ولی از این بحث‌ها به ضرر جامعه ودر این حال و احوال است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
احسنت
داره آماده میشه برای کاری ولی من بهش رای نمیدم او صدا و سیمای بعد دوران لاریجانی رو خراب کرد من در دوره او ماهواره خریدم چون تلویزون رو به حسینیه تبدیل رده بود و نمیشد همش توی حسینیه بود و ناچار رفتیم سمت ماهواه من بهش رای نمیدم
ضرغامی آدم این حرفا نیست. قد و قوراه اش به ریاست جمهوری نمی خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
احسنت
من که اشتباهی در رفتار آقای ضرغامی ندیدم. پس رییس جمهور کجا باید جواب پس بده؟ آیا مطالبه توضیح از او اون هم در یک جمع محدود و مرتبط با موضوع مورد بحث، خیلی خارج از انتظاره؟ کاش به رفتار متکبرانه و فرار از پاسخگویی رییس جمهور میپرداختید.
ضمنا تحلیل های فضایی مثل امادگی برای انتخابات رو هم رها کنید. هیچکس نباید حرف بزنه که مبادا شما حمل بر زمینه سازی انتخابات نکنید؟ باید دهان همه بسته باشه؟ پس کجا رفت شعار زنده باد مخالف من؟
من از ضرغامی خوشم نمی اد ولی از این کارش خوشم اومد من که هیچی نیستم اگه روحانی رو ببینم باهاش همین جوری رفتار می کنم البته نه به خاطر این مسایل عنوان شده بلکه به خاطر ویرانه ای که داریم توش زنده بودن را تجربه می کنیم
بهتره همه تو جلسات از رئیس جمهور تعریف کنن تا شان ایشون حفظ بشه!
شان حقوقی؟ در زمان صدر اسلام پیامبر و امام چنین شانی برای خودشان قایل نبودند چه برسد به روحانی!
با اين بازي ها تنور انتخابات گرم نميشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
احسنت
جالبه ضرغامی اصلا به خاطر گرونی وبدختی مردم به روحانی اعتراضی نکرده اعتراضش به این بوده که چرا گفتی فیلتر بده وحجاب اجباری نتیجه ای نداره سطح دغدغه شو بینید فقط
پاسخ ها
قدیری
| France |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
جلسه فضای مجازی باید سوال از موضع روحانی در مورد فضای مجازی بپرسد که پرسید.
اون جلسه ربطی به اقتصاد نداره کهواعتراض به وضعیت اقتصادی بکنه. روحانی باید پاسخگوی سوال نی بود
اعتراض ضرغامی درست بوده.
آقای تابناک کامنتها قبلا یه مثبت و منفی داشت مردم لایک و آنلایک میکردن چی شدن این مثبت منفی ها؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
از وقتی لایک و دیسلایک رو حذف کردن ، پیام ها آزادانه تر شده و سانسور نمیشه .
واقعا تلخه که روزنامه نگاری بلایی که سر خودش میارن یعنی سانسور شدن ، سر مخاطبانش میاره
این ماحصل یک جامعه مدرن نیست

و اینکه به قبای آقایان بر میخوره لایک و دیسلایک ها واقعا جای اندوه داره که ما در کجا داریم زندگی میکنیم
جایی که کوچکترین چیزها تحمل نمیشه

جایی که صدای مخالف یا در تابناک و یا به کل در توئیتر و امثالهم خفه میشه و البته خودشون منبر کنندگان خوبی هستن

و با کمال پررویی در توئیتر پیام میگذارند.....

چاپ هم نکنید بیشتر یک درد و دل بود که امیدوارم حداقل فردی که پیام ها رو میبینه و تایید یا رد میکنه بخونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خوش خدمتی به دلواپسان قبلا یدونه دلواپس جرات نمی کرد کامنت بذاره از بس منفی می گرفت نظرش مثبت منفی باشه معلومه میشه اکثریت با کی
هست دیگه اینه که ممنوع شد
یک نفر به چلوکبابی رفت و با صدای نخراشیده ای گفت آهای گارسون! یک چلوکباب بده با نوشابه تگری!
گارسون بیچاره گفت چرا داد می زنی؟ کوبیده می خوری یا برگ؟
مشتری عصبانی گفت : به خودم مربوطه!
همین که کوتاه اومدیم چلوی این رییس جمهور کار رو به اینجا کشیده، ایشون به هیچ کس جواب گو نیست
آقای ضرغامی تنها بدی که درحق من کرد این بود که در دوره ریاست ایشان در صدا وسیما هزینه خرید آنتن ماهواره را متقبل شوم وتنها خوبی ایشان این بود که بنده از اخبار یکطرفه وکذب صدا وسیما هر لحظه به خدا پناه ببرم
ما نفهمیدیم منظور از "دفتر یکی از مسئولین عالی رتبه نظام " یعنی چه کسی؟ شاید از دفتر خود روحانی زنگ زدند!!!!؟؟؟؟
بعضي ها حد و حدود خودشونو نميدونند بايد بهشون ياد داد .
کلوخ انداز را پاداش سنگ است.اگر رئیس حمهور ادبیات وشان خودش را حفظ می کرد وبه ایشان نمی گفت بتوچه پاشو برو بیرون صرغامی هم‌جواب نمی داد.
نفرمودید مشاجره بر سر چه بود !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
حجاب !!!!!!!!
مردم ایران ازدیرباز طرفدار عیاری وجوانمردی بوده اند ازهمین روی عیارانی مثل مرحوم پوریای ولی و غلامرضا تختی ومدرس را دوست دارند ولی به همین میزان که از عیاری وجوانمردی لذت میبرند ازتکیه به قدرت ودرشت گوئیهای امثال ضرغامی وکیهان نشینان بیزارند اگر مثال بزنم غیرقابل انتشار میشوم آقای ضرغامی صدا وسیمارا کی میلی کرد ؟؟؟؟؟
ضرغامی ... رییس جمهور!!!!؟
سلام. در هر دو دوره به آقای روحانی رای دادم، هرچند که الان نسبت به عملکرد دولتشان نقد بسیاری دارم، اما آقای ضرغامی به چه حقی به رئیس جمهور بی احترامی کرده؟ متاسفانه همین بی اخلاقی ها به متن جامعه هم سرایت کرده، آقای ضرغامی باید جایگاه خود را بداند و در همان حد سخن بگوید.
رئس جمهور نماد و نماینده حقوقی یک کشور است رعایت حرمت وحدیم کشور هم مثلحرمت پرچم کشور لازم است .
توهین به رئیس جمهور در حالی که به عنوان رئیس در یک جلسه عالی حضور دارد اسمش انتقاد است ؟
اصولا تا به حال شنیده بودید کسی چنین کاری کرده باشد ؟
این آقا رسما به رئیس جمهور مملکت توهین کرده است ، انتقاد یک چیز است ، سواستفاده از امکان صحبت رو در رو با رئیس جمهور چیز دیگری است ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
رئیس جمهوره باید پاسخگو باشه
روحانی بایدصبوروانتقادپذیربوده وتحمل بیشتری داشته باشد، صرف اینکه رئیس جمهورهستندنمیتواننددربرابرانتقادبجا(البته محترمانه) یابیجای دیگران خودرابرتربدانند، تک تک مردم رای داده اندتاشما رئیس جمهورمردم شده ای نه غیر!!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
آقای جانباز اگه قرار به جواب دادن همه مسئولین هر مقامی باید جواب بدن
درود بر کسی که حرف حق بزند
با سلام ،
متاسفانه این گونه رفتارها در فضای سیاسی ایران خیلی هم بعید نیست و تقریبا برای مردم عادی شده .
ما یا با " فضای انتخاباتی" روبرو هستیم یا "فضای بین انتخاباتی" !!!
افرادی مثل آقای ضرغامی اگه صدبار هم مورد اقبال مردم قرار نگیرند باز هم به فکر این هستند که شانس خودشون را برای صد و یکمین بار هم امتحان کنند .
البته حق هم دارند ! چون قبلا دیدند که افرادی مثل احمدی نژاد با همین شیوه رای آوردند و به پاستور راه پیدا کردند ...!
چرا درباره بدبختی مردم صحبت نمیکنید مردم توی غشار دارن خفه میشن
هر عملی را عکس العملی است مساوی و مخالف آن (قانون فیزیک) ایکاش آقای روحانی به جای این همه سخنرانی یک دهم هم عمل می کرد کشور ما امروز اصلا نیازی به سخنرانی ندارد مردم از سخن بی عمل بیزارند همیشه گفتند سخن کز دل بر آید لاجرم بر دل نشیند کدام سخن بر دل می نشیند همان که همراه با عمل باشد مردم ما انتظارشان از دولت مبارزه بی امان با قاچاق گالا- گرانفروشی - رفع بیکاری - رفع مشکل مسکن - رفع تبعیض و تمامی مشکلات اقتصادی است و نیازی به سخنرانی ندارند و از سخنرانی بیزارند کسی هم گوش نمی کند مگر عده ای خاص که کار فرهنگی و تحقیقاتی و مچ گیری انجام میدهند وگر نه ملت اینقدر گرفتار مشکلات خودشان هستند که حتی فکر سخنرانی هم نمی افتند
ضرغامی رفیق گرمابه احمد نژاد یعنی همینه
متاسفانه روحانی با خاموشی ریس سابغ سازمان تبلیغات هم همین برخور را داشته و علیرغم ادعایی که داره
اقای ضرغامی اولاً صداوسیما را بداداره کرد وباعث کوچ مردم به سمت ماهواره شد دوما ایشان حق نداره به ریاست جمهوری منتخب مردم توهین کندوبا بی ادبی حالت احمدی نژادی به خودش بگیرید مردم دست اینجور افراد را خوانده اند
اگر قراره سئوال بشه باید از همه سئوال بشه اتفاقا کسی که مسئولیت بیشتری داره باید بیشتر جواب بده وقتی یه تیم بازنده میشه فقط یقه کاپیتان و بازیکن رو نیمیگیرن مربی و سرمربیو وزیر و.. هم ریز سئوال هستند
برخی حقشونه
ملت یک تجربه قبلا داشته.ممکن نیست دوباره کسی را که ادای مموتی را میکنه انتخاب کنه
از مراسم عزا و عروسياشون ميشه فهميد كه همگي عضو يه خانواده هستند
این گوری که بالای سرش گریه می کنی مرده توش نخوابیده
باسلام .در کلیه جمعهایی که یکنفر باید پاسخ گوی رفتار خودش باشه اگر پاسخی نداشته باشه سعی میکنه سریع به بهانه ای محل ترک کنه.بین افراد عادی هم این موضوع رایح.کسی که حواب نداره محفل ترک میکنه.متاسفانه تمام مشکلات ما از عدم پاسخگو بودن دولت و مسئولین .مسئولین پاسخگو نیستند چه بهانه چه بی بهانه .پاسخگو نیستند.که نیستند.
روحانی و دولت انتظار دارن هیچ کس بهشون انتقاد نکنه
ضرغامی همونی که همسرش به دلیل کسر حقوق داشت همه رو نفرین میکرد. در ضمن همه اینا فیلم .
منزلت ریاست جمهوری زمانی از دست رفت که همین رئیس جمهور فعلی منتقدان خودش را به باد ناسزا گرفت. آقای رئیس جمهور باید پاسخگوی خیلی از عملکردها و سخنان خود باشد.
روحانی این حرفا انتقادی باید بهش میشد
در همین باره «عبدالله گنجی» مدیر مسئول روزنامه جوان با انتقاد از ضرغامی ضمن اتخاذ یک موضع "منطقی" در کانال خود نوشت:
منطقی بودن این جواب را مردم باید تشخیص بدهند نه تابناک‏ ؟
با تمام ارادتی که به این نظام دارم ، همه باید پاسخگوی کارشون باشن
چند وقت پیش آقای رحیم پور ازغدی از تریبون نمازجمعه اعلام کرده که رئیس جمهور با شورای عالی انقلاب فرهنگی همکاری نمیکنه. حالا که یک نفر بهش میگه چرا دبیر شورا را خودسرانه عوض کردی ، جواب میده که به شما ربطی نداره !

- آیا رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نباید جواب گوی تصمیماتش حدأقل به اعضای شورا باشه ؟
دمت گرم آقای ضرغامی!
قرارنیست هرمنتقدی ک سئوالی راازمسئولی می پرسدکه باب میلش نیست بازدن انگ های مختلف برخوردکرد.درجلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ازسوی یکی ازاعضاء سئوالی مطرح شده که آقای رئیس شورا شما که متخصص ومرجع دینی نیستی این مطالب وشبهات راباچه اهدافی عرض فرمودید.اگردراین شوراهم هیچ کس حق اظها نظروسئوال نداردپس کجا وچه کسی باید بپرسد.رئیس جمهورمحترم پاسخ مراجع عظام رابدهد..الان تورم،بیکاریو... مردم نجیف ایران رادرتنگناه قرارداده.
سالهاست می گوییدانتقادسازنده ؟کدام انتقادسازنده وکوگوش شنوا؟
باتشکر از تمام کسانی که نظر خودشان رااعلام کردند بنده هم نظری دارم وآن این است که قرارنیست هرکس رییس شد انتقاد پذیر نباشد باید حتما جواب گوباشد حتی اگر اگر منتقد حرفش درست نباشد.
یه دوره یکی پوپولیستی رییس جمهور شد و الان هم ضرغامی هوس کرده رییس جمهور بشه.
ورشکستگی سیاسی
لطفا با اتهام زدن به آقای ضرغامی فریاد ها علیه کسانی که در صدد ترویج هنجارهای غربی ومقابله با ارزشهای اسلامی در هر جایگاهی هستند نشوید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار