بازدید 23448
هزار و پانصد و پنجاه و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

گسل زیر برج میلاد، تحریک شده است؟/واکنش فرمانده سپاه به صید چینی‌ها در جنوب ایران/هدیه جالب دانشجویان به سفیر ونزوئلا

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ماجرای فوت حبیبی به روایت عضو مؤتلفه/نفت است، رب گوجه‌فرنگی که نیست!/بعید است انقلاب اسلامی مشابهی در آینده داشته باشد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 30 January 2019

تابناک؛ محمدرضا خلیلی ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

گسل زیر برج میلاد، تحریک شده است؟

حمیدرضا نانکلی رئیس اداره ژئودزی و ژئودینامیک سازمان نقشه‌برداری کشور: برج میلاد در وضعیت موجود علاوه بر کنترل لرزه‌ای به وسیله شتاب نگاشت در نقاط مختلف سازه تحت تأثیر شدید باد قرار داشته و باید از لحاظ کنترل تغییرات ارتفاعی و مسطحاتی در کف و ارتفاع پیوسته، مونیتورینگ و کنترل شود. تحریکات دینامیکی در اطراف سازه برج میلاد می‌تواند منشأ‌های مختلفی از جمله، تحریک گسل میلاد که جدیدا شناسایی و اعلام شده است، تردد زیاد ماشین‌های سبک و سنگین، برداشت توده‌های سنگی و خاکی تحت عملیات گودبرداری در حاشیه برج، افزایش بار گذاری بر پوسته زمین ناشی از ساخت و سازها، تغییرات تراز آب‌های زیرزمینی و... داشته باشد. کنترل و پایش، حفظ و نگهداری وضعیت موجود #برج_میلاد نه تنها به عنوان یک سرمایه ملی بلکه به عنوان یک پیشگیری از فاجعه ملی ضروری است./ کانال نقشه و اطلاعات مکانی

عفو عمومی شامل مجرمان امنیتی نمی‌شود

دادستان تهران: اخلالگران اقتصادی، مفسدان و مجرمان امنیتی و تروریستی مشمول عفو نمی‌شوند، اما در جرایم سبک و کسانی که برای اولین بار یا دومین بار زندانی شده‌اند عفو صورت خواهد گرفت تا شاهد کاهش جمعیت زندان‌ها باشیم.

ماجرای فوت حبیبی به روایت عضو مؤتلفه

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه درباره علت فوت محمدنبی حبیبی توضیحاتی ارائه کرد. محمدمهدی اسلامی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه، در گفت وگو با تسنیم، درباره علت فوت محمدنبی حبیبی، دبیرکل فقید حزب مؤتلفه، که بامداد روز گذشته بر اثر عارضه قلبی درگذشت، گفت: بنده روز گذشته به ‌دلیل حضور در جلسه‌ای موفق به شرکت در جلسه هفتگی حزب نشدم. اما بر اساس صحبتی که با دوستان داشتم، ایشان تا ساعت ۹: ۳۰ شب که جلسات حزب ادامه داشته، در سلامت کامل بودند. وی افزود: ایشان پس از پایان جلسات حزب، در مراسم روضه‌ای که به‌ مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در منزلشان برگزار شده بود، سخنرانی می‌کند. پس از این مراسم و در حدود ساعت یازده شب، زمانی که در جمع خانواده حضور داشتند، دچار حمله قلبی شده و به رحمت خدا می‌روند.

هدیه جالب دانشجویان به سفیر ونزوئلا

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران به سفیر ونزوئلا تابلوی تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ را هدیه کردند؛ بنابراین گزارش این حرکت نمادین به بهانه محکومیت کودکای آمریکایی در ونزوئلا و با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی با حضور در سفارت ونزوئلا صورت گرفت.

گلایه صالحی از چین

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی از کندی کار توسط چینی‌ها در مدرن سازی راکتور اراک گلایه کرد و با اشاره به همکاری‌های بین المللی در زمینه ایمنی هسته‌ای، آموزش، و همکاری در پروژه گداخت اروپا، گفت: در مجموع وضعیت همکاری‌های بین المللی صنعت هسته‌ای ایده آل نیست، ولی خوب است و این هشدار را هم داد که شرکای برجام به تعهدات خود عمل کنند، در غیر این صورت دست ایران بسته نیست و برای مواجهه با هر شرایطی گزینه‌های مختلفی در اختیار دارد.

رجانیوز مدعی شد: خبر منع ضرغامی از حضور در دو شورا صحت ندارد

کانال تلگرامی رجانیوز مدعی شد: خبر منع ضرغامی از حضور در جلسات شورا‌های عالی صحت ندارد. از صبح امروز خبری توسط کانال جماران انتشار یافت که مدعی شده بود ضرغامی پس از درگیری لفظی با روحانی در جلسه شورای عالی فضای مجازی، از سوی دفتر یکی از مقامات عالی‌رتبه نظام از حضور در جلسات شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی منع شده است. پیگیری‌های رجانیوز نشان می‌دهد که این خبر کذب بوده و صحت ندارد و چنین منعی از سوی دفتر رهبر انقلاب صورت نگرفته است. در روز‌های گذشته، خبری از درگیری لفظی ضرغامی با حسن روحانی در جلسه شورای عالی فضای مجازی در رابطه با سخنان حاشیه‌ساز روحانی درباره فیلترینگ و حجاب منتشر شده بود.

واکنش فرمانده سپاه به صید چینی‌ها در جنوب ایران

فرمانده کل سپاه گفت: سیستم‌های دولتی و شیلات نباید جلوی مردم در استفاده از منابع طبیعی دریا را بگیرند و با دادن مجوز به کشتی‌های خارجی مردم را بیکار کنند. سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از بندرجاسک با اشاره به صید ترال کشتی‌های چینی در آب‌های جنوبی کشور، اظهار داشت: سیستم‌های دولتی و شیلات نباید جلوی مردم در استفاده از منابع طبیعی دریا را بگیرند و با دادن مجوز به کشتی‌های خارجی مردم را بیکار کنند. وی افزود: به نهاد‌های بسیج و سپاه دستورات لازم صادر شده تا از مردم مستضعف جاسک و بهره برداری آنان از دریا حمایت شود.

نفت است، رب گوجه‌فرنگی که نیست!

سعید لیلاز در واکنش به نامه ۷۲ نماینده مجلس گفت: رهبری و تمام دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در مسأله نفت اشراف صد در صدی دارند. همین چند ماه پیش بود که آقای زنگنه را قهرمان ملی می‌نامیدند. در این چند ماهه چه اتفاقی افتاده است؟ فروش نفت در بورس هرگز موفق نخواهد شد. به لحاظ سمبلیک خوب است. ولی اگر در فروش نفت بخواهد یک دینار فساد وجود داشته باشد و رانت ایجاد کند، نباید وجود داشته باشد. اگر وزارت نفت و زیرمجموعه‌های فنی‌اش که تخصص دارند نتوانند نفت را بفروشند، بدون شک اشخاص هم نمی‌توانند. این طور نیست که آقای زنگنه خودش نخواسته روی خوش به روسیه نشان دهد. این حرف احمقانه است. ما راجع به رب گوجه فرنگی که حرف نمی‌زنیم؛ نفت با مسائل امنیتی، دیپلماتیک، سیاسی، فنی و اقتصادی گره خورده است. /خبرآنلاین

ازدواج حق مسلم هر کودکی ا‌ست!

جوهری معاون اجتماعی دادگستری البرز در کنایه به طرفداران ازدواج دختران دبستانی گفت: متأسفانه برخی از افرادی که تریبونی در دست دارند اظهار نظر‌هایی می‌کنند مبنی بر اینکه چه اشکالی دارد دختر دبستانی مثلاً دختر ۱۱، ۱۰ ساله زندگی تشکیل دهد، این افراد یا مفهوم ازدواج را متوجه نشده‌اند یا اگر شده‌اند از ازدواج معیار‌هایی را مد نظر دارند که با شرایط کنونی سازگار نیست.

بعید است انقلاب اسلامی مشابهی در آینده داشته باشد

آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه امروز، دهم بهمن ماه با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی، این مقطع بی‌سابقه تاریخی که بعید است مشابهی در آینده هم داشته باشد، چنان تحول عظیمی بر اساس معنویت و اسلام ایجاد کرد که از جوانان زمان جهل، فساد و غفلت، انسان‌هایی عاشق ایثارگری و شهادت ساخت. ما باید با انجام وظیفه خود، قدردان این امانت الهی باشیم ما باید از این امانت بزرگ امام راحل محافظت کنیم و در این زمینه دوری از دنیاطلبی، ثروت‌اندوزی و قدرت‌طلبی ضروری است. ما باید قدردان ملت نجیب و شریف ایران باشیم که با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، همچنان در دفاع از انقلاب خود استوارند. دستگاه‌های تبلیغاتی به ویژه رسانه‌ها باید نسبت به این موضوع روشنگری کنند و امیدواریم این انقلاب همچنان در مسیر پیشرفت موفق باشد.

تلویزیون فاطمه معتمد آریا را سانسور کرد

شبکه نمایش که دیشب مراسم افتتاحیه سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر را به‌طور زنده روی آنتن برده بود، بخش‌هایی از بزرگداشت فاطمه معتمدآریا را سانسور کرد. در آغاز بزرگداشت فاطمه معتمدآریا، مجری این شبکه بر صفحه تلویزیون ظاهر شد و ارتباط مستقیم مخاطبان با پردیس تئاتر تهران که محل برگزاری این مراسم بود، برای دقایقی قطع شد. فاطمه معتمدآریا در این مراسم گفت: «خوشحالم که به ‌عنوان یک زن می‌توانم گوشه‌ای از احساسات انسانی مادرانه و خواهرانه‌ام را با سینما، تنها وسیله‌ای که بلدم، به همه مردم ابراز کنم. باید بگویم خیلی سخت بود که بپذیرم اینجا باشم. نمی‌خواهم بگویم از چیزی دلخورم، چون اینجا جشن است.

واکنش وزیر ارشاد به ادعای تک خوانی یک زن در افتتاحیه جشنواره فجر

سید عباس صالحی وزیر ارشاد در توییتر خود نوشت: افتتاحیه جشنواره فیلم فجر برگزار شد. با گرامیداشت برخی هنرمندان و کلیپ تأثیرگذار در منقبت صدیقه اطهر(س) در پایان نمایشنامه‌ای از چهل‌ساله سینما روایت شد و در پایان سرودی با عنوان سلام به چهل‌سالگی، جز صدای جمع‌خوانی به من نمی رسید. به دوستانم گفته‌ام قانون و شریعت معیار است.

آیت‌الله مکارم: وقتی فرهنگ دینی زنده باشد مسائل اقتصادی هم بهتر خواهد شد

آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه مسائل فرهنگی در کشور مظلوم است، گفت: وقتی فرهنگ دینی زنده باشد مسائل اقتصادی هم بهتر خواهد شد؛ بارها افراد به ما نامه می‌نویسند که ما از پشت کنتور آب و برق گرفته‌ایم و می‌خواهیم جبران کنیم؛ بنابراین اگر حلال و حرام رعایت شود و بی‌بند و باری نباشد و فرهنگ دینی حاکم شود فرد حاضر است قصور خود را جبران کند و بسیاری از مشکلات دادسراها و دادگستری‌ها هم حل خواهد شد.

احمد خاتمی: امروز در کشور آزادی به معنای واقعی وجود دارد

احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در کشور آزادی به معنای واقعی وجود دارد و از خفقان زمان طاغوت خبری نیست. رئیس جمهور آمریکا به سران اروپا پیغام داد در طول سه ماه با همراهی شما جمهوری اسلامی را سرنگون خواهیم کرد. این انسان بی عقل امروز می‌بیند سه سال از آن روز گذشته و کاری از پیش نبرده است و بداند که سال‌های متمادی می‌گذرد و او و همه همدستانش می‌روند و خاکستر می‌شوند اما این انقلاب پابرجا خواهند ماند.

تیراندازی با ژ ۳ به ساختمان شهرداری هشتگرد

فرماندار ساوجبلاغ در خصوص تیراندازی صبح امروز چهارشنبه به ساختمان شهرداری شهر جدید هشتگرد گفت: این تیراندازی با انگیزه تروریستی انجام نشده است. ابوالقاسم پالیزگیر در گفت و گو با ایسنا افزود: صبح امروز چهارشنبه فردی با یک سلاح ژ ۳ با حضور در میدان شهرداری به سمت ساختمان شهرداری شهر جدید هشتگرد تیراندازی کرد. وی افزود: این فرد که یک راننده تاکسی است به دلیل تخریب ساخت و ساز غیرمجازش در یکی از روستاهای شهرستان با شهرداری دچار اختلاف شده و به همین دلیل دست به این کار زده است. وی ادامه داد: خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندیده و فقط مقداری به ساختمان شهرداری خسارت وارد و شیشه‌های آن شکسته و فرد مورد نظر هم دستگیر شده است. فرماندار ساوجبلاغ گفت: این تیراندازی با انگیزه تروریستی صورت نگرفته است. گفته شده کسی در این تیراندازی آسیب ندیده است. صبح امروز چهارشنبه دهم بهمن ماه فردی با یک سلاح جنگی به ساختمان شهرداری شهر جدید هشتگرد تیراندازی کرده است.

ادعای دفتر ازغدی: «تروریزم دولتی» علیه پروژه فرهنگی «استاد» وارد مرحله جدیدی شده

دفتر حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به برخی حواشی اظهارات وی درخصوص طرح کودک همسری اطلاعیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است؛

«پیرهمسری»، «کودک همسری» و تروریزم رسانه‌ای علیه استاد رحیم‌پور

عملیات ترور شخصیت، به ویژه از نوع «تروریزم دولتی» با بودجه بیت‌المال و در چند رسانه و خبرگزاری وابسته، علیه پروژه فرهنگی جناب رحیم پور وارد مرحله جدیدی شده است که بی‌ارتباط با توطئه دیگری که در آینده، اطلاعاتی از آن در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و از سوی مافیای خاص، هدایت می‌شود، نیست. جریان فاسد رسانه‌ای با سر شاخه‌هایی در تهران و قم و هماهنگ با رسانه‌های مقیم آمریکا و انگلیس، بویژه در ماه‌های اخیر، در جهت تخریب شخصیت و تحریف سخنان ایشان، تقسیم کار کرده‌اند. تکنیک رائج در ترور فرهنگی و رسانه‌ای، کماکان تقطیع، مونتاژ و تحریف عبارات در سخنرانی‌ها و سپس مقاله‌سازی و مصاحبه با این و آن و طرح سؤالاتی غلط انداز، در جهت نسبت‌های جعلی است واین روش غیر علمی و ناجوانمردانه در ماه‌های آینده ادامه خواهدداشت. این گروه، حقوق می‌گیرند تا بگردند و با گزینش و چسب وقیچی، از میان ۲۵۰۰ ساعت گفتار و درسگفتار‌های ایشان، بالاخره چند کلیپ چند دقیقه‌ای ساخته و یورش آورند. این شیطنت حتی با همین اطلاعیه از طریق تک تکه کردن و تحریف آن صورت خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۶۵
تا چند سال پیش ، سلبریتی ها مچ بند سبز و بنفش
می بستند و برای دوم خرداد و تدبیر ،رپرتاژ اگهی می رفتن
حالا که جریان سیاسی « تکرار» ، منفور افکار عمومی شده ، سلبریتی ها ژست فراجناحی گرفتن و از ظلم به خود تو این ۴۰ سال دم می زنند!!
چطور وقتی اپارتمان و بیلبورد از شهرداری می گرفتین ، شاکی نبودین ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
نه اون موقع هم شاکی بودیم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اره داداش قرار هست اصولگرایان با کار و کرامت یارانه را سه برابر کنند . انگار علم اقتصاد جای شوخی سیاسی نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
نه عزیزم متوجه نبستی جریان چیه
سلبریتی های همه چیز دان و دلسوختگان مشهور وطنی فعلا در مرخصی اجباری هستند چون فعلا پروژه ای برای کار وجود نداره
شما تا سال دیگه همین موقع صبر کن تا پروژه انتخابات مجلس مناقصش برگزار بشه اون موقع ببین چطور بدون چشم داشت و فقط برای ادای وظیفه و اعتلای وطن در صحنه حاضر خواهند شد
اینها اولا که خیلی همه چیز دانند دوما هنرمندند و عمریست که فیلم بازی میکنند و در رنگ عوض کردن و اجرای نقشهای متضاد استادند و سوما پسرهای باباها خرج دارند و باید ماهی ده هزار دلار براشون فرستاده بشه که یک وقت خم به ابروشون نیاد که اگه بیاد گوربابای هشتاد میلیون نفری که با راهنمایی بابا اشتباه انتخاب کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
پول این کشور و ملت را می برند خارج و بعدش هم ادعای روشنفکری می گیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
از رفیق دوست که بیشتر نگرفتند . همین فیلم نشان داد که دیگه حرف نزنید خیلی سنگین ترین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
باز اونا یه چیزی گیرشون میاد تو چی گیرت میاد که میای از اصولگرایان حمایت میکنی تهش دم همشون بهم وصله دلبندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
حالا که برجام دیگه تمام شد . . کشور را بدون برجام نگهدارید . اروپا هم از پس این همه خسارت اقتصادی با امریکا بهرحال شانه خالی خواهد کرد . بهرحال شما با این حرف ها و نطرها نمیتوانید مردم را قانع کنید که برجام باعث گرانی بود مردم خودشان تشخیص میدهند برجام برای گره گشایی اقتصادی بود نه برای دعواهای سیاسی . اول اختلافات را حل میکردید بعد مداکره انجام میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
آقا این فوتبالیست های ما بهرحال به تهران برگشتند یا نه . همیشه چرا اینجوری هست وقتی برنده فوتبال میشدند همیشه سرود و اهنگ بود بعد از شکست چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
مثل اینکه تو فقط تتلو رودیدی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
دوست عزیز حقیقتا من از گفتمان شما چیری دستگیرم نمیشه . تو فکر کن همه کشورهای دنیا اصلا از برجام خارج شدند یا اصلا برجامی امصا نشده . مگه قرار بر این نیود استفاده صلح امیز از هسته ای باشه دیگر دعواها را نمیشود به هسته ای پیوند زد . یعنی این دستاورد هسته ای با زحمت و هزینه شهدای هسته ای بدست امده باید دیگر دعواها را در جای خودش حل کرد اصلا راست ازمایی با اژانس هست به امریکا مربوط نیست
برجامی ها از دستاوردهای ایجابی به سلبی رسیدن.
می گن اگه برجام نبود ، چه و چه می شد..
فعلا که نتیجه این فتح الفتوح را همه می بینند..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
این فتح الفتح را مدیون تندرو ها هستیم!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اگر برجام‌نبود الان باید خورشت گزنه میخوردی . چون خورشت گزنه قند بیشتری میسوزاند بیشتر گرسنه میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
پرچم فرانسه من اگر خواسته باشم با دلیل و کارشناسی برجام را از اول نفی کنم که شما اصلا رو پیدا نمی کنی بیایی نظر بدهی در این سایت
پس برو وارد چیزهای بزرگتر نشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خودت میدونی چرند میگی ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
برجام نبود ۳ سال پیش با سیلوهای خالی وخزانه خالی دست به دامان سید حسن میشدیم و برای یک لقمه نون خالی همیدیگر را میکشتیم .م
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
برجام و امثالهم برای سرگرم کردن ما ملت هست که نتیجه ضربه های افرادی است که کرسی های قدرت رو دارا هستند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
با طرف سر میز برجام امصا میکنند در صورتی هیچ وجه تشابه فکری در طرفین وجود ندارد دو روز بعد از برجام با ان اختلاف چند دهه خوب از اولش معلوم بود چی میشود الان هم لوایح چهارگانه تصویبش اشکال دارد چون بهش علاقه ای وجود ندارد چون میگیند این سیاست اقتصادی و ابزار عربی هست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سه روز بعد از برجام مرگ و نفرین را شروع کردند . تازه هنوز طریف بر نگشته بود که گفتند تین قرار داد بی فایده هست . پرسش این هست وقتی لوایح چهارگانه با اهداف و تعاریف انقلابی تعریف شده در تناقص هست برای چی میخواهید تصویب کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
پولی که دادی دیگه پس گرفتنش امکان ندارد چه سوریه چه عراق . الان شما پولی به کسی قرض بدی واقعا پس گرفتنش سخت هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
فقط ایران مونده تو برجام. همه یکی یکی زدن زیرش.
ناشناس
| Thailand |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
دولت مواطف است برای بیکاران کار و حقوق شایسته تامین کند حال آنکه با فروش امتیاز ماهیگیری آبهای ایران به چینیان نه تنها کار برای بیکاران تامین نمی کند که شاغلان فقیر مشغول به ماهیگیری را نیز بیکار میکند


نیروهای مسلح کشور نیز میبایستی با اقتدار کامل از حقوق ماهیگران ایران بویژه بومیان مستضعف دفاع کرده و کشتیهای ماهیگیری خارجی را به خارج از آبهای سرزمینی ایران هدایت کنند
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
اگر برجام نباشد اگر اف ای تی اف نباشد در آینده نمیتوانید عضو تجارت جهانی شوید . در همان سازمان تجارت جهانی موافقت همه اعضا مهم هست . یعنی در چنین فضای اقتصادی شرکت های بزرگ تجاری با هم دادو ستد میکنند و چند شاخص دارند اول اینکه اقتصاد دولتی نباشد . بانک ها خصوصی باشند . بنابراین این اصلاحات باید سی سال پیش انجام میگرفت نه حالا
برجام اگر نبود ایران هم نبود.نماینده ای که در سایه برجام از حوزه خود انتخاب شده وهمه خرج ومخارجش اعم از خودرو.مسکن.حقوق.خورد.وخوراک.واعتبار برای حوزه انتخابیه خود از قبل برجام است می گوید برجام الاغی است که سواری نمی دهد.برجام ممکن است برای مردم هیچی نداشته باشد اما لااقل برای شما داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
الاغی که سواری نمی دهد سقط کرده است ،باید ازش پایین آمد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اصلا چرا باید برجام میبود . مگر دیگر کشورها برجام دارند چرا ترکیه و امارات و یونان ...برجام ندارند . چی شد بهم خورد . آینده چی میشه .
بزرگترین کنسرت مردمی ، در دولت روحانی و در صف گوشت ۱۰۰ هزارتومانی در حال اجراست..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
جالب است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
هدیه مسیولین است .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
به همین منوال بر اسب برجام بتازی باید گوشت دویست هزار تومانی بخوری . کشور بر حسب تیوری غیر کارامد در اقتصاد اداره میشود نه بر اساس علم اقتصادی یعنی گفتند ما هیچ چیز غربی حتی ۲۰۳۰را قبول نداریم چون از نطر جنسی تحریک میکند عوضش تیوری ازدواج کودکان را داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
این در ثف بودن و گوشت و مرع کوپنی از اول بوده . تازگی ندارد . یعنی من و شما صبح که بیدار میشویم برویم تو کوچه محله خودمان هر کدام با رفتار و منش سیاسی در هر کاری عمل کنین بعد تکلیف قانون مجلس و دولت چی هست
کی بود می گفت من سرهنگ نیستم؟؛ خخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
احسنت ، سرهنگ رو به موقع استفاده کردی
گفت « من حقوقدانم ، سرهنگ نیستم »ا
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
آخه چرا نباید زن شناسنامه داشته باشه . چرا باید زنان فقط خورشت قیمه و سبزی و بچه داری تعریف بشه . اگر اصلاحات نبود الان باید دکتر زن از خارج برای درمان همین زنان استخدام میکردند از بس افراطیون مخالفت میکردند .
گروهی واپسگرا هستند که اگر قدرت دستشان بود دورتا دورایران را سیم خاردار می کشیدند وهمه گوشی های موبایل و تلویزیون ها را می شکستند واکثر روزنامه ها ومجلات وکتاب ها را وسط میدان آزادی آتش می زدندو احتمالا از سازمان ملل و همه توافقات وعهدنامه های بین المللی هم خارج می شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
مثل اینکه این انجام نشده است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
الان که انتخاباتی برگزار نمیشه ، نزدیکترین انتخابات ، انتخابات مجلسه که یک سال و یک ماه دیگه شروع میشه اما ظاهراً شما تاریخ رو یک سال اشتباه کردی و از الان شروع کردی
ولی بزار منم. یک چندتا جمله بهت یاد بدم که روش مانور بدی مثلاً « میخواند توی پیاده رو ها دیوار بکشند ، کشور رو درگیر جنگ میکنند ولی ما سایه جنگ رو از سر ایران دور میکنیم ، دلار رو ۵۰۰۰ تومان میکنند » و چندتا دیگه که بعداً بهت میگم ، ولی این جمله هایی که گفتم خیلی موثرند و قبلاً هم ازشون استفاده شده و نتیجه داده
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
این‌گروه واپسگرا داشتن اینترنت و فصای مجازی و سپس انتقال پول از یک حساب به حساب دیگر و دانلود کتاب ووو مدیون اصلاح طلبان هستند اصلاح طلبان هزینه دادند تا اینترنت برقرار بماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
در تلگرافخانه رو هم میبستند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
بیاییم از تجربه المان و سوییس استفاده کنیم . ولی متاسفانه با الگویی المان را هم قبول ندارند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
واپسگر ا کیست . کسی هست که فرهنگ . اقتصاد . سیاست . روابط داخلی و خارجی و قواید اجتماعی و حتی ابزار گفتگو را میخواهد با روش قرن ها پیش اداره کند در صورتی مردم این دوران هم از نظر سواد و از نظر جمعیت برابری ندارند . مردم میخواهند راحت زندگی کنند . خشونت نباشه . در رفاه باشند مثل دیگران ماشین ۸۰۰ میلیونی سوار بشوند .
منتظر صله و هدیه شیخ زاید برای فرخ نژاد باشید..
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
نوش جونش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ان شالله ممنوع الکار می شود و نتواند از پول ملت را بفرستد به امریکا و برود از شیوخ اعراب بگیرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
این افراد به دختر ها اجازه تحصیل نمیدن اجازه رانندگی نمیدن مردها هم باید با حجاب تردد کنندنکنه به این افراد رای بدین بیچاره میشید.؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
فرخ نژاد راست میگه به خدا
ایکاش یک شیخ اماراتی یا سعودی یا از همون مدلها بالاسر فرخ نژاد بود و فرخ نژادم یک روزی هوس گرفتن یک زن دیگه میکرد ، و مجبور میشد اوراق هویتش رو یک جایی تایید کنه ، و اونجا هم یک جایی بود به اسم کنسولگری
مطمئنا اون شیخها مش غول ضمبه فرخ نژاد نمیموندند همون‌طور که مش غول ضمبه بقیه مدح کننده هاشون نموندند و حتما خدماتش رو با رسیدگی به امور دنیویش باضافه امور اخرویش آنچنان جبران میکردند که حمیدخان خودش از خجالت آب بشه بره تو زمین تا دیگه نیازی به اره برقیو اسید واسه آب کردنش نباشه
حمیدخان ، از صمیم قلب برات آرزو میکنم که به آرزوت برسی و یک چنین شیخی نسبیت بشه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
تعریف از عدالت در گفتمان این افراد فقط در پوشش صورت و دست و پای زنان خلاصه میشه یعنی تعریف از عدالت فقط منحصر به همین مقولات هست . تلقی این هست که اگر طواهر کار را درست کردی همه چیز درست هست . بعد فکر حیاط منزل تا محل کار تا بیابان را نمیدانند چی میشود
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
درود بر شرف فرخ نژاد
اصلاح طلب و اصولگرا سر و ته یک کرباسند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
تو همین قشر هم انسان سیاسی خوب هم‌پیدا میشود ولی در کل اصااح طلبان را مردم بیشتر دوست دارند . حداقل تز نمیدهند که مردان بابت نیاز جنسی به سمت کودکان بروند دوم با اجبار نمیخواهند مردم به بهشت بروند و اقتصاد مال دولت نیست
در کشوری که 10 میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند وهمین تعداد هم نیستند ورزش پرهزینه فوتبال وپرداخت دستمزدهای نجومی به مربیانی که نمی توانند حرکت مثبتی بکنند چه معنایی می دهد.از نمایندگان مجلس انتظار دارد فوتبال را محدودکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
بنده خدا فکر کردی اگه این پول خرج ورزش نشه میان اون رو خرج مردم عادی میکنن

نه

یکی مثل خاوری این پول رو ور میداره میره اروپا و کانادا و از اونجا برای پولشویی و دور زدن تحریم ازش استفاده میکنه و در نهایت سر از حساب بانکی مسئولین در اروپا و دیگر نقاط جهان در میاره
روزنامه افتاب یزد هنوز فرق صدای شجریان و معتمدی را هم نمی داند...
حداقل کمتر بی بی سی تون رو نگاه کنید تا ببینید صداو سیما چی پخش کرده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
ناشناس ۲۳:۵۸
آمریکا اونقدر برای مردمش ارزش قائل میشه که۲۹۹۷نفرشون رو توی ۱۱سپتامبر به کشتن داد تا به خونخواهی اونا افغانستان و عراق رو اشغال کنه تا بقیه مردمش از منافع این جنگها استفاده کنند و البته نگذاشت خون اون ۲۹۹۷نفر هم بی اجر و مزد بمونه و به دلیل اینکه۱۵نفر از ۱۹نفر هواپیمارباها تبعه سعودی بودند در یک دادگاه عدل آمریکایی ۶میلیارد دلار از پولهای ایران بعنوان خسارت به بازماندگان اونها داده شد
ضمنا آمریکا اونقدر به فکر مردمشه که شعار روی پاسپورت آمریکاییها رو که میگه با این پاسپورت دنیا مال شماست ، به هر نحو عملی می‌کنه ، و اگر احیانا سرزمینی وجود داشته باشه که آمریکاییها اجازه ورود به اون رو نداشته باشند دولت آمریکا این مشکل رو حل می‌کنه حتی اگر راه
حل این مشکل یک جنگ‌باشه
جمعی از دانشجویان بسیجی تابلوی تسخیر سفارت امریکا را به سفیر ونزوئلا هدیه دادند.البته آقای سفی عبرت لازم را در این چند سال حضور در ایران گرفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
بله قطعا عبرتهای لازم رو گرفته
احیانا اگر نکته مبهمی هم مونده باشه براش می‌تونه با مطالعه شرایط قبل از انقلاب و مقایسه اون با بعد از انقلاب رفع ابهام کنه ، مثلاً اینکه قبلاً آمریکا اجازه دخالت در تعیین مسئولین رو تا چه درجه ای داشت و آیا اصلا وقتی نخست وزیر با نظر اونها تعیین میشد نیازی به دخالت در رده های پایینتر بوده یا نه؟ امتیاز کاپیتولاسیون تا چه رده ای از آمریکایی ها رو شامل میشد و مثلاً به قول یک نفر اگر یک آشپز آمریکایی یک سیلی به گوش یک افسر ارتش ایرانی میزد در ایران محاکمه میشد و یا می‌رفت در آمریکا و اونجا اربابها اورا محاکمه میکردند ؟ آمریکا رعایت حقوق بشر و اجرای دموکراسی رو تا چه حدی از حکومت ایران درخواست میکرد و برای انجام آن تا چه میزان شاه ایران رو تحت فشار. می‌گذاشت و آیا مانند فشار ی که امروز بر بن سلمان وارد میکند تا قاتلان قصاب خاشقجی را مجازات کند وارد میکرد و یا به خون مردم ایران به اندازه خون خاشقجی اهمیت نمی‌داد ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
کاپیتولاسیون زمانی تصویب شد که گروه منافقین در تهران چند افسر امریکایی را ترور کردند و بعد از انقلاب هم ظاهرا تو فیلم ها هست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
آره درسته ولی گفته شده بود گاز کی برد شوروی نفت کی برد امریکا . در صورتی گاز از طریق لوله روسیه به اروپا صادر میشد چون ایران انتقال گاز وجود نداشت . خیلی حرف ها زده میشد قرار بود همه برابر باشند .
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
دوست عزیز روی پاسپورت امریکایی نوشته با این پاسپورت دنیا مال شماست.طبیعتا برای مردمش ارزش قائل هست و نمیزاره تو کشورهای دیگه اذیت بشن.الان مشکل شما طبق معمول اینه که چرا امریکا دنبال منافع خودش و مردمشه؟خوب این طبیعیه عزیز من.مسئولین ما هم باید همینطور باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
ناشناس ۲۳:۵۸
الان شما فقط درمورد آمریکا این حرف رو میزنید که آمریکا دنبال منافع خودش و مردمشه یا اگه یک جایی اسم روسیه بجای اسم آمریکا برده بشه هم همین صحبت رو میکنید؟؟؟
تا اونجایی که من دیدم و شنیدم هروقت آمریکا یک ضربه ای به ایران زده یا درجایی به ایران فشاری وارد کرده یا به هر شکلی خواسته که آسیبی به ایران وارد کنه با همین عبارت از طرف آمریکا پرستان توجیه شده که آمریکا داره منافع ملی و منفعت مردم آمریکا رو تامین می‌کنه ولی به شکل بسیار جالب و تعجب آوری هرجا اسمی از روسیه آورده میشه بدون بررسی اون خبر و حتی بدون بررسی درستی و یا نادرستی اون خبر و یا شاید بعضی‌ها بدون خواندن اون خبر این نتیجه را گرفته اند که قطعا روسیه درحال اجرای نقشه ای برعلیه ایرانه و خیلی دور نیست که ما متوجه خیانت روسیه به ایران بشیم
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
ناشناس 22:49
اگر آمریکا بد است ؛ چرا آقا زاده هاتون اونجا زندگی میکنند ؟؟؟؟
شما ای که میدونید بگید مفهوم ازدواج یعنی چی؟ آدم کی نیاز به ازدواج پیدا میکنه؟ چرا چیز های دیگرو عَلم میکنیم به تا چوب لای چرخ ازدواج کنیم؟ یه آدم آزاد باید وقتی نیاز داشت بتونه ازدواج کنه نه وقتی جهیزیه اش جور شد کار پیدا کرد خونه خرید باباش اجازه داد و هزار کوفت و اما اگر دیگه چرا همش فکر میکنیم باید همه چیز آماده باشه تا ما فقط سر سفره بشینیم جامعه رو با این ظرز فکر ها و خودخواهی های پوچ به تباهی کشیدید باز هم نمیخواید چشماتونو باز کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
انسان را با چی اشتباه میگیرند الان کسی ازدواج میکند یخچال . تلویزیون و مبل و جارو برقی و ماشین و خانه ..... نیاز هست همان خانه نیاز به اب و برق و گاز و تلفن دارد آره مثل قدیم نیست . انسان را نمیشود تو لانه جا داد نیاز به خانه دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ضمنا منظور آقای ازغدی این بوده که از نظر اسلام ازدواج در هر زمانی که شخص احساس نیاز جنسی کرد مانع شرعی ندارد نه اینکه در اون زمان باید و اجباراً ازدواج کنه چون برای ازدواج شرایط دیگری هم هست که باید لحاظ بشه مثلاً شرایط عرفی یا قانونی ، اخلاقی ، اجتماعی و ....، مثلاً از نظر شرع مرد می‌تونه تا ۴ زن رو بگیره ولی آیا در زمان فعلی عرف رایج در جامعه ما انجام چنین کاری راحته و عرف جامعه فعلی ما می‌تونه با این مسأله کنار بیاد ؟
و از همه اینها مهمتر اینکه آقای ازغدی یک حرفی زده و بنده از طرف ایشون از همه عذرخواهی میکنم و قول میدم ایشون دیگه از این حرفا نزنند ولی حالا شما بگید چه فکری واسه شرایط اقتصادی مردم کردید ؟ گلابی های برجام کجاست و چی شدند؟ تا کی میخواید منتظر وعده سر خرمن اروپا و اس پی وی بشینید ؟ از برجام درس گرفتید و بیدار شدید و یا اف ای تی اف یک برجام جدیده که قراره شما دوباره امضا کنید و گرفتاریش و فشارش رو مردم تحمل کنند ؟
لطفا یک لطفی به مردم بکنید و اینقدر مسایل بی اهمیتی مثل همین حرف آقای ازغدی ، حضور زنان در ورزشگاه ها ، برگزاری کنسرتها ویا هر اتفاق و حرف کم اهمیتی رو برجسته نکنید تا بوسیله اون حواس مردم رو از مشکلات اصلی پرت کنید و بی تدبیری و بی کفایتی خودتون رو پوشش بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
آره داداش . همین جوری ازدواج باید کرد . همین جوری یلخی . . همه اصول اجتماعی را که خراب کرده بودید فقط همین فرزندان مردم بودند که خانوادها با دو دستی به فرزندان خود را گرفته اند که به سرنوشت شومی که جامعه شناسان بی رحمی تیوری میدهند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
۲۱.۵۹
شما که اینقدر عالی مقام هستی که از طرف ازغدی قول میدی دیگه تکرار نشه!!!!لطفا بگو هر چه سریعتر از برجام خارج بشیم.مرگ یه بار شیون یه بار بسه دیگه خسته شدیم.مگه نمیگی برجام خیلی بده؟خوب دیگه برگردیم سر خونه اول .انگار برجامی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
حتی چرندگان و پندگان هم اگر غذا و لانه و... نداشته باشن زاداوری نمیکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
برای مونث بیماریهای مقاربتی را زیاد میکند مثلا کسی چند تا زن دارد کافی هست یکی از بیماریهای مثل سوزاک . سفلیس . قارچ . ایدز را داشته باشد کار بقیه تمام هست . این زندگی گوسفندی ارزش ندارد . کلا تز مرتوط قرون وسطی هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
ناشناس ۳۲:۳۴
نه عزیزم دیگه در این حد زرنگی شما رو نمیشه اجراییش کرد ، شما باید ی لطفی بکنی و به همون عالی مقامی که رفت توی برجام و بقیه رو هم دنبال خودش برد اون تو بگی حالا هم باید خودش زحمت بکشه و بیاد بیرون و من و شما رو هم دنبال خودش بیاره بیرون ، هر کسی این کارو کرده خودشم باید درستش کنه
شماها خیلی دوست دارید پای کس دیگه ای رو واسه رفع و رجوع این فتح الفتوحتون بکشید وسط ، اونوقت اگه مشکل حل شد میگید که دیدید مشکلی نبود و ما حلش کردیم اما اگه کار خرابتر شد کل ماجرارو بندازید گردن اون و بگید شما باعث خرابی بودید
ضمنا کسی از ما حرف شنوی نداره که بخوام فرمایش شمارو بهشون بگم ، آخرین باری که من به اتفاق چند عالی مقام دیگه کنار ازغدی بودیم شب قبل از امضای برجام یا همون اعلام رمز فتح افتوح بود ، ماها هرچقدر گفتیم که مواظب باشید گولتون نزنند ، گفتیم اینا فریبکارند ، گفتیم تضمین محکم بگیرید، ، گفتیم که .... اما هیچ عالی مقامی به حرف ما گوش نکرد
تازه بعد از امضا هم عالی مقامان با خوش خیالی تمام و با تمام سرعت تعهدات خودشون رو عملی کردند و دست ما و خودشون رو خالی کردند و طرف مقابل هنوز هم کاری انجام نداده که هیچ ، بر مشکلات و تحریمای ما هم اضافه کرده ، ضمنا شاید اگه شما یک کم دیگه تحمل بفرمایید این ساده دلانی که الان چند وقته با وعده شیرین اس پی وی اروپا سرگرم شدند به نتیجه این بازی هم می‌رسند و خودشون مباند ، بیرون ، از طرف دیگه اگه شما میخوای بگی که برجام خوب بوده پس بفرمایید چرا بعضی از عالی مقاما میگند که دستاورد برجام برای ما چی بوده ، « تقریبا هیچ» ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
قول میدی مرد فرتوط ۶۰ ساله سرنوشت دختر ۱۵ یاله را خراب نکنه . . .
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
این توجیه در سیاست و فرهنگ و ازدواج را جمع کنید که هر کسی حرف عقلانی زد برای اینکه نمیتوانند توجیه کنند بگویند دستور شرع هست . اگر به دستور شرع باشد چرا دیگر مضوعات پرداخته نمیشه . در انوزندگی چند همسری مشکلات عدیده ای که وجود دارد اختلافات زیادی هم بین وراث وجود داره دقیقا در چنین زندگی اصلا زندگی نمیکنند
مجوز به چینی ها داده اند یا.....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ماشین ۸۰۰ میلیونی با پز انقلابی . اینو کجای دلمان بذاریم .‌حالا که بعد از چهل سال فکرش را نمیکرد روزی سرمایه دار بشه در صورتی از اول شعارشان این بود که ما مخالف سرمایه داری هستیم و هنوز هم تلویزیون ایران میگوید مردم فرانسه بر ضد سرمایه داری قیام کردند یعنی ما سرمایه داری را دنبال نمیکنیم ماشین لاکچری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
اقا ترخدا یکی به داد صیاد ای جنوب برسه. کشتی های چینی تما کف و سطح دریارو دارن جارو میکنن. صیادی داره نابود میشه. حتی به ستاره های دریایی هم رحم نمیکنن. همه صیادا از بیکاری دارن میرن دنبال قاچاق.... چرا دولت کمک نمیده. بیاین قشم و گناوه و بوشهر خودتون ببینید
" اوضاع مالی من معمولیه، لکسوسی دارم، از حقوق ۱۹ میلیونی دفاع میکنم،‌ معتقدم بهترین دموکراسی رو در کشورمون داریم "


بخشی از صحبتهای محسن رفیق‌دوست عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
من فکر میکردم ایشون بازنشسته شده، اما هنوز با لکسوس در خدمت مستضعفان هستن. عجب عجب این قول و قرار ما در اول انقلاب نبود
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
حالا خوبه عضو بنیاد مستضعفان هست اگه تو بنیاد ثروتمندان بود چه خودرویی سوار میشد
راننده پشیمان ولی زرنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
قرار اول انقلاب اب و برق مجانی بود .ولی ایشان فراموش کرده که قرار بود مثل همه مستصعفین زندگی کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
این ها نتیجه مطالعه زیر دو دقیقه در ایران هست البته که آزادی تعریف شده در وضعیت موجود زیبنده و متعلق به چنین افرادی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اب و برق مجانی؟
خخخخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
فکر سال ۵۷ مردم دور ماشین حلقه زده بودند چی میگفتند و ایشان در چه فکربی بود . مردم‌میگفتند ما مسولینی میخواهیم که مثل ما خانه داشته باشند مثل ما غدا بخورند و مثل ما لباس بپوشند و مثل ما پراید سوار بشوند اما بعد از چهل کلا ادمها عوض شدند حالا حتی نمیشود پرسش کرد که چرا اینجور نیستید . چی شد
به نظر می رسد دوباره چند دلال وسایت وکانال مجهول المکان. بازار ارز وسکه را بهم ریختند.یادمان باشد قیمت دلار بیشتر از همه چیز روی اعصاب. مردم است و جدیت بیشتر مسؤولان را طلب می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
گرونی های وجود آمده قطعاتوسط خود مسئولان هست فولاد و پتروشیمی در ایران مگر در انحصار آمریکاست دلال چکاره است علت هم پذیرفتن مرگ تدریجی توسط ما مردم است
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
شما وقتی از مصدق بحث میکنی خیلی از موارد را اشاره نمیکنی . اگر مصدق سرنگون نمیشد توده ایها با حمایت شوروی ایرانورا گرفته بود بخاطر همین هست که اصلاحات ارضی شروع شد و مردم در همپرسی از دست رای دادند
ونزوئلا،کشوری با بزرگترین منابع نفت و گاز جهان.سواحلی بسیار زیبا وافتابی که میتواند بجای هونولولو در هاوایی مقصد گردشگری مسافران زیادی باشد و در امد عظیمی از این بابت کسب کند.سرزمینی سر سبز و پوشیده از جنگلهای انبوه که ایجاد صنایع چوب و کشاورزی در ان، بتنهایی میتواند ان کشور را در زمره ثروتمندترینهای دنیا قرار دهد.اما پول ان کشور بسیار بی ارزش و زباله گردی فراوان.شنیدم که با یکماه حقوق معمول انجا فقط میشود ۳ بطری نوشابه خرید!!!.نمیخواهم بگویم زیر بار سلطه امپریالیسم میرفت برایش خوب بود.میخواهم بگویم ان کشور نباید دشمن قدرتمندی مثل امریکا برای خود میساخت.باید مثل بقیه کشورهای امریکای جنوبی راه تعامل در پیش میگرفت.بنظر برنامه امپریالیسم در انجا هم ایجاد جنگهای داخلی و راه انداختن خون و خونریزی مییاشد.کاری که در ان تخصص ویژه دارد‌.در پایان باید بگویم نفرین نفت دامنگیر ان کشور هم شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
این کشور دارد چوب پول های بی پشتوانه و بدهی خارجی می خورد و لطفابه امریکا ربط ندهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
دوست عزیز نوشته و نظر شما به نظر من خوب بود ولی یک نکته دیگه رو هم درنظر بگیرید که هیچ کشوری دوست نداره برای خودش دشمن بتراشه خصوصا اینکه ابعاد این دشمن در ابعاد آمریکا باشه ولی این آمریکاست که با بقیه کشورهایی که میخواند مستقل باشند و زیرسلطه هیچ کشوری و خصوصا آمریکا نباشند دشمنی می‌کنه
بعنوان مثال همین کشور خود ما ، آیا اول ما با آمریکا دشمنی کردیم یا آمریکا با ما ؟
بعضیا میگند وقتی ما در ایران پرچم آمریکا رو آتش می‌زنیم چرا توقع دوستی از آمریکا داریم و آمریکا حق داره که با ما دشمنی کنه ولی این آدمها یا نمیدونند ویا میدونند ولی نمی‌خواند برگردند به عقبتر و ببینند ریشه این دشمنی و نقطه شروع این تخاصم در کجاست
آمریکا در ۲۸مرداد۳۲ در حالی توی ایران کودتا راه انداخت و دکترمصدق رو ساقط کرد که ایشون نه تنها هیچ دشمنی و حتی کوچکترین مشکلی با آمریکا نداشت بلکه بعد از خارج شدن انگلیسیها به دلیل ملی شدن نفت ایران ، به سمت آمریکا متمایل شده بود و از اونها خواسته بود که جایگزین انگلستان در ایران بشند ولی آمریکاییها در جواب ایران نه تنها کاری برخلاف قوانین بین‌المللی و برخلاف عرف دیپلماتیک انجام دادند و در امور داخلی ایران دخالت کردند بلکه این دخالت به شدیدترین و بدترین شکل ممکن انجام شد و اون انجام کودتا برضد مصدق بود ،،،، بجای فشردن دست دوستی که مصدق دراز کرده بود
بله. ، ریشه و نقطه شروع دشمنی ایران با آمریکا در واقع در شروع دشمنی آمریکا با ایران بود و از اون زمان پرچم آمریکا آتش زده میشه نه از زمان انقلاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
امشب اتفاقا خبرنگار ایرانی تبار یک شبکه خبری خارجی گزارشی از کارکاس پایتخت ونزوئلا تهیه کرده بود که بسیار وحشتناک و ناراحت کننده بود‌.قتلهای خیابانی غذایی که نیست،ادم ربایی های بسیار و باند های تبهکاری.هنوز برخی در کاراکاس معتقد بودند علیه نظام سرمایه داری میجنگند و راه درست در پیش گرفته اند.در حالی که زندگی انها بسرعت تبدیل شده بود به نوعی تنازع برای بقا.یک زندگی که در حیات وحوش میبینیم.ارزشهایی که انها از ان دم میزدند از بین رفته و ثروتمندترین کشور جهان در فقر و فلاکت دست و پا میزد.
شما که قبلا اعلام فرمودید که هیچ چینی درخلیج فارس صید نمی کند تا چه وقت !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
برادران و خواهران چینی خودی هستن، مشکلی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
برادران چینی ماهی حرام گوشت صید میکنند مشکلی نیست چون حق وتو هزینه دارد حق وتو ونزویلا چهار روز پیش را ندیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ایشون گفته؟
شیلات گفت
شرکت نفت وسایر دوایر دولتی مملو از خودی های بیسواد است که هرگز از غارت وچپاول کشور سیر نخواهند شد ولی باتمام این ویرانیها وفساد گسترده نباید ناامید شد
پاسخ ها
سراب
| India |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
چرا نباید نا امید شد
اتفاقن دیگه وقتشه نا امید شد
جناب اقای جنتی امیدواری زمانی معنا پیدا میکند که گرانی وتورم ازبین برود و مسئولان نا لایق وناشایست که فقط بلدا حقوق نجومی بگیرند متشکرم
مگر اقای سردار جعفری اطلاع ندارند که چینی ها در خلیج فارس به جای ماهیگیری خلیج فارس را نابود می کنند تا حالا چقدر صیادان محلی اعتراض کرده اند مسولان خودشان به چین این اجازه را داده اند چطور که چاه بهار را به هندیها واگذار کرده اند . و خاک کشور را صادر می کنند ماهیگیری که چیزی نیست سوال این است که ما برای 8 سال چرا جنگ کردیم مگر غیر از این بود که خاک کشور مان از وجود دشمن پاک شود تا حالا هیچ مسولی جواب نمی دهند که چرا باید خاک کشور صادر شود
پاسخ ها
لام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خاک به دو معناست: خاک در معنای تحت اللفظی آن که همون خاکی که از آن گیاه رشد می کند؛ و خاک در معنای استعاری آن که همون سرزمین است. شما این دو معنا را اشتباه گرفتی.
ولی اگر در فروش نفت بخواهد یک دینار فساد وجود داشته باشد و رانت ایجاد کند، نباید وجود داشته

این ملت از بس نفت خورده اند همه بخاری نفتی شده اند
ببخشیدایت الله جنتی درموردکدام کشورحرف میزند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
وقتی در دنیا زندگی کردی اگر نتوانستی کاری انجانم بدی حداقل درختی بکار
جناب جنتی حتما اطلاع دارید که در تمام طول تاریخ همه انقلاب ها برای رفع بیعدالتی صورت گرفته است . در ایران هم مردم با توسل به شعائر عدالتمدار اسلام ، و مسلمان بودن اکثریت ملت ،جهت اسلامی انقلاب را پذیرفتند
اقایان دانشجویان بسیجی خود کسانی که سفارت را تسخیر کرده بودند اظهار پشیمانی کردند و ملت ۴۰ سال هست دارند تاوان میدهند ونزوئلا فقط همین یک قلم را کم دارد
لابد بدحجاب زیاد میرن برج میلاد میدونم تا چند وقت دیگه میندازند گردن همین
یکی برای من میشه توضیح بده، ما چرا باید از حکومت فعلی ونزوئلا حمایت کنیم؟ دقیقا چرا؟؟؟ اینکه صرفا امریکا با حکومت ونزوئلا مشکل داره، پس چون دشمن ما با یک کشور مشکل داره ما باید دوست آن حکومت بشیم؟

خیلی واضح است که وضعیت فعلی ونزوئلا بدلیل سیاست های چپ گرای آن است، مردمی که در زباله غذا پیدا میکنند، دل هر انسانی رو به درد میاره، نهایتا می توانستیم بی طرف باشیم.
وقتی بحث «ازدواج کودکان» مطرح میشه چند موضوع با هم قاطی میشه. ازدواج افراد نابالغ، ازدواج نوجوانان با افراد خیلی بزرگتر از خود که اینها باید ممنوع بشه اما ازدواج دو نوجوان با هم نباید بطور کلی ممنوع بشه و البته برای نوجوانان سن پایین میتونه بجای ازدواج دایم صیغه خونده بشه تا وقتی به سن قانونی رسیدند بتونن با اختیار و اراده کامل تصمیم بگیرن به ازدواج دایم.
پاسخ ها
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
عجب ! پس ازدواج دو نوجوان ایراد نداره!!!!!! مطمئنی؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
دوست عزیز اینها که طرح ازدواج کودکان رو مطرح میکنن هدفشون ازدواج دو کودک با هم نیست.هدف اینکه مردی ۵۰ و ۶۰ ساله بتونه دختر ۱۴ ساله رو عقد کنه.جلوی این قضیه وایستیم خود بخود موضوع حل میشه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
شما مطمن هستی ازغدی منطورش ازدواج کودک نبوده . یعنی میخواهی ماست مالی کنی . حالا سوال این هست که مگر از سن کودکی نیاز جنسی هست اینو همه میدانند اما این نیاز دلیل بر این نیست که صاحب فرزند هم باشند حتی اگر حمایت خانواده باشد نخیر باید امکانات اولیه باشد که شاید کسی حمایت نکرد
گسل تازه كشف شده ؟؟؟؟؟؟؟ خواب تشريف داشتند مسئولين ؟
از کلام اقای رییس جمهور هم می شود فهمید گه چه خبر است در مورد حجاب و این چیزها
رب گوجه فرنگی نیست؟
دوست عزیز شما رب گوجه فرنگی هم نتونستی کنترل کنی تو این کشور آخه
پاسخ دفتر ازغدی افکار جریحه دار شده مردم را قانع نمیکند . چه تقطیع فیلم باشد یا نباشد اصل مسله را شما گفتید که در درجه اول نیاز جنسی هست سن و سال نمیشناسد . اتفاقا من اینرا مطمن هستم که مردم خودشان پاسخ خودت را دادند مردم میگویند خودت عمل کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
نیاز جنسی سن وسال نمیشناسد
با سلام.عدم توجه به آموزش وپروش ومعلم نتیجه اش می شود زدن سیلی سردار آزمون به بازیکن ژاپن.ایستادن پنج بازیکن واعتراض به داور .قاچاق وخروج دام ومایحتاج ضروری ملت از مرزها.ایستادن مردم در صف دلار ودختران روسری بدست و....
با سلام.من سریال رنج پنهان از شبکه افق را می بینیم و در بعضی سکانس ها نا خودآگاه خنده ام می گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
سریال بچه مهندس شبکه 2 رسما تبلیغ ازدواج کودکان است
به آقای رحیم پور ازغدی یک پست اجرایی مانند شهرداری یک شهر کوچک بدهند ببینیم بعد از 1 سال چه تغییری در فرهنگ شهر اتفاق می افتد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اولین پست که به ایشان بدهی اول باید یک هزینه فرهنگی طبق نظر ایشان انجام بدی . ان محل فاقد نماز خانه باشد کار نمیکند . دختران پنج‌ساله ان محل باید ازدواج کنند کسی حق تراشیدن محاسن را ندارد .
آره خیلی هم این هدیه جالب بود، باعث شد 40 سال تحریم شویم.
احمد خاتمی: امروز در کشور آزادی به معنای واقعی وجود دارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
معنای واقعی یعنی هر چه حاج آقا بفرمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
منظور از آزادی این هست که من آزادم در تلویزیون بگویم ۳۰ میلیون حقوق میگیرم در صورتی مردم در حقوق ۲ میلیونی دست و پنجه و گرفتاری میکشند
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
منظور ایشون میدان آزادی بود
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
یعنی خودشان و آقازاده هایشان آزادند هر کاری بکنند !!!!
درست فرمودن، بعید است انقلاب اسلامی مشابهی اتفاق بیفته، خیلی صحیح فرمودن، تنها سخنی است که بنده با حضرت آقای جنتی خیلی خیلی موافقم. البته ما که سنمون قد نمیده آینده رو ببینیم، ولی حتما ایشان دانش و علم بیشتری دارن از ما ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اصلاحات سیاسی و اقتصادی شدیدا در کشور نیاز هست . برای جلو گیری و پیش دستی از تحولات پنجاه سال دیگر هر چه زدوتر اصلاحات خاتمی را انجام دهید دمکراسی و قدرت مردم را دوباره تعریف کنید
رئیس بنیاد مستضعفان که سوار لکسوس می شود در واکنش به این سوال که نجومی بگیر است گفت شما به کلمه نجومی جفا می کنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
گفتند این پرسش شما درست نیست . تلقی اینکه چرا گفتید ما مدیران نباید حقوق بالا بگیریم . این تفکر کمونیست ها هست . دقت بکنید . اعتراص کننده یا باعی هست یا یاغئ یا امریکایی . ولی اگر پرسش چالشی باشد تازگی اصافه کردند تفکر کمونیستی هست . عدالت باید دوباره تعریف شود اصلا شاید نطرات عوص شد
کدوم قسمت حرفای معتمد آریا قابل سانسور بود؟!
جناب آقای جنتی در سخنرانی سال قبل خود فرمودند:کسانی که مسؤولیت دارند ولی توانایی ندارند بهتر است باز نشسته شوند.لازم به ذکر است که سخنران یوم الله 12 بهمن آقای جنتی هستند.
خدایا به جنتی عمر طولانی عطا فرما ....
ساخت برج میلاد از اول یک کار اشتباه بود
در شهری که یک کوه ۴ هزار متری با جاده و تله کابین در دسترس را دارد ساختن این برج رادیویی و توریستی با ارتفاع ۳۰۰ متر بر روی گسل و صرف یک و نیم میلیارد دلار فقط یک کار جاه طلبانه بدون مطالعه بود .
هدیه دادن عکس اشغال سفارت امریکا که از بزرگترین خطاهای استراتژیک ما و شروع گرفتاری های کشور و مردم بود به سفیر کشوری که با آنهمه ثروت خدادادی با ناتوانی مشابه مسئولان خودمان و به گرسنگی و فلاکت انداختن مردمش ، فقط یادآور این مصرع از شعر معروف است که :
بیا سوته دلان گرد هم آییم
جناب خاتمی آزادی انتقاد در کشور است باید آزادی پس از آنهم وجود داشته باشد
جناب آیت الله مکارم ممکن است بفرمایید چرا فرهنگ و رفتار دینی و اخلاقی مردم اکثرا بشدت تنزل یافته است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
رنگ برج میلاد خیلی زشته، حداقل یک آب و رنگی دور دیوارش میزدن. برج خلیفه امارات یا برجهای مشابه در چین واقعا زیبا هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
برجی به وزن و ارتفاع برج میلاد اول باید چند سال مطلعه زمین شناسی میشد . وقتی سفره های اب زیرزمینی خشک میشود وقتی تعداد ساختمانهای با ارتفاع زیاد در یک مکان احداث میشوند وقتی پشت سر هم زیر و روی زمین تهران در حال احداث تونل و پل و مترو هست .
از این جماعت خواب زده¿
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
جان بگو دیگه هر شب میگی کی بیداره.دردت رو بگو عزیزم
خانم معتمد اریا به محدود شدن فعالیت فرنگی و سینماییش گله داشت خانم معتمد اریا باید بداند کارگردانان به دنبال دختران جوان میروند تا فیلمهایشان پر بیننده باشد نسل های جدید زیاد اهل تحلیل و نقد فیلم نیستند و فیلمی را میپسندند که به روز باشد
سالگرد انقلاب را به ایرانی ها تبریک گفت.ما وفرانسوی ها باید از ایران یاد گرفت.
آقایان وخانمهای دانشجو ی بسیجی حق چنین کاری را ندارند که با سفرای کشورهای دیگر ارتباط داشته باشند.
جناب فرمانده سپاه که برای تحمیق مردم فلک زده گاهی هم تشری به خودی ها می زنید . مجوزهای صید امتیازش برای اقا زاده ها است که در در قالب قراردادهای صید در اختیار چینی قرار می گیرد. مهم این است که جیب این نوکسیه پر شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
چینی ها برای دریافت این مجوز حتما حق مشاوره داده اند
دانشجویان؟
کدام دانشجویان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
حرگت جالبی از سوی دانشجویان بود.ان شاء الله با افول قدرت سرمایه داری امریکا همه سفارت خانه های امریکا در سراسر دنیا جمع میشود و مستضعفین وارث زمین میشوند
بنیادی که باید به فکر مستضعفان باشه تبدیل شده به یکی از ثروتمند ترین بنیادها ؟! خدا شاهده در شهرما صدها میلیارد زمین فروختند دریغ از اینکه یک ریال خرج مردم محروم منطقه کنند ؟؟!! تابی جون تو جان عزیزانت سانسور نکن .
ماهاتیر محمد در یک دوره حقوق معلمان کشورش را ده برابر کرد همه اعتراض کردند او گفت نتیجه این سرمایه گذاری برای فرزندان سرزمینم را در ۲۰ سال اینده خواهید دید ، امروز همه نیحه ان سرمایه گذاری را درو میکنند ولی ما با اموزش و پرورش کشور چه کردیم ، کلاسهای کپری ، بطوری که فرزتدان مملکت دارند در اتش بی تدبیری مسئولین میسوزند ؟! داریم معلمان را ۳۰ ساعته میکنیم تا به ۳۰ سال خدمت نرسند و به لقا الله بپیوندن؟!
اگر این دانشجویان دانشجو بودند و دید سیاسی داشتند از این اعمال غیر ضروری پرهیز می کردند تا در صورت سقوط دولت ونزوئلا و روی کار آمدن شخص جدید بیش از آن چه هستیم شرمنده ملت ونزوئلا نباشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
طولی نمیکشه که در کشمکش سیاسی ونزویلا هم وارد خواهیم شد چون این حرکت از امروز بصورت نماوین شروع شد بعد عملی در سوریه هم همین منوال بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
دانشجو واقعا دانشجوین ؟ چطور امکان داره این همه درد و رنج ی ملت ببینی باز بری ازش حمایت کنی اون با هدیه
بلی چینیها آبهای خودشان کم یودتانیاین آبهای جنوب ایران را که مردم امرارمعاش زندگی میکنند بلجن بکشند
من دگر رأی به صندوق نخواهم انداختن /که زحمتم می دهند هر دوجناح از بس که رأی شیرین است
کار کشور به کجا رسیده که تو به جلسه رسمی یکی مثل ضرغامی و رحیم پور ازغدی رییس جمهور کشور رو امر و نهی میکنند، واقعا خدا به روحانی صبر بده بخاطر این جماعت که مملکت رو فقر و فساد و فحشا و بیکاری فرگرفته و دغدقه تار موی دختران را دارند و میگن دختر دبستانی هم میتونه ازدواج کنه ؟؟
خواهشن ملت رو درگیر مناقشات ونزولا نکنید ؟! امیدوارم انجا دیگه دلیلی برای دفاع وجود نداشته باشه ؟!
سالهاست گذشته وضعیت اقتصادی اسفناکه اون‌وقت مسوولین‌میگن مردم‌راضی هستند و‌ما موفقیم! این شعر گویای همه چیزه:
خودگویی خود خندی خود مرد هنرمندی
مشکل اساسی این است که اصولگرایان به خصوص جریانات تندرو نمی‌خواهند بپذیرند که نارضایتی وجود دارد تندرو‌ها دو پاسخ بیشتر ندارند، نخست اینکه خارجی‌ها یعنی آمریکا، اسرائیل و عربستان را متهم می‌کنند و پای فتنه را وسط می‌کشند؛ و دوم، انگشت اتهام به سمت بخش انتخابی نظام یعنی دولت ومجلس می‌گیرند که باید پاسخگو باشند، این گروه نمی‌خواهد به عمق نارضایتی مردم نگاه واقع بینانه‌ای داشته باشد. به هیچ وجه در پی تبرئه اصلاح طلبان نیستم، اما واقع مطلب این است که اگر قرار بر تشکیل دادگاهی برای رسیدگی به اتهامات متهمانی که موجب نارضایتی مردم شدند باشد به طور قطع اصلاح طلبان متهم ردیف اول این دادگاه نخواهند بود.
دوست عزیز منظور من همان خاک کشاورزی می باشد که صادر می شود مگر ما در موقع جنگ به خاطر همان خاک نمی جنگیدیم کشور از همان خاکی تشکیل شده است که ما زندگی می کنیم اگر در جنگ گوشه ای از کشور ما توسط دشمن گرفته می شد مگر خاک کشاورزی نداشتیم در هیچ جای دنیا شما نمی توانید سراغ داشته باشد که خاک حاصلخیز صادر شود اگر یادتان باشد در خود تلویزیون ایران کارشناس می گفت برای به وجود اوردن یک سانی متر خاک حاصل خیز 400صد سال زمان نیاز داریم
چرا باید این چنین حرکت انجام داد رفتن به سفارت ونزوئلا و دادن هدیه به نوعی که نشان دهنده حمایت از دولت ونزوئلا داشته باشد . در صورتی که بزرگترین ذخایر نفتی داره مردمانش تو بدترین شرایط دارن زندگی میکنن . پ
در رصد خانهٔ مراغه حداقل یک خوارزمی بیرون آمد؟ مردم منتظرند تا ببینند از رصد خانهٔ تابناک چه شخصی ظهور میکند که در تاریخ ایران ماندگار شود ؟،، در سال ۱۳۶۸ که پایه های برج میلاد را ریخته بودند و سازهٔ اصلی را بنا میکردند ،در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت مسکن و شهرسازی بخث فرونشت یک قسمت برج میلاد داغ بود که بعدا اعلام شد آن موضع تقویت شده است ، گویا مسیر قناتی در زیر ساختمان برج میلاد وجود داشته است ؟، ،،،
در مورد ونزوئلا نوشتم، سانسور شدم! نظرم رو منتشر نکردی تابی جون، قلبم شکست :( پرسیدم چرا باید از ونزوئلا حمایت کنیم؟ چرا بی طرف نباشیم؟
آدم فکر می کنه طرف این جمله رو که گفته حالش خوب نبوده
اگر در ونزوئلا نجنگیم. ، مجبوریم در کرمانشاه و تهران بجنگیم.
سلام لطفا این سوال رو یکی پاسخ بده اگر برجام بد بود و به ضرر ما چرا نتراختیم که امریکا لغوش کرد و دنبال برجام با ااروپا هستیم اگر هم خوب است چرا سرکوفت به دولت میزنیم
احمد خاتمی: امروز در کشور آزادی به معنای واقعی وجود دارد.
بله ایشان کاملا درست میگویند چون مسولین هر جه دلشان بخواهد می تواند بگویند
مسولین چکار می کردید که نتونستید فرهنگ دینی مردم را زنده نگه داری؟...
آقای مکارم !40 سال زمان کمی بود پس چرا وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم خوب که نشد هیچ بلکه فقر و فلاکت به نسبت قبل بیشتر شده!!!!!!!
يك هديه قابل دار هم به سفير قبلي دولت مهرورزي در ونزوئلا مي داديد كه به گل پسرشان تقديم كنند بابت اينهمه مردم دوستي و نفرت از ماديات دنيوي!!!! فكر كنم ساعت 180 ميليون توماني اش ديگر از مد افتاده .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل