بازدید 4426

طغیان «کشکان» و تعطیلی مدارس پلدختر و معمولان

کد خبر: ۸۷۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸ 29 January 2019

فرماندار پلدختر از تعطیلی برخی مدارس در روز سه‌شنبه به علت شدت بارش‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش «تابناک»، نعمت الله دستیاری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مدارس شهرستان پلدختر با توجه به گزارش های سازمان هواشناسی در استان روز سه شنبه به علت شدت بارش ها تعطیل هستند.

وی افزود: مدارس سه مقطع تحصیلی پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم نوبت صبح در پلدختر و معمولان تعطیل روز سه شنبه خواهد بود.

طغیان رودخانه کشکان راه دسترسی ۱۵ روستای «معمولان» را قطع کرد

بخشدار معمولان از قطع راه دسترسی ۱۵ روستای این بخش بر اثر طغیان رودخانه کشکان و زیر آب رفتن پل دسترسی به این روستاها خبر داد.

سید حبیب الله موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پل فلزی جنب تونل معمولان بر اثر شدت بارش های سیل آسا و طغیان رودخانه کشکان به طور کامل زیر آب رفت.

وی افزود: برباثر این حادثه عبور و مرور ۱۵ روستای بخش معمولان با جمعیت حدود ۵۰۰ نفر قطع شد.

موسوی افزود: همچنین بر اثر بالا آمدن آب رودخانه کشکان و زیر آب رفتن پل ارتباطی سه روستای دمرود افرینه راه دسترسی آنها با شهر با جمعیت ۲۵۰ نفر قطع شد.

بخشدار معمولان از مردم خواست با توجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه کشکان و ادامه بارش ها در شهرستان های بالادستی، ساکنان حاشیه رودخانه کشکان با رعایت مسائل ایمنی در راستای حفظ جان خود و همکاری با شهرداری و نیروی انتظامی، از توقف و یا بازدید این پل به خاطر مخاطرات احتمالی خوداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار