بازدید 8383

قیمت سکه بر خلاف نرخ جهانی طلا/ رشد قیمت سکه تمام

بازار امروز سکه، همانند روز‌های گذشته، در مسیر افزایشی حرکت کرده است. این در حالی است که قیمت سکه در بازار داخل تحت تاثیر نرخ دلار و قیمت جهانی طلا، محاسبه می‌شود، اما بر خلاف افت نرخ جهانی اونس، سکه امروز نیز افزایش یافت.
کد خبر: ۸۷۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 28 January 2019

تابناک اقتصادیبازار امروز سکه، همانند روز‌های گذشته، در مسیر افزایشی حرکت کرده است. این در حالی است که قیمت سکه در بازار داخل تحت تاثیر نرخ دلار و قیمت جهانی طلا، محاسبه می‌شود، اما بر خلاف افت نرخ جهانی اونس، سکه امروز نیز افزایش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، در بازار امروز (دوشنبه هشتم بهمن ماه ۹۷) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و سکه تهران،  در لحظه تنظیم این گزارش، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) نیز نسبت به روز گذشته، ۳۰ هزار تومان گران‌تر شده است و به سطح ۴,۲۳۰,۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین هر قطعه نیم سکه نیز به رقم ۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان رسیده است و هر ربع سکه بهار آزادی نیز در بازار امروز، به قیمت ۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان معامله شده است. همچنین هر سکه یک گرمی نیز با ۱۰ هزار تومان افزایش، به رقم ۷۵۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه

این روند در حالی رقم خورده است که در بازار جهانی فلزات گران بها،  قیمت طلا در معاملات امروز با افزایش ارزش دلار، کاهش یافته است.  به نقل از رویترز،  هر اونس طلا ۴.۳۸ دلار کاهش یافت و ۱۳۰۰.۸۷ دلار فروخته شد. طلا در ساعات اولیه معاملات به ۱۳۰۴.۲ دلار، بالاترین رقم از ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ رسید.  

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار