بازدید 2751

ضرورت شناسایی خشونت های پنهان در خانواده

کد خبر: ۸۷۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 28 January 2019

نشست تخصصی سازمان بهزیستی کشور با دفتر صندوق جمعیت ملل متحد(UNFPA) در خصوص مسائل مرتبط با زنان برگزار شد.

به گزارش مهر، این نشست با حضور «اینگرید فیتز گرالد» مشاور منطقه ای صندوق جمعیت ملل متحد، «لیلا جودان» رئیس دفتر صندوق جمعیت ملل متحد درایران، «حبیب الله مسعودی فرید» معاون امور اجتماعی، «تهمینه ریحان صفت» معاون دفتر توانمندسازی خانواده و زنان و کارشناسان حوزه بین الملل سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور مباحثی را در خصوص مسائل مربوط به خشونت علیه زنان و راه های پیشگیری از آن عنوان کرد و گفت: این معاونت در سه بخش توانمندسازی زنان، شناسایی موضوع و مداخله بهنگام و پیشگیری از تکرار خشونت مجدد علیه زنان، خدمات ارائه می دهد.

معاون دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه زنان مطلقه و یا زنانی که به علت تجرد، فوت و یا از کار افتادگی همسر، زن خودسرپرست هستند گفت: یکی از رسالت های سازمان بهزیستی توانمندسازی این گروه از زنان است و خدمات ارائه شده برای این قشر از جامعه در دو قالب حمایت های اجتماعی و برنامه های توانمندسازی در یک پروسه زمانی سه ساله ارائه می شود.

«لیلا جودان»تصریح کرد: خوشبختانه سازمان بهزیستی کشور در زمینه مقابله با خشونت علیه زنان، رهیافت عالی و هم تراز با استانداردهای بین المللی دارد، همچنین همکاری بخش خصوصی و دولتی در خصوص ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار، مطلوب و مورد قبول است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در پایان یادآور شد: ما می خواهیم خرده عوامل را برای خشونت های پنهان در خانواده شناسایی و به موقع اقدامات لازم را انجام دهیم و مطابق با نظر خانم «جودان» ارزیابی یا پیمایشی انجام شود که در ان ریز فاکتورها مشخص، و مداخله بر اساس آن ارزیابی انجام شود .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر