بازدید 3151

جزئیات جلسه ۳ نماینده با وزیر ارشاد

کد خبر: ۸۷۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 27 January 2019

یک عضو اصلاح‌طلب هیات رییسه مجلس ضمن تکذیب برخی شایعه‌ها درمورد تلاش بعضی نمایندگان اصلاح‌طلب برای استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این شایعه‌پراکنی‌ها را کذب و مشمئزکننده خواند و تاکید کرد: در صورت ضرورت در آینده ناگفته‌های مربوط به موضوع استعفای وزیر را اعلام خواهم کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، محمدعلی وکیلی با اشاره به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی درخصوص تلاش این نماینده و برخی دیگر از نمایندگان اصلاح‌طلب برای استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: اولاً جلسه ما با وزیر ارشاد، در امتداد جلسات موردتوافق فی‌مابین بوده که از مدت‌ها قبل آغاز شده است و بحث جدیدی نبود.

وی در توضیح این جلسات در گذشته و اکنون یادآور شد: چندی پیش پیرو مذاکراتی که درخصوص مباحث فرهنگی با دوستان داشتیم، قرار شد بنده به‌همراه آقایان مطهری و مازنی جلساتی را با آقای صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم تا درباره موضوعات فرهنگی گفت‌وگو کنیم.

وکیلی ادامه داد: یک جلسه از این سلسله‌جلسات در گذشته برگزار شده بود و جلسه دوم هم باید برگزار می‌شد که دیروز برگزار شد و آقایان حضرتی و کواکبیان هم به‌دلیل مسئولیت رسانه‌ای که به‌عنوان مدیران مسئول دو روزنامه اعتماد و مردم‌سالاری دارند، در جلسه شرکت کردند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین در تشریح موضوع این جلسه اعلام کرد: در این جلسه که با محوریت بحث بودجه فرهنگی و معضلات این حوزه برگزار شد، به هیچ عنوان بحث استیضاح یا استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح نشد و بحث‌ها همان موضوعات کارشناسی بود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران یادآور شد: البته در این جلسه هم به طور طبیعی درباره وضع به هم ریخته معاونت مطبوعات بحث کردیم اما این مطلب کذب و مهندسی‌شده درمورد تلاش برای استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صحت ندارد.

وکیلی درباره منشاء و علت انتشار این شایعه گفت: جریانی به‌دنبال حذف شخص آقای صالحی است در صورت ضرورت در آینده ناگفته‌های مربوط به موضوع استعفای وزیر را اعلام خواهم کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: این نسبت ناروای چانه‌زدن برای سهمیه یارانه‌ای به روزنامه‌هایی که دوران بسیار سختی را سپری کردند و تاکنون نیز مهم‌ترین پشتیبان آقای روحانی بودند، ظلم مضاعف است.
وی تاکید کرد: البته چنان‌چه گفتیم، در این جلسه درباره گلایه از دولت در بحث مطبوعات صحبت شد و تاکید کردیم اگر بنا باشد دولت به نظرات مشورتی اصحاب رسانه‌ و حامیان اصلی خود، بی‌تفاوت باشد،‌ نه‌‌تنها گلایه‌ها ادامه خواهد یافت، بلکه باب سوءتفاهم گسترده‌تر و عمیق‌تر خواهد شد.

این عضو هیات رییسه مجلس با بیان این‌که حل این رابطه سرد مطبوعات و دولت در گروی چینش آدم‌های غیرگفتمانی نیست، خاطرنشان کرد:‌ حل این معضل توجه دولت به گفتمان حامی خود است.
وکیلی در پایان تصریح کرد: به هر حال باید معلوم باشد دست‌های پشت پرده چه کسانی هستند و کدام جریان و گروه از این وضعیت نابسامان سود می‌برند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل