بازدید 9902

«معزی» گزینه اصلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با پذیرش استعفای سلطانی فر، سیدعباس صالحی در انتخاب معاونین جدید با چالش مواجه می‌شود و این بار حتی برای این مسئولیت، سرپرست نیز منصوب نکرد و به همین دلیل، گمانه زنی‌ها درباره گزینه‌ای که این منصب کلیدی را در اختیار می‌گیرد، ادامه دارد. در همین زمینه، شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که علیرضا معزی گزینه اصلی معاون مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 24 January 2019

«معزی» گزینه اصلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیپس از استعفای محمد سلطانی‌فر از معاونت مطبوعاتی، علیرضا معزی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت و از چهره‌های نزدیک به حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی پیشین به عنوان گزینه اصلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح است و دور از انتظار نیست، خیابان به قائم مقام کوچ کند.

به گزارش «تابناک»؛ محمد سلطانی‌فر پس از یک سال حضور در معاونت مطبوعاتی، نتوانست کارنامه قابل قبولی داشته باشد و ظاهراً ناخواسته مجبور به استعفا شده است؛ هرچند اقداماتی نظیر توقف پوشش بیمه خبرنگاران، توقف طرح رتبه بندی مطبوعات و توزیع یارانه به تشخیص و نه بر اساس رتبه بندی، لغو طرح اشتراک مطبوعات، لغو طرح توزیع مویرگی و عدم تحقق وام خبرنگاران، اشکالات اساسی بود که به سلطانی فر وارد آمد و اسباب نقد شد، واقعیت آن است که ضربه آخر در انتخابات هیأت نظارت بر مطبوعات زده شد.

«معزی» گزینه اصلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با پذیرش استعفای سلطانی فر، سیدعباس صالحی در انتخاب معاونین جدید با چالش مواجه می‌شود و این بار حتی برای این مسئولیت، سرپرست نیز منصوب نکرد و به همین دلیل، گمانه زنی‌ها درباره گزینه‌ای که این منصب کلیدی را در اختیار می‌گیرد، ادامه دارد.

در همین زمینه، شنیده‌های «تابناک» حکایت از آن دارد که علیرضا معزی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در دولت یازدهم، گزینه اصلی معاون مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معزی فرزند حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده مقام معظم رهبری در بریتانیا و رئیس مرکز اسلامی انگلیس در لندن است و سوابق مطبوعاتی در همشهری دوره قالیباف دارد و اکنون نیز همزمان با مسئولیتش در دولت، به عنوان صاحب امتیاز و مدیرمسئول خبرآنلاین نیز فعالیت می‌کند. از این منظر، معزی را نمی‌توان برخلاف سلطانی فر، چهره اصلاح طلبی تلقی کرد و او به لحاظ فکری و کاری، نزدیک به حسین انتظامی معاون مطبوعاتی اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

باید دید سیدعباس صالحی برای معاونت مطبوعاتی که این روزها بدون مسئول بلاتکلیف است، سرپرست منصوب می‌کند یا این معاونت را مستقیم منصوب خواهد کرد! به نظر می‌رسد، تلاش لابی‌های مختلف برای این کرسی، بیش از دیگر مناصب در وزارت فرهنگ و ارشاد باشد و دور از انتظار نیست که صالحی با توجه به روحیه محافظه کاری، دیرزمانی را صرف انتصاب نهایی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی