بازدید 3174
نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

تقویت 883 واحدی نماگر بورس با بازی مثبت نمادهای بانکی

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه دوم بهمن ماه ۹۷، بر خلاف روز قبل، با افزایش ۸۸۳ واحدی معادل ۰.۵۵ درصد به رقم ۱۶۲ هزار و ۸۰۵ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته در اولین روز بهمن ماه، شاهد افت ۳۶۵۲ واحدی معادل ۲.۲۱ درصدی نماگر کل بورس بودیم.     
کد خبر: ۸۷۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 22 January 2019

تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه دوم بهمن ماه ۹۷، بر خلاف روز قبل، با افزایش ۸۸۳ واحدی معادل ۰.۵۵ درصد به رقم ۱۶۲ هزار و ۸۰۵ واحد رسید. این در حالیست که روز گذشته در اولین روز بهمن ماه، شاهد افت ۳۶۵۲ واحدی معادل ۲.۲۱ درصدی نماگر کل بورس بودیم.     

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ امروز تالار شیشه‌ای در چهارمین روز کاری هفته و دومین روز از بهمن ماه، بر خلاف روز قبل، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۲۵۶ واحدی معادل ۰.۵۵ درصد به رقم ۴۷ هزار و ۱۹۴ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۶۸ واحدی معادل ۰.۹۴ درصد، عدد ۲۸ هزار و ۹۸۵ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۸۸ واحدی معادل ۰.۹۴ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۳۷۵ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور نیز، ۱۲۲۲ واحد افزایش معادل ۰.۶۹ درصد را رقم زد و به سطح ۱۷۷ هزار و ۶۱۱ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۷۶۵ واحد کاهش معادل ۰.۶۳ درصد به رقم ۱۲۱ هزار و ۳۱۵ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۲۱۰ واحد افزایش معادل ۰.۳۸ درصد همراه بود و عدد ۳۱۷ هزار و ۷۱۱ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۱۲:۳۰ داشت و در سطح ۱۶۲ هزار و ۸۰۵ واحد قرار گرفت.

شاخص کل بورس

در معاملات امروز بازار سهام، نماد معاملاتی رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۱۱۴ واحد، نماد وتجارت متعلق به بانک تجارت با ۹۶ واحد، نماد فخوز متعلق به فولاد خوزستان با ۹۰ واحد، نماد حکشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۶۴ واحد، نماد وبصادر متعلق به بانک صادرات ایران با ۵۴ واحد، نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۵۰ واحد، نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۴۳ واحد، نماد وپاسار متعلق به بانک پاسارگاد با ۴۱ واحد، نماد وبملت متعلق به بانک ملت با ۳۸ واحد، نماد خودرو متعلق به ایران خودرو با ۳۵ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۳۳ واحد، نماد دعبید متعلق به لابراتوارداروسازی دکترعبیدی و نماد همراه متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران با ۳۰ واحد، نماد پارسان متعلق به گسترش نفت و گاز پارسیان با ۲۹ واحد و نماد وپارس متعلق به بانک‌پارسیان با ۹ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در سبزپوشی شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل نیز، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۵۳ دلار، نماد شاراک متعلق به پتروشیمی شازند با ۴۲ دلار، نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۳۳ واحد، نماد شبریز متلعق به پالایش نفت تبریز با ۲۹ واحد، نماد شیران متعلق به س. صنایع‌شیمیایی‌ایران با ۱۶ واحد، نماد خساپا متعلق به سایپا با ۱۳ واحد، نماد اخابر متعلق به مخابرات ایران با ۱۲ واحد و نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۸ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

معامله‌گران بورس امروز ۲ میلیارد و ۱۷۱ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۱۳۹ هزار و ۸۴۷ نوبت معامله و به ارزش ۵۴۴ میلیارد و ۱۱۷ میلیون تومان داد و ستد کردند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر