بازدید 1914

کمبود منابع مالی دلیل عدم اجرایی شدن برنامه ها

کد خبر: ۸۷۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 20 January 2019

رئیس شورای شهر تهران با اعلام پایان بررسی برنامه پنج ساله سوم شهر تهران گفت: امیدواریم این برنامه عملیاتی شود و کمبود منابع مالی یکی از دلایل عدم اجرایی شدن برنامه های پنج ساله است.

به گزارش مهر، محسن هاشمی در پایان جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به اینکه تمامی مواد برنامه پنج ساله سوم بررسی و به تصویب رسید گفت: خوشبختانه شورای شهر توانست در چندین جلسه احکام برنامه سوم شهر تهران را به تصویب برساند. این برنامه در ۵ فصل و بیش از ۹۰ ماده داشت. همچنین امیدواریم شهرداری تهران سند چشم انداز و ماموریت های عملیاتی را برای اجرایی کردن این برنامه بر اساس زمان بندی پیش بینی شده که اردیبهشت ماه است تدوین کند.

وی ادامه داد: بودجه سال ۹۸ نیز پس از پایان برنامه سوم سریعاً در اختیار شورای شهر تهران قرار می گیرد و پیش بینی می کنیم اوایل اسفندماه بودجه امسال نیز به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه برنامه پنج ساله به فرمانداری و هیئت تطبیق می رود، گفت: اگر فرمانداری اعتراضی به برنامه داشته باشد، آن را در شورا اصلاح می کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه برای اجرایی شدن این برنامه باید منابع مالی مورد نیاز را تامین کنیم، گفت: یکی از دلایل اجرایی نشدن برنامه های بلندمدت، نبود منابع مالی است.

وی با تاکید بر پایش اجرایی شدن برنامه ۵ ساله شهر تهران گفت: معمولاً اجرای برنامه های ۵ ساله زیر ۵۰ درصد بوده و ما پیگیری های لازم برای اجرایی شدن این سند را انجام خواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل