بازدید 6785
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک فوق‌سنگین در هراز/ بارش برف در ارتفاعات

کد خبر: ۸۷۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 18 January 2019

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل حضور گردشگران در پیست آبعلی و بازگشت مسافران تعطیلات آخر هفته، ترافیک فوق سنگینی در محور شمال به جنوب جاده هراز حاکم است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش درباره اوضاع جوی و ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: به دلیل حضور گردشگران در پیست آبعلی و بازگشت مسافران تعطیلات آخر هفته ترافیک فوق سنگینی در شمال به جنوب محور هراز حاکم است و باعث بروز گره ترافیکی و پس زدگی ترافیک در مسیرهای ورودی شهر تهران مانند جاجرود، آزادراه تهران_پردیس و رودهن شده است.

وی افزود: تردد در محور فیروزکوه نیز به دلیل بارش برف سنگین بوده و خوردوها به کندی در حال عبور از این محور هستند.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق تهران رخ نداده است، ادامه داد: آمد و شد در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و تردد به سهولت در جریان است و عوامل پلیس راه در شرق استان با آماده باش 100 درصدی بلافاصله پس از بروز گره ترافیکی اقدام به بازگشایی و روانسازی محورها خواهند کرد.

محبی اظهار کرد: گردشگرانی که در روز تعطیل به مناطق کوهستانی شرق تهران مراجعه می‌کنند بازگشت خود را مدیریت کرده تا به ترافیک هنگام عصر آخر هفته برخورد نکنند و یا زمان گردش را به روزهای غیرتعطیل موکول کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس