بازدید 20670
هزار و پانصد و چهل و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

زاکانی اصلاح‌طلب می‌شود؟/هر جلسه هیأت دولت چقدر هزینه دارد؟/چند نفر بازنشسته برای ادامه کار از رهبر انقلاب مجوز گرفته اند؟/واحد پول جهان اسلام تشکیل شود!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ امام جمعه قم: در فضای مجازی آرمانی‌های انقلاب ترویج شود/نقاط منفی فضای مجازی با فیلترینگ اصلاح نمی‌شود/بسته حمایتی کارگران ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان؟ و ... که رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 18 January 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

زاکانی اصلاح‌طلب می‌شود؟

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: اصولگرایان میانه رو ناچاراً برای فرار از بن بست‌های افراطی به دامن اصلاح‌طلبان پناه آورده‌اند. محمد کیانوش راد درباره این که گفته‌های علیرضا زاکانی در مناظره با سید مصطفی تاجزاده مبنی بر اینکه علی لاریجانی نزدیکی بسیاری به جریان اصلاحات پیدا کرده است و همان مسیری را می‌رود که مسیر اصلاح طلبان است، گفت: ضرورت‌های اجتماعی در جامعه ایران به گونه‌ای است که اگر آقای زاکانی عاقل و منصف باشد، به جنگ با واقعیت‌ها نمی‌رود و می‌فهمد که او هم ناگزیر است آرام آرم به سمت جریان اصلاح‌طلبی حرکت نماید. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: واقعیت‌های موجود و وجود ضرورت‌های اجتماعی، اصولگرایان را به سمت اصلاحات و نه لزوما اصلاح‌طلبان خواهد کشاند. وی با بیان اینکه باید توجه داشت تغییر جهت این دسته از اصولگرایان از جمله لاریجانی بیشتر با «علت» قابل فهم و تحلیل است تا با «دلیل» افزود: البته باید تصریح کرد از نقطه نظر عملی، اصولگرایان میانه‌رو ناچاراً برای فرار از بن بست‌های افراطیون به دامن اصلاح‌طلبان میانه‌رو پناه آورده‌اند؛ عللی واقعی که آنان را به وادی میانه‌روی و از آن منزل به ائتلاف نوشته یا نانوشته با اصلاح‌طلبان میانه رو خواهد کشاند.

هر جلسه هیأت دولت چقدر هزینه دارد؟

بررسی عملکرد بودجه ۹۷ نشان می‌دهد، هزینه تمام شده برنامه اداره امور هیأت دولت برای برگزاری ۱۲۱ جلسه در ۶ماهه نخست سال جاری حدود ۲۸ میلیون تومان بوده است. گزارش عملکرد بودجه ۹۷ نشان میدهد، در ۶ ماه نخست سال جاری ۱۲۱ جلسه هیأت دولت برگزار شده و برای این منظور حدود ۳. ۴ میلیارد تومان هزینه صورت گرفته است. در سال ۹۶ به طور کلی ۲۶۶ جلسه با هزینه ۸. ۹ میلیارد تومانی برگزار شده است. همچنین در سال ۹۸ نیز پیش بینی برگزاری ۲۷۰ جلسه با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شده است. گفتنی است، سال آینده برآورد برگزاری هر جلسه هیأت دولت ۴۱ میلیون تومان خواهد بود. برای سال آینده پیش بینی برگزاری ۱۰۰ جلسه در خصوص راهبری، مدیریت و پشتیبانی جلسات کمیسیون‌ها و هیأت دولت با هزینه کلی ۶ میلیارد تومانی انجام شده است.

بهزیستی: آموزش رقص در مهدکودک ممنوع است

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن تأکید بر ارائه خدمات آموزشی متناسب با موازین اسلامی و شرعی در مهد‌های کودک گفت: آموزش‌هایی همچون رقص در مهد‌ها ممنوع بوده و با مهد‌های متخلف برخورد می‌شود. مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن تأکید بر ارائه خدمات آموزشی متناسب با موازین اسلامی و شرعی در مهد‌های کودک خاطرنشان کرد: در این زمینه، سازمان بهزیستی به ‌صورت جدی به مهد‌های کودک هشدار داده است و چنانچه تخلفاتی در این حوزه صورت بگیرد با آن‌ها برخورد می‌شود و مهد‌ها نمی‌توانند برنامه‌های غیرآموزشی و غیرشرعی برخلاف موازین دینی از جمله رقص در مهد‌های کودک آموزش دهند.

حمله تند پیروانی به کی‌روش: بار آخرت باشد!

افشین پیروانی با اشاره به مصاحبه اخیر کی روش گفت: به نظر می‌رسد، آقای کی روش می‌خواهد با این جنجال سازی‌ها، اتهامات واهی و فرافکنی‌ها و با فرار به جلو، بر نوع بازی مقابل عراق و برخی انتقاد‌ها سرپوش گذاشته و همچنین در شرایطی که ایران قرعه خوبی تا نیمه نهایی دارد و رقبایی، چون کره جنوبی، ژاپن و استرالیا هم دور از انتظار ظاهر شده‌اند به جای تمرکز روی قهرمانی با حاشیه سازی، بهانه‌های واهی و طرح مخالفان فرضی، قهرمان نشدن احتمالی را توجیه کند. او نمی‌خواهد ببیند که مربیان قبلی یک دهم امکانات کنونی و حمایت‌ها را نداشته‌اند. کی روش هدفمندانه خلاف این حقایق را مطرح می‌کند و این موجب تأسف بسیار است.

امام جمعه قم: در فضای مجازی آرمانی‌های انقلاب ترویج شود

سعیدی، امام جمعه قم همچنین با بیان اینکه دولتمردان باید مراقب حرف و موضع گیری خود بوده و از رفتار‌های اشرافی گری پرهیز کنند گفت: دشمن با شایعه سازی به دنبال خدشه به اعتماد مردم به مسئولان است که مردم باید نسبت به این توطئه دشمن آگاه بوده و مسئولان نیز در مسیر حل مشکلات مردم گام برداند. وی در ادامه با تأکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی به منظور ترویج آرمان‌های اسلامی و انقلابی تأکید کرد: جوانان باید در راستای منویات رهبری از فضای مجازی برای ترویج انقلاب اسلامی استفاده کارآمد کنند. خطیب جمعه قم در ادامه، داشتن عقلانیت در برابر یاوه گویی‌های آمریکا و غربی‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: نباید در برابر یاوه گویی‌های آن‌ها عقب نشست، چرا که وعده، تهدید، امضا و تضمینشان هیچ اعتباری ندارد. قدرت حقیقی عالم، قدرت لایزال الهی است و امام راحل با تکیه بر این آموزه الهی فرمودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

جانشین فرمانده سپاه: هیچ مسئول آمریکایی اجازه ورود به ایران را ندارد

سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب وابستگی به آمریکا را تجربه کردیم. زمانی که اسلام ظهور کرد، عزیز شدیم و خودمان کشورمان را ساختیم که این ارمغان شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است. وی افزود: ایران تنها کشوری است که فرش قرمز زیر پای مقامات مشرک آمریکا پهن نمی‌کند و هیچ مسئول آمریکایی اجازه ورود به آن را ندارد. آمریکا غلط می‌کند فکر کند، می‌تواند رزق ما را دهد، آمریکا اگر می‌تواند ۵۰ میلیون مردم گرسنه خود را سیر کند. سردار سلامی با بیان اینکه امروز دیدیم آمریکا در گوشه‌ای از سوریه هم دوام نیاورد، به اندازه ۱۰۰ سال درآمد نفتی ما هزینه کرد، اما چیزی به دست نیاورد، تصریح کرد: آمریکا از مسلمانان و ملت ایران می‌ترسد، خداوند در دل دشمنان اسلام، رعب و وحشت را نقش می‌کند.

چند نفر بازنشسته برای ادامه کار از رهبر انقلاب مجوز گرفته اند

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی عضو فراکسیون جوانان مجلس و یکی از طراحان اصلی آن با اشاره به گذشت بیش از ۴ ماه از اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و روند اجرای آن و همین‌طور اقدامات مجلس برای نظارت بر اجرای قانون، گفت: ما در مجلس و فراکسیون جوانان، جلساتی برای پیگیری اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان داشته‌ایم، این جلسات نیز به‌طور مستمر ادامه دارد. قاضی‌زاده‌هاشمی اضافه کرد: طبق برآورد‌هایی که داشته‌ایم، حدود ۱۰۰۰ بازنشسته که شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند، هنوز از مسئولیت خود کناره‌گیری نکرده‌اند که طبعاً باید توسط نهاد‌های نظارتی، بازرسی، دیوان محاسبات و دستگاه قضایی مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد که این کار انجام شده است. وی با ابراز اینکه قریب به ۱۵۰ بازنشسته مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان عدد کمی است که از رهبر انقلاب برای ادامه کار مجوز گرفته‌اند، افزود: با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان یکسری جابه‌جایی‌ها هم داشتیم و برخی مدیران و کارکنان بازنشسته از دستگاهی به دستگاه دیگر کوچ کرده‌اند. /خانه ملت

لژیونرپرسپولیسی ازکره جنوبی دیپورت شد

قرارداد شهاب زاهدی مهاجم اسبق پرسپولیس که به تازگی به تیم سوون سامسونگ کره جنوبی پیوسته بود، به دلیل سابقه دوپینگ این بازیکن از سوی باشگاه کره‌ای یک طرفه فسخ شد. این در حالی است که شهاب محرومیتش را پیشتر سپری کرده بود. او در دو سال گذشته آقای گل شده بود. محصول آکادمی پرسپولیس که سابقه قهرمانی در جام حذفی ایسلند را دارد، به دلیل تست مثبت دوپینگ دو سال از فوتبال محروم بود و وقتی باشگاه سوون سامسونگ این حقیقت را متوجه شد، قرارداد مهاجم خود را یک طرفه فسخ کرد. /خبر آنلاین

واحد پول جهان اسلام تشکیل شود

محمدمهدی زاهدی در همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی بازرگانی استان کرمان و کشور افغانستان در اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: استکبار با تفرقه‌اندازی در جهان اسلام، مسلمین را علیه هم به جنگ، منازعه و کشتار وادار کرده و کشور‌های اسلامی از این محل دچار خسارت‌های سنگینی شدند که از جمله این کشور‌ها افغانستان است و ما در آلام مردم این کشور شریک هستیم و از همین بابت پذیرای حدود ۳ میلیون افغان در ایران هستیم و بالاترین سطح مهاجرپذیری را در دنیا داریم و مهاجران زیادی از عراق نیز پذیرفته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیشنهاد داد که باید به فکر باشیم تا پول واحد پول جهان اسلام تشکیل شود تا مقدمات نزدیک شدن کشور‌های اسلامی را به یکدیگر فراهم کنیم. گفت: کشور‌های اسلامی می‌توانند بازار مشترک جهان اسلام را تشکیل داده و با برگزاری قوی اجلاس کنفرانس اسلامی، حق وتو را در سازمان ملل به دست آورند. وی تصریح کرد: رویکرد‌های آینده جهان در حوزه فناوری، دانش و اقتصاد، شرکت‌های دانش بنیان است و می‌توانیم شرکت‌های دانش‌بنیان مشترکی را ایجاد کنیم و ایران توانمندی بسیار بالایی در این زمینه دارد و می‌تواند به همه کشور‌های اسلامی کمک کند. /ایسنا

نقاط منفی فضای مجازی با فیلترینگ اصلاح نمی‌شود

کمال دهقانی فیروزآبادی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ابراز مخالفت نسبت به فیلترینگ فضای مجازی گفت: اگر ما بخواهیم فقط تهدید‌ها را ببینیم و به سمت فیلترینگ برویم طبیعتاً خود را از فرصت‌های این فضا محروم خواهیم کرد. این نماینده مجلس در ادامه با تأکید بر این‌که «حضور در فضای مجازی اصولی را می‌طلبد که با رعایت آن می‌توانیم حداکثر استفاده را از این فضا داشته باشیم»، گفت: نقاط منفی فضای مجازی در مسائل خانوادگی، تربیتی، ارزشی و مذهبی مواردی است که با فیلترینگ درست نمی‌شود بلکه خانواده‌ها باید خودشان مرزبندی لازم را داشته باشند. البته در اینجا وظایفی هم بر عهده نهاد‌های نظامی و انتظامی قرار دارد که با جرائم فضای مجازی اعم از کلاهبرداری یا از بین بردن و هتک حیثیت افراد برخورد کنند. /خانه ملت

تا یک ماه آینده شرایط اقتصادی و معیشتی مردم بهبود پیدا می‌کند

سردار محمدرضا نقدی امشب در همایش دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب که در مسجد حسین بن علی (ع) شهرک قائمیه اسلامشهر برگزار شد با اشاره به تاریخ انقلاب‌های ایران ایران پیش از انقلاب اسلامی اظهار داشت: تاریخ پیش از انقلاب اسلامی کشور پر از انقلاب‌هایی است که شکست خورده و سرکوب شدند، انقلاب مشروطیت، قیام سرداران جنگل، نهضت نفت و تنباکو از جمله انقلاب‌های بودند که در زمان کوتاهی پس از انقلاب منحرف شدند. وی با بیان اینکه امروز مسیر دموکراسی باز است و مردم باید درست تصمیم بگیرند، خاطرنشان کرد: باید رویکرد به اقتصاد مقاومتی تغییر کند و نگاهمان از اعتماد به خارج تبدیل به نگاه به داخل شود که در این صورت تغییرات را تا یک ماه آینده در زندگی و معیشت مردم خواهیم دید. نامه نیوز

ترامپ: ایرانِ امروز با ایران دو سال پیش تفاوت چشمگیری دارد

دونالد ترامپ روز پنجشنبه با رونمایی از طرح‌های جدید پنتاگون برای تقویت قابلیت‌های دفاع موشکی آمریکا در اظهاراتی با اشاره تلویحی به ایران گفت: «دشمنان خارجی، کشور‌های رقیب و رژیم‌های سرکش همواره در حال تقویت و توسعه زرادخانه‌های موشکی خود هستند. وی در ادامه به صراحت اذعان کرد، ایران «امروز در مقایسه با دو سال پیش، یک کشور کاملاً متفاوت است. ترامپ همچنین اعلام کرد که سند جدید و بازنگری شده دفاع موشکی آمریکا که نخستین نسخه بازنگری شده سند دفاع موشکی آمریکا از سال ۲۰۱۰ میلادی تا به امروز است بر گسترش تکنولوژی‌های جدید با هدف «تضمین توان شناسایی و انهدام هر موشک پرتاب شده به جانب آمریکا از هر مکان و در هر زمان» متمرکز خواهد شد. /ایرنا

بسته حمایتی کارگران ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار تومان؟

آن طور که در ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه آمده است، اعتبار لازم برای بسته حمایتی کارگران که ۲۴ دی ماه ابلاغ شد ۱۴۵۰ میلیاردتومان است. سازمان هدفمندی یارانه‌ها موظف است، براساس اطلاعات هویتی مشمولین که درآمد آن‌ها کمتر از ۳ میلیون تومان است و اطلاعات آن‌ها توسط وزارت کار به آن سازمان ارسال می‌گردد معادل ریالی سبد حمایتی غذایی را (یک تا ۳ میلیون ریال) به حساب مشمولین واریز و گزارش پرداخت آن را به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال نمایند. طبق ابلاغیه نوبخت سهم هر خانوار ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزارتومان تعیین شده است. " با توجه به اینکه سهم هر خانوار در ابلاغیه نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است، پرداخت رقم ۲۰۰ هزار تومانی به هر خانوار تحت پوشش تأمین اجتماعی خلاف قانون است. /تسنیم

اصولگرایان میانه‌رو برای فرار از افراطی‌گری به اصلاحات پناه آورده‌اند

محمد کیانوش راد درباره این که گفته‌های علیرضا زاکانی در مناظره با سید مصطفی تاجزاده مبنی بر اینکه علی لاریجانی نزدیکی بسیاری به جریان اصلاحات پیدا کرده است و همان مسیری را می‌رود که مسیر اصلاح طلبان است، گفت: ضرورت‌های اجتماعی در جامعه ایران به گونه‌ای است که اگر آقای زاکانی عاقل و منصف باشد، به جنگ با واقعیت‌ها نمی‌رود و می‌فهمد که او هم ناگزیر است آرام آرم به سمت جریان اصلاح‌طلبی حرکت نماید. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: واقعیت‌های موجود و وجود ضرورت‌های اجتماعی، اصولگرایان را به سمت اصلاحات و نه لزوما اصلاح‌طلبان خواهد کشاند. وی ادامه داد: افراطیون بی‌آنکه بدانند با براندازان در یک مسیر گام برمی‌دارند. تداوم عمر نظام بدون اصلاحات غیرممکن است و از دیگر سو، براندازان نظام هم با مخالفت با اصلاحات، دقیقا به دنبال گسترش بحران هستند. /نامه نیوز

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱۹
ظریف سال ۹۰ برگزاری کنفرانس ضد ایرانی در پاریس رو ناشی از ادبیات تهاجمی احمدی نژاد دونسته بود..
جناب امیر کبیر !! شماها که بچه خوبی بودید در این ۵ سال حالا چرا کنفرانس ضد ایرانی برگزار می شه ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
سعی کنید با خرید چند عدد مرغ تخم مرغ مورد نیاز خود را در خانه تهیه کنید چون اکثر مرغ های کارخانه ای را دارن با ذرت تراریخته و سویای تراریخته تغذیه میکنند که سرطانزا هستند. سبزیجات رو هم میتونید در خونه در باغچه یا گلدان پرورش بدید
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
مدیران محترم تابناک

خواهشی از شما دارم

اگر امکان داره چون بسته ویزه خبری خیلی تکراری هست و از طرفی در چند سال گذشته هیچ حرف تازه ای نداشته اون رو برای همیشه حذف کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
جان من شما که نه از بسته خبری خوشت میاد نه فتو نیوز کلآ برو سراغ سایت های خبری دیگه تابناک رو هم برار برای ما که باهاش حال میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
جناب اینطور که معلومه کم کم باید گاو و گوسفند را هم در خانه پرورش بدهیم فقط تنها جای ممکن حمام است که ان هم کمی کوچک هست چون اپارتمان ها بیشتر محل خواب هست تا زندگی
افراطیون دو طرف مقابل برای هم نوشابه باز می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
اصولگرایان میانه‌رو برای فرار از افراطی‌گری به اصلاحات پناه آورده‌اند
این حرف خنده دار را چند جای دیگه هم دیدم آقایان فکر میکنند در عصر رسانه دیگه میشه فیلم بازی کرد
آقا دوره شعار اصلاح طلب و اصولگرا تمام شده و مردم فهمیده اند هر دو جناح تولید هاشمی بود برای ایجاد رقابت و ماندن در قدرت
(سگهای پارک لواسان متعلق به سپاه بوده)
این رو نوشتم ،شاید سلبریتی ها انگیزه پیدا کنند در دفاع از اون دختر مظلوم توییت بزنند!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
عزیزم کجایی؟رییس دادگستری ورود کرده و گفته حتی خسارت تالمات روحی رو هم مطالبه کنه پدر اون دخترک معصوم.وقتی همه چیز درست و طبق قانون انجام شده چه نیازی به توییت زدن و فریاد زدن؟هدف باید حل مشکلات و جلوگیری از کوتاهی مسئولان باشه نه شلوغکاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ناشناس۲۲:۱۸
عزیزم شما کجایی؟
مگه در مورد حوادث و اتفاقاتی که تشابهاتی با این موضوع دارند رییس دادگستری ورود نمیکرده؟
اما سلبریتی های همیشه در صحنه و روشنفکران همیشه فعال معمولا قبل از اینکه شب چنین حوادثی تموم بشه و آفتاب صبح روز بعد ، آقای رییس دادگستری رو بیدار کنه تا به مسأله ورود کنه ، خودشون شبانه دادگاه تشکیل میدادند و حکم رو هم صادر میکردند و اگه آقای رییس دادگستری غیر از حکم اونا عمل می‌کرد خودش هم تبدیل به شریک جرم میشد اما به قول نویسنده کامنت احتمالا هنوز عزیزان روشنفکر خبر ندارند که این سگها متعلق به یک جایی هستند که میشه روی اون مانور داد
البته در اوایل انتشار این خبر بعضی ها سعی کردند که به نحوی این کار رو انجام بدند و حتی گفته شد که صاحبان اون حیوونا آقازاده هستند ولی ظاهراً خیلی جای کار نداشت
البته شاید فعال نشدن سلبریتی ها به دلیل این بوده که نگران هستند که خدای نکرده یک وقت حقی از سگهای بی زبون ضایع بشه و شاید به دلیل وقوع این اتفاق این زبون بسته ها از حق آزادی فعالیتهای اجتماعی و حضور در اماکن تفریحی و گردشهای خیابونی محروم بشند ، که درصورت وقوع چنین اتفاق ضدحقوق حیوانی مطمئنا شما شاهد حضور فعالانه این انسانهای متمدن در جهت استیفای حقوق پایمال شده این سگهای بی گناه خواهید بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
۲۲:۱۸
عزیزم برای کی داری میگی این دوستان گمان میکنن اعتراضها از روی دلخوشیه مردمه همه چیزو با همون عینک نگاه از بالا میبینند
واقعا زشته برای یک کشوری که بعضی از پزشکانش ماهی 2 میلیارد تومان درآمد دارند ولی در سال گذشته کلا 150 میلیارد تومان مالیات از کل پزشکان کشور گرفته شده. اونم تا شرایطی که مالیات پزشکانه ایران 10 درصده درحالیکه مالیات پزشکان در اروپا و آمریکا پلکانی و بین 60 تا 90 درصده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
حالت خوبه چه ربطی داره حرفات به خبر
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
عزیزم تو کارت و بارت در دم و دسک دکترا نیست یا نه پرستار نیستی . تو مطب خصوصی وزیتور پزشکا نیستی برای هر شب خبر تکراری میداری . گفتی تو اروپا تا ۹۰ درصد مالیات میگیرند چرا چنین تیتر میزنی . پزشک ها بعصی وقتها پول بی رحمی میگیرند اما همه اینطوری نیستند پزشک خوب هم وجود داره نظام سلامت باید اصلاح بشه
کدخدا باوران روی نانسی پلوسی و استیضاح ترامپ حساب کردند...ساده لوح ها ، ترامپ از دوستان دموکران شما در امریکا بیشتر طرفدار دارد..
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
الان خوشحالی کدخدا ناباور؟کشتی را سوراخ کردی فکر میکنی فقط کدخدا باور غرق میشه؟
محمد جاویدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ناشناس 22:19 کشتی رو شما با بتون ریزی هسته ای سوراخ کردین یا ما که از اول گفتیم آمریکا قابل اعتماد نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
کسی خوشحال نیست ولی کشتی رو هم کدخدا باورها سوراخ کردند.
چرا باید کی روش این همه پول دریافت کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
اینطور بگو، آیا فوتبال هم شغل است، که عده ای میلیاردی پول بگیرند و گند بزنند به حیثیت یک مملکت، و عده ای همچون کارگران به حداقل حقوق تازه مالیات هم بدهند، و عده ای هم که اصلا شغلی ندارند که زندگی کنند.
تابناک تو خبرهات چیزی در مورد فعال شدن لابی نظام پزشکی برای ممانعت از اجباری شدن پرداخت از طریق دستگاه های پرداخت کارتی و همچنین پرداخت مالیات پزشکان توسط محل خدمتشون وجود نداشت. یعنی این 10 درصد مالیاتی که از کل کارمندان میگیرن اینقدر براشون زور داره؟
ببخشید ان وقت چه دلیلی داشته که روسای فدراسیون ها را مستثنی کردین از بازنشستگی؟ غیر از این است که قانون امور جاری کشور را زیر پا می گذارید
و ان نماینده های محلس که ما فلان می کنیم و اگر کنار نروند ما اجازه فعالیت به ورزشگاههایی که فدراسیونی مثل فوتبال از ان استفاده می کنند نمی دهیم
در سه سالگی افتضاح برجام ، سکوت مرگباری اردوگاه غربگراها رو گرفته..
چی شد این تیترها:
تحریم رفت
صبح بدون تحریم
هر روز تاخیر ،۱۰۰ میلیون دلار ضرر!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
برجام مرد حلواشم خوردیم.بیدار شو.این گرونیا و سختیا و برگشت تحریمها و دلار ۱۱ و۱۲ تومنی هم نشونشه.راستی خبر داری ترامپ از پیمان با پوتین جون شما شرقگراها در ممنوعیت موشکهای میان برد هم بیرون اومد؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
آلان مگه با روسیه قرارداد تجاری و نطامی نداری . اگر از فردا تو خیابان پرچم روسیه و چین را آتیش بزنی و مرگ و نفرین بکنی سریع سفرا را فرا میخوانند کمی بر احساسات غلبه کن مسایل سیاسی خیلی پیچیده هست ایت اختلافات در فضای گفتگوی بین المللی قابل حل هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
پرچم فرانسه ۲۲:۲۳
عزیزم ظاهراً اونی که باید بیدار بشه شمایی
ترامپ جون شما غرب پرستا از پیمان موشکی با روسیه خارج شده اونوقت پوتین جون شرقگراها باید جواب خروج ترامپ شمارو بده
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
برجام مرد ؟ برجام رو کی کشت ؟ ترامپ جون شما یا کس دیگه ای ؟نکنه اونم پوتین باید جوابشو پس بده با اینکه شرقگراها
نکنه شما همونی که اون بالا درمورد سوراخ شدن کشتی کامنت گذاشته بودی؟ اگه همون هستی که احتمالا جواب تعطیل شدن دولت آمریکا به دستور ترامپ رو هم شرقگراها و پوتین جونشون باید بدند ، ، پس تا دیر نشده بهشون خبر بده تا یک وقت خواب نمونند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
اینکه هنوز هم بعضی ها از غربگراها حمایت میکنند روشن میکنه که حالا حالا تا بلوغ فکری فاصله داریم
اصول گرایان افراطی به اصلاح طلب کوچ می کنند و اصلاح طلب های افراطی تر به دامان کشورهای دیگر پناهنده و فراری می شوند و از انجا بر علیه کشور مادری قلم میزنند و سخنرانی می کنند و پول در می اورند
خیلی قشنک و شیک
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
همین مقدار اطلاعاتی که از سیاست و اختلاس یا پارتی یا هر چی که در کشور میشنوی بخاطر این هست که حزب رقیب سیاسی سایه به سایه هم‌همدیگر را کنترل میکنند نداشتن چند تفکر متفاوت برای کشور خوب نیست همین مقدار که میدونی که فلان ارگان چقدر میگیرد و کجا خرج میکند از سر خیرات شفاف سازی اصلاح طلبان هست . خدا را شاکر باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
احسنت
کم گوی و گزیده گوی چون در ،،، تا ز اندک تو جهان شود پر
توی ۳ خط کلیت روند سیاسی ۴۰ سال اخیر ایران رو بیان کردی داداش
بیشترین درآمدها در ایران جاییست که لابی و انحصار وجود داره :
1- پزشک متخصص 1 میلیارد
2-وکیل پایه یک 500 میلیون
3-دندانپزشک 100 میلیون
4-سردفتردار 80 میلیون
5- پزشک عمومی 30 میلیون
6- پرستار 8 میلیون
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
مورد 5 و 6 اشتباهه

یک پزشک عمومی فقط کارانه ای که ماهانه میگیره از بیمارستان بیش از 50 میلیون تومن در ماهه

پرستار هم برای 3 روز کار در هفته که فقط حضور فیزیکیه و هیچ کاری انجام نمیده ماهانه بیش از 30 میلیون تومن حقوق میگیره و کارانه ماهانش هم بیش از 8 میلیون تومنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
شما مطمنن هستید که پرستار بالای ۸ تومان می گیرد در ماه؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
بله

من حسابدار یکی از بیمارستان ها هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
تماما رشته های تجربی و انسانی.
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
۸ میلیون با پاداش یا اصافه کاری در دو شیفت هست . خیلی مغلطه کاری نکنید ایکاش پول و ثروت کشور برای بخش درمان و سلامت و آموزش و پرورش و دانشگاها خرج بشه نه خرج جنگ و خونریزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
جناب حسابدار از بچگی بهت یاد ندادند که دروغگو دشمن خداست
ترامپ از ارزوهاش می گوید و ایران خوب شده در مقابل ما و همزمان اندیشکده و
شخصتهای برجسته امریکایی از قدرت پیدا کردن ایران
درآمد جاییکه انحصار وجود نداره:
1- استاد دانشگاه 9 میلیون
2- مهندس 3 میلیون
3- نظامی 2.5 میلیون
4- معلم 2.5 میلیون
5- کارگر 1.5 میلیون
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
آمارات همه به جز در مورد کارگر اشتباهه

استاد دانشگاه بالای 40 میلیون تومن
نظامی بالای 4 میلیون تومن
معلم بالای 5 میلیون تومن
کارمند شرکت نفت بالای 30 میلیون تومن
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
معلم با مدرک فوق لیسانس و۲۳ سال سابقه ماهی دو و نیم میگیره
شما اقای کمال دهقانی هر وقتی گذاشتید فرزندانتون بی در و پیکر رفت و امد داشته باشند و با هر کی نشست و برخاست انوقت بیایید از فواید فضای باز اینترنت صحبت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
مردم فرزند شما نیستن دوست عزیز.سرت بکار خودت باشه و جلوی فرزندان خودت رو بگیر.البته اگر تونستی
درست است جناب کیانوش راد. بخصوص انجا که بین جناح اصلاحطلب بعنوان یک گروه سیاسی متکی به افراد، با سابقه اشتباهات در گذشته؛ و جریان اصلاحات تمایز قائل شدید.همچنان که دنیا به سرعت تغییر میکند قوانین و نحوه اداره کشور باید تغییر پیدا کند و خود را با شرایط جدید سازگار سازیم.چنانکه اگر ۳۰سال قبل کسی مدعی میشد روزی میتوانید از منزل خود با شخصی که انسوی دنیا در کانادا زندگی میکند تماس تصویری بدون هزینه بر قرار کنید،احتمالا بقیه فکر میکردند دیوانه شده.اصلاحات برای از بین بردن فساد و رانت خواری و فامیل بازی؛تمرکز عملی بر مناطق محروم و کنار گذاشتن افراد مسن بی انگیزه و استفاده از متخصصان و از بین رفتن حلقه اهنین مصونیت مسئولان خطاکار و ایجاد روابط حسنه حداکثری با کشورهای غیر متخاصم و ...برای دوام کشور و نظام بدیهی به نظر میرسد.البته مردم دیگر با تکرار شعار و حرف تو خالی بدون عمل کردن در این زمینه قانع نمیشوند و باید تاثیر تلاش مسئولان در از بین بردن محرومیت و بهبود معیشت و ایجاد شرایط مناسب برای کار و ازدواج جوانان را ببینند.دوره باور کردن کلنگ زنی پروژه های پرشمار و غیر عملی گذشته و فقط بریدن روبان بهره برداری از فلان پروژه قابل قبول میباشد.
مگرعقل گم کنیم که راه اصلاح طلبان گزینیم
هرگز ازدواج نکنید. هرگز

با اینکار از شر غر غر زدن ، ایراد های بنی اسراییلی، بزرگ کردن بچه و .... خلاص میشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
چشم قربان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
آخه به منه پیرمرده 99 ساله که هیچی ندارم کی زن میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
آخ که دیر به این فکر افتادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
آره به خدا . . . درود
واحد پول اسلام میتوانیم از بیداری اسلامی نظرخواهی کنیم شما شوخی نیست گرفته
پاسخ ها
منوچهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
اصولاً برای یک واحد پولی برای چند کشور ( واحد پولی قاره آسیا ، واحد پولی کشورهای خاورمیانه و یا کشورهای آسیای میانه و...) نیاز به زیر ساختهای اقتصادی و پر رنگ نمودن اشتراکات کشورهای زیر مجموعه می باشد که برای شروع ایران می تواند فعلاً با یک کشور این کار را شروع کند تا سایر کشورهای منطقه به تدریج به ما بپیوندند.
واحد پول مشترک اسلامی رو از کجا آوردین دیگه؟! بنظرتون کدوم کشور حاضر میشه با بی ارزشترین واحد پولی دنیا شریک پولی بشه؟! فقط حرف فقط حرف، بدبخت شدیم رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
با تغییرات اقلیمی که پیش میاد احتمالا کشورهای جزیره ای که دیگه وجود ندارن
این فعال محترم اصلاح طلب میتواند دست آورد های نهاد مطبوع شان را ارائه دهد؟ بنظرم اگر ایشان منصف باشد نخست آماری از اعتبار و جایگاه اصلاح طلبان بگیرن و سر مبارک را از زیر برف در آورد بعد با این همه اعتماد به نفس کاذب به دیگران توصیه نمایند.
"یکی از راه‌های مآرام نگه داشتن ایرانی ها، مشغول کردن آنها با فقر است
کاش به جای وعده دادن کار انجام میدادید و به جای کلنگ زدن میرفتید و پروژه های تمام شده رو افتتاح میکردید
از زیر دست مربیان کروات فقط دوپینگی بیرون میاد مثل دیگه داروهای جدید دوپینگشون قابل کشف شده باید برن دنبال داروهای جدیدتر!!!!
با خواندن خبرهای مختلف فقط یک نکته به صورت روشن به چشم میخورد . هیچکس در تخصص خود نظری ندارد . در حالیکه الفبای اقتصاد را هم نمیدانند . و.....
علت بالا رفتن هزینه های مملکت در زمینه های مختلف ، ورود افراد غیر متخصص به عرصه هایی است که نباید وارد شوند
الان مهمان خانه دارها موظف شدن فقط کارتخوان بکشن و پول نقد قبول نکنن و به هیچ وجه پول نقد نمیگیرن حتی اگه التماس کنین. چرا نمیشه با پزشک ها همین کار رو کرد؟
چرا اگه یه کارمند دولت پول بگیره اسمش میشه رشوه ولی اگه یه پزشک پول بگیره اسمش میشه زیرمیزی و علنا هم سایر پزشکان در مصاحبه ها ازش حمایت میکنن؟
چرا اگه یه مهندس خانه ای که ساخته بریزه باید دیه بده و به دادسرا فرستاده میشه ولی اگه یه پزشک باعث مرگ شخصی بشه اسمش میشه قصور و توسط صنف خودش محاکمه میشه؟
چرا فقط پزشکان و وزارت بهداشت علاوه بر حقوق، کارانه هم میگیرن که گاها چند ده برابر حقوقشونه (در مورد برخی پزشکان) و سایر کارمندان لشکری و کشوری فقط حقوق خالی میگیرن؟
پاسخ ها
حجت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
عقده ایی احتمالا درکنکور پزشکی چندوره رد شده ایی.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
از نظر شما همه مردم به جز خودتون عقده ای هستند. این طرز پاسخ به انتقاد مردم نشان از سطح بالای شعور شما داره.

درست گفتن که پول و تحصیلات برای آدم شعور نمیاره

شما اگر پزشکی قبول شدی به خاطر این نبوده که با هوش بوی بلکه به خاطر این بود که والدین شما پولدار بودن و بالای 200 میلیون تومن برای کلاس و کتاب جهت قبولی تو هزینه کردن یا مشخصه که به احتمال زیاد حتی کنکور هم ندادی و با سهمیه رفتی یا اینکه رفتی واحد بین الملل از همینهایی که سالی 500 میلیونی بدی بعد از 6 سال بهست مدرک میدن
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ببینم شما دربان درب بیمارستان نیستی .
اقای مهندس رحمتی وزیر سابق راه و شهرسازی حدود ۴۸ سال سابقه و در شرکت ساخت و زیر بناهای حمل و نقل ریس هیت مدیره است
اقای پیروانی انشااله مسایل گذشته شما بعنوان مدیر تیمهای ملی که افشا شد وسر از محکمه در اورد .باسخنان امروز شما بر علیه اقای کیروش ارتباط نداشته باشد شما وکسانی که امروز برعلیه کیروش موضع گرفته اند بدانید .ملت هوشیار واگاه بمسایل است وگول حرفهای سو استفاده کنندگان را نمی خورند .
واحد پول جهان اسلام تشکیل شود

آخه چه چیز مشترک بین کشورهای اسلامی وجود دارد
فقط خیانت و خونریزی و خشونت

مگه پول با خ شروع میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
کشورهای اسلامی اول مشکل ایدولوزیک خودشان را حل بکنند تا بعدا . در هیچ زمینه ای با هم تفاهم‌ندارند چون نگاه همه به سمت عرب هست تو فکر کن اکل باید نوع اقتصادی که همه کشورهای اسلامی در ان داد و ستد با کدام الگو اقتصادی هست . الگوی اقتصاد سوسیلیستی
مصرف بالای مواد غذایی دارای نگهدارنده یا رنگ های مصنوعی مثل بستنی، تن ماهی، بیسکوییت، رب گوجه و همچنین مصرف گوشت های فراوری شده نظیر کالباس، همبرگر و از همه مهمتر مصرف آجیل و خشکبار و ترشیجات چند ساله ، تاریخ گذشته یا مانده که در کشور ما به وفور دیده میشه و مصرف سبزیجات و میوه جات به دلیل اینکه در تولید آنها در کشور عزیزمان به میزان زیادی از کودها و سموم ممنوعه استفاده میشود در کنار آلودگی هوا و اضافه وزن از شایع ترین دلایل افزایش انواع سرطان ها و مرگ زودرس افراد به دلیل سکته می باشد.

در حال حاضر شیوع سرطان ها به سنین کودکی رسیده است و بزرگسالان نیز تا قبل از رسیدن به سن 60 سال معمولا به دلیل سرطان یا سکته به ملکوت میپیوندند.

با تغییر سبک تغذیه ای خود و ساده کردن آن سرمایه گذاری ای کردید که تا یک عمر سود آن همراه شما خواهد بود و هرگز بیمار نخواهید شد و پولتان را به جای اینکه با فروش خانه تان در جیب پزشکان بریزید نزد خود نگه خواهید داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
این خوراکیجاتی که اسم بردی با همه معایبش ما حاضریم بخوریم . البته اگه گیرمون بیاد.
هیچ ثروتی ارزشمندتر از داشتن شعور نیست که متاسفانه در ایران عنصری بسیار کمیاب هست. نکته جالب این هست که پول، ثروت، مقام دولتی، مدرک دانشگاهی ، ماشین گران قیمت هیچ کدام برای انسان شعور نمی آورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
افرین اگردکتر و مهندس جامعه رو میساخت
ایران بید بهتر کشور دنیا بود جامعه امروز به انسان نیاز داره به قهرمان
میتونم بپرسم این پول رو در کدوم کشور های اسلامی نیتوان خرج کرد عربستان یا کویت ویا امارات و‌....
اقای نقدی چرا یک ماه دیگه ؟! شما هم وعده سر خرمن میدی ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
جناب سردار به نظر شما فقط باید مردم درست تصمیم بگیرند یا دولت و آقا زاده هم باید درست تصمیم بگیرند ( منظورم به نفع مردم است نه به نفع شخصی
اگر لاریجانی کاندید ۱۴۰۰ هست فقط یک راه برایش در کسب رای وجود دارد و آنهم‌ عدول از گفتمان گذشته که در سیاست در اجتماع و اقتصاد جواب نداده اصلاحات یک خواست عمومی هست . اگر میبینی مردم گرفتار بیکاری و گرانی هستند از این هست که باید اصلاحات انجام گیرد . مطلبه مردم در صندوق ها میگوید فقط مشکل اقتصادی نیست بلکه در دیگر مولفه ها هم هست روابط خارجی با همه ممالک هم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
اصلاحات شما که خلاصه شده در کنسرت و بزن و برقص.خخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
۲۲:۰۸
اصولگرایی شما هم خلاصه شده در گیر دادن به موی سر و توصیه ملت بخوردن اشکنه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
آره داداش تو فکر کن مطالبه ما بزن و برقص بوده . حالا با رای که مردم به رییس دولت دادند اجازه میدی مردم بزن و برقص کنند یا نه بازم ماست مالی میکنی بهر حال صندوق رای که جای نمایش بازی کردن نیست . حالا شما بگو مطلبه مردم با دمکراسی مهم هست . آلان تکلیف چی هست بی زحمت مشخص کنید اگر نطر مردم مهم نیست این صندوق ها رای را جمع کنید .
ناشناس
| France |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
خخ.خوب بود مستعار خان محمد.تو نباشی تو تابناک باید با خودمون یکی بدو کنیم.دمت گرم .هر چند گاهی خودت به خودت میگفتی زدی تو خال.ولی بما حال نمیده این کارا.در ضمن این اقا رو با من عوضی گرفتی.ایشون سریع وزیاد مینویسه و غلط املایی داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
کو و کجاست رقص و آواز و کنسرت کجاست من بلیط بگیرم برم کمی از این فضای سیاسی و گرانی و غم راحت بشم . متاسفانه جای هم وجود نداره که چند تا کنسرت شاد باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
فعلا با این رای دادن کسی سر کار آمده که فقط گفتار درمانی داره راستی گوشت چند وقتی هست نمیتوانم بگیر ، کی به این دولت رای داد؟؟؟؟
تنها جایی که سیاسی نشده بود ورزش بود . اگر کیروش اشتباه گفته یا غلط گفته . اگر فوتبال کی روش خوب هست ولی رفتار سیاسی کی روش درست نیست . پیروانی و خیابانی هم اشتباه میکنند مگر خیابانی پارسال ناراحت و با حالت گریه نگفتند چرا در این کشور در مواقع ضروری ۲۰ میلیون پول نیست تا به زلزله ردها کمک ضروری شود کدامش را باور کنیم . ورزش را سیاسی نکنید . کی روش آلان جز شهروند ایران هست چون چند سال در ایران حضور دارد
واحد پول اسلامی برای ممالک اسلامی در صورتی درست هست که اگر کالایی را من در ایران یک تومان میخرم در عربستان یا عراق یا پاکستان بتوانم همان مبلغ کالا یا خدمات استفاده کنم . دلیل دوم این هست که در چنین شرایطی باید مرزها و روادید سخت گیرانه باید تجدید نطر کنید شما نگاهی به قاره اروپا ببینید خیلی از مشکلاتی که این کشورها دارند انها ندارند .
پیشنهاد من به برخی آقایان اینه شما که همه جا رو گرفتید و برای هر چیزی دارید برنامه میدید(از تهیه جهاز گرفته تا امنیت) لطف کنید زحمت ریاست جمهوری رو هم بکشید و مردم رو از این بازی هر 4 سال یکبار کشیدن پای صندوق برای دریافت مشروعیت برای پز دادن بین المللی ولی در عمل عدم تغییر هیچ چیز راحت کنید
آقای سلامی میفرمایند آمریکا یه کشور بدبخته که 50 میلیون بی خانمان و گرسنه دارد عجب خدا رو شکر که ایران مثل کره شمالی نیست و مردم دسترسی به فضای مجازی دارند وگرنه آقایان از صدا و سیمای میلی اعلام میکردند ایران کمک غذایی به اروپا و امریکا میکنه و پراید پیشرفته ترین خودروی تولید شده تو دنیاست !!!
این هزینه ها با احتساب سفرهای استانی هست یا نه فقط جلسات وزار هست سفرهای خارجی چی . این میزان دقت در محاسبه و چرتکه در خزانه دولت قبل از روحانی هم بود که از بالای ماشین پول پرتاب میشد . چرتکه حساب در دولت موازی چی دقیق هست
بلند بگو «مرگ بر امریکا»
با صدای رسا «مرگ بر امریکا»
بلندتر بگو «مرگ بر امریکا»
آقا اون شبکه اجتماعی آمریکا رو با ذکر «مرگ بر امریکا» فیلتر کن
دولت می‌خواد سرمایه‌گذار امریکایی جذب کنه؟ بگو «مرگ بر امریکا» و برو جلوشون وایسا! آ ماشالله بلند بگو «مرگ بر امریکا»
شعبه مک‌دونالد زدن تو ایران؟ ای امریکایی‌ها. جوانان خودجوش با ندای «مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا» بریم کرکره‌شو بیاریم پایین. احسنت. بگو «مرگ بر امریکا»
تئاتر با الگوبرداری از الگوهای امریکایی روی صحنه رفته؟ همه با هم یه «مرگ بر امریکا» بگیم و بریم تعطیلش کنیم
«مرگ بر امریکا»
«مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا»
«مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا»
«مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا»
«مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا»«مرگ بر امریکا»
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
ماهیانه چقدرحقوق میگیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
کمی بر اعصابت کنترل داشته باش یه نگاهی به پارچه و دشک و پتو و بالشت زیر سرت نگاهی بنداز ببین چینی نباشه . دست ابرقدرت ها مثل هم هست زیاد جو گیر نشو چین و روسیه با یک وتو برای سوریه خسارتش برای اقتصاد کشور ما بوده .
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
البته شما هم زیاد داری داغ می کنیا

آخه دوست گرامی اگر بتونیم چیزی تولید کنیم و اقتصادی توانمند و باشکوه مثل اقتصاد همین امریکای لعنتی داشته باشیم، بازم حرفی
اگر بتونیم گلیم خودمونو بدون حمایت و باجگیری چین و روسیه از آب بکشیم بیرون، بازم یه حرفی
اگر بتونیم فرهنگ درخشان ایرانی و اسلامی رو که شعارش رو میدیم، توی جامعه ی کوچولوی خودمون پیاده کنیم و یه کم ایرانی و یک کمی اسلامی باشیم، بازم یه حرفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
آمریکا چکار کرده عزیزم ؟!؟
1 == هر جلسه هیئت دولت چقدر هزینه دارد؟!!!!!!!!!!!
چنانچه دبیر یا سخنگوی محترم دولت بفرمایند چرا و چگونه برگزاری هر جلسه هیئت دولت ۴۱ میلیون تومان خرج روی دست ملت میگذارد موجب امتنان و شکرگزاری بیشتر خواهد بود ! اگر این گزارش دهی بصورت ریز باشد خیلی بهتر خواهد بود یعنی از هزینه جا بگیر تا آب و قند و چای را محاسبه بفرمایند !
2 == واحد پول جهان اسلام تشکیل شود!!!!!!!
لطفاً قبل از هر گونه اقدام در خصوص واحد پول جهان اسلام از تجربیات اظهار نظر در خصوص خلیج اسلامی درس بگیرید .
چه خبر از اسماعیل بخشی؟
و همین طور سعید مرتضوی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
اولی رو نمیدونم ولی دومی مشرف شدن نجف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
هیس اسمشونو نبر.
اقای سلامی اگه خبر ندارید بدونید امریکا فقط ۱۱۲ میلیون نفر تحت پوشش صندوقهای بیمه ای داره و کسی که بیمه بیکاری میگیره ۳ برابر کارگر و معلم کشورمان دریافتی داره
جناب زاهدی ، واحد پول ایران رو دریاب ، واحد پول جهان اسلام پیشکشتان . !
جالبه خط تخریب افراطیون داخل نسبت به دولت دقیقا هماهنگ به دشمنان خارجه است ؟! عجب قدرتی محمود و دوستانش دارند ؟@
اصلاح طلب شدن خاتمی و موسوی خوئینی ها و هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی و حجاریان و حسن آقامیری و ... برای هفت پشتمان بسه و دیگر نیازی نیست که بازیچه زاکانی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
فعلا که از سکوت روحانی میشود حدس زد که با خاموشی به تفکر شما میگوید تمام سیاست گذاری در سیاست و اقتصاد با وفق مراد شما بوده . برو مراجعه کن یک ماه بعد از انتخابات روحانی در باب اقتصاد و سیاست خارجی و داخلی و حق مردم چی گفته بود نظر اصلاح طلبان همان مسایل بود . پس تحمل آشی که خودتان پختی داشته باش
بنظرم علت خروج آمریکا با روسیه بخاطر این هست که آن قرار داد در زمان شوروی گذشته بسته شد و دوم اینکه در ان پیمان ذکر شده که علاوه بر توازن قدرت به کشورهای زی نفوذ همدیگر کاری نداشته باشند با این خروج احتمال دارد بابت اوکراین و جاهای دیگر جنگ جهانی سوم شکل بگیرد چون پیمانی دیگر وجود ندارد
زاکانی هیچ تدبیری ندارد وقتی اصلاح طلب ها هم فقط رنگشو دارد پس زاکانی هم قابل تبدیل است
بهزیستی احتمالا کلا ملیت ایران رو فراموش کرده چون رقص بخشی از فرهنگ ما بوده و خواهد ماند. اگر به بخش دینی و اسلامی هم رجوع کنند رقص عربی و ... هم باید اضافه شود !
کاش از جلسات مجلس و دولت صرف نظر کنند و مولش رو بدهند مدارس
تغییر به سخنرانی نیازی ندارد ، به دستاوردها نیاز دارد.
.
با با خسته شدیم ........................خسته شدیم .به خدا خسته شدیم ...................خسته شدیم ...بس کنید .............اایران گوشت قربونی نیست .
سلام , ای کاش یکی پیدا می شد در این کشور و به برخی می گفت , عینک دودی را از چشمتان بردارید و عینک واقعی را به چشم تان بزنیدو واقعیت ها را ببینید !!!!!!!!
با درود

اگر طرح بازنشستگی مجلس کاربردی و درسته ، پس در همه ی ارکان و پست های اجرائی و مدیریتی باید اجرائی شود و به انجام برسد و اگر هم نیست که در هیچ جایگاهی از اجرائی و مدیریتی لازم و ضروری نخواهد بود، پ
چرا تفاوت و تبعیض قائل می شوید؟
چرا برخی از مدیران و مسئولان جامعه را از این قانون مستثنی می کنید؟

خواهش می کنم که برابری و مساوات را در این برنامه ی ارزشمند فذاموش نکنید. بلاخره یک سری از کمبودها و نقائص کاری را باید دقیقا در همین تبعیض ها پیدا کرد.

از موضوعات مطرح شده و تاکیدتون بر روی آنها سپاسگزارم.
ول کنیداین بحث اصلاحطلب اصولگرا..خسته شدیم.بس کنید.کی این جناحه کی اون جناح به چه دردمامردم بدبخت میخوره
قبل از اینکه کی روش بگوید ما هم گفته ایم چرا اینهمه وزیر ورزش به خاطر پسرش ،برای پرسپولیس هزینه کرد و می کند
فقط نفت آبادان
قبل از اینکه کی روش بگوید ما هم گفته ایم چرا اینهمه وزیر ورزش به خاطر پسرش ،برای پرسپولیس هزینه کرد و می کند
فقط نفت آبادان
بفرض چندین کودک حرکت موزون بکنند و یا برقصند چه اتفاقی رخ میدهد .جه آسیبی به جهان اسلام وارد میکند .بابا جلوی این همه مواد مخدر را بگیرید .بیکاری را درمان کنید . ناهنجاریها را اسیب شناسی و چاره نمایید . با رقصیدن جند کودک اتفاق ویژه ای رخ نمیدهد
باید گفته می شد که اصلاح طلبانی هم هستند که به علت تندروی اصلاح طلبان به دامن اصول گرایان درآمدند
اصلاح طلب شدن افرادی که اسمشان را اصولگرا گذاشته اند بد نیست ولی خدا وکیلی اصلاح طلب شدن صرفا به جهت اخذ رای از مردم و درگیری ذهنی و عملی مداوم در سیاسی بازی و سیاسی کاری و صرفا حرف زدن و تئوری بافی و بدون هیچ کوشش و تلاشی جهت تغییر امور اجرایی و عملیاتی کشور و صرفا بکارگیری جریانات هم فکر و حذف رقبا و دفاع از افراد و عملکردشان صرفا به جهت همفکری و در یک جبهه بودن و چشم پوشی از خطا آنها در صورت بودن در مسیر اصلاح طلبی و از همه مهمتر بازی با امار بجای کار نباشد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار