بازدید 5323
۱
بازتاب

عذرخواهی تاج ازمردم بابت حمله کلامی تازه کی‌روش

کد خبر: ۸۷۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 18 January 2019

مهدی تاج درباره صحبت‌های حاشیه‌ای اخیر کارلوس کی‌روش در تمرین تیم ملی فوتبال در امارات اظهار داشت: مربیان، بازیکنان و همه باید به روحیه خدمت به مردم و شادمانی آنها واقف باشند و هدف فوتبال و مسابقات، خوشحالی مردم است.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر جمله‌ای توسط سرمربی تیم ملی گفته شده که مردم بابت آن رنجیده‌خاطر شده‌اند، من به عنوان مسئول فوتبال کشور از مردم عذرخواهی می‌کنم. فدراسیون فوتبال، بازیکنان و سرمربی تیم ملی باید خود را خادم مردم بدانند و به فکر شادی آنها باشند.

عذرخواهی تاج از مردم بابت حمله کلامی تازه کی‌روش

وی ادامه داد: ما 42 سال است که قهرمان آسیا نشده‌ایم و تجربه تاریخی نشان داده که در هر دوره، همه به مسائل غیرفوتبالی پرداختند. این اتفاق باعث شده که ما به نتایج مطلوب خود نرسیم. همه مجموعه‌ها باید به حفظ آرامش و پرهیز از تنش در خلال جام ملت‌های آسیا تاکید کنند و اگر موضوعی وجود دارد، باید به پس از این رقابت‌ها موکول شود. فدراسیون فوتبال در همه رده‌ها، توفیقات خیلی خوبی برای فوتبال کشور کسب کرده و تمام ناتمامش با قهرمانی جام ملت‌های آسیا تمام می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغ قرارداد کی‌روش پرداخت شده است یا خیر، تصریح کرد: خوشبختانه همه پاداش‌های بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی تا قبل از بازی عراق پرداخت شده است. پاداش‌ همه بازی‌ها به کی‌روش پرداخت شده و پس از جام جهانی در انتقال حقوق او و ترانسفر پول با مشکل مواجه هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با کی‌روش صحبت کرده است یا خیر؟ گفت: بله صحبت‌هایی با او داشتیم. البته در صحبت‌های کی‌روش درمورد مردم، بحث‌هایی درخصوص ترجمه صحبت‌های کی‌روش مطرح شده است. اظهار نظر درباره پرسپولیس و مسائل غیرفنی، وظیفه کی‌روش نیست و تنها باید به مسائل فنی پرداخته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ولی اظهار نظر درباره تیم ملی و کی روش وظیفه همه است منجمله برانکو قلعه نوعی مظلومی فغانی و وووو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان