بازدید 8889

تاج: بابت صحبت‌های کی‌روش عذرخواهی می‌کنم

کد خبر: ۸۷۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 18 January 2019
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حقوق کارلوس کی‌روش پرداخت نشده است، گفت: اگر صحبت‌های کی‌روش باعث آزرده خاطر شدن مردم شده است از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مهدی تاج درباره بیانیه فدراسیون فوتبال گفت: مربیان و بازیکنان همه باید به روحیه و شادمانی و خدمت مردم واقف باشند. اگر مصاحبه‌ای هست هدفش خوشحالی مردم است. اگر جمله‌ای توسط سرمربی تیم گفته شده که مردم را رنجیده خاطر کرده است، به عنوان مسئول فوتبال از آن‌ها عذرخواهی و اعلام می‌کنم هم سرمربی، هم بازیکن و هم فدراسیون خودشان را خادم مردم بدانند و به فکر شادی مردم باشند.

وی افزود: ۴۲ سال است قهرمان آسیا نشده ایم. تجربه می‌گوید هر بار هم اتفاق مشابهی رخ داده و همه به مسائل غیر پرداختند، به حاشیه رفته اند. باید همه به حفظ آرامش و پرهیز از تنش در خلال جام ملت‌ها تاکید کنند و اگر شرح و تفسیری هست به بعد از جام ملت‌ها موکول شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا کی روش حقوق و پاداشش را دریافت کرده است، گفت: خوشبختانه تمام پرداختی‌های بازیکنان و کادر را از قبل از جام جهانی تا الان صورت گرفته است. پاداش کی روش در تمام بازی‌ها پرداخت شده است. اینکه نتوانستیم این پول را (اشاره تاج به حقوق کی روش است) تامین کنیم از بابت فیفا و ترانسفر پول است که مشکلاتی داریم. این هم طبیعی است. در مبادله ارزی مشکلاتی داریم.

تاج با اشاره به انتقال پول پاداش جام ملت‌ها به امارات و مشکلاتش ادامه داد: یکی از مسئولان ما حدود ۱۰ ساعت در فرودگاه امارات درگیر ۴۶۳ هزار دلاری بود که نقدی به امارات برده بودیم. با اینکه نامه فدراسیون و بانک مرکزی را داشتیم و مقصد و مبدا پول مشخص بود، اما مشکلاتی در گمرک امارات داشتیم که بعد از رایزنی سفارت و مجموعه حل کردیم.

وی در خصوص اینکه آیا کی روش پولش را گرفته است؟ گفت: پاداش کی روش و تمام بازیکنان تا الان پرداخت شده است. فقط حقوق آقای کی روش برای قرارداد مجدد و ۶ ماهه باقی مانده است که برای ترانسفر و پرداخت پول مشکل داریم. نمی‌شود مبادله بانکی را راحت انجام داد. برای تامین بخشی از این پول (حقوق کی روش) هم مشکل داریم که در حال برطرف کردن مشکل هستیم.

تاج در پاسخ به این سئوال که آیا با کی روش صحبت و برخوردی به خاطر مصاحبه روز گذشته اش داشته است؟ یادآور شد: با آقای کی روش صحبت کردم. خودم در امارات نیستم و در ایران به سر می‌برم. صحبت‌های کافی صورت گرفته است. البته یک صحبت‌هایی در بحث ترجمه‌ای که کی روش انجام داده است مطرح شده است.

وی درباره اینکه بحث مربوط به پرسپولیس و وزیر ارتباطی به ترجمه حرف‌های کی روش ندارد، گفت: من بحث مربوط به مردم را عرض کردم. صحبت درباره پرسپولیس و مسائل غیر فنی وظیفه کی روش نیست. فقط و فقط بحث فنی است که کی روش باید به آن بپردازد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تا الان که خبر‌های تیم ملی در جام ملت هاخوب بوده است به جز بحث‌های حاشیه ای. باید روی حفظ یک رویه اصولی و سعه صدر در جهت کسب نتایج بهتر قدم برداریم. اگر صحبتی هم یک سرمربی انجام داده که مسبوق به سابقه بوده است دنبال این هستیم که تیم ملی نتایج مطلوبی بگیرد. همه باید مدیریت شود تا نتایج دستخوش حاشیه‌ها نشود و به کام مردم تلخ نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۰
هر جای دیگر دنیا بود چنین مربی که در حیطه مسئولیت خود اظهار نظر نمی کند و در کار دیگران و کشور دخالت می کند و نوعی نگاه از بالا به پایین به ملت و مدیریت ان کشور دارد را از کار بر کنار می کردند حتی اگر شانس مسلم قهرمانی جام جهانی را هم از دست می دادند. نمونه مربی اسپانیا در جام جهانی که یک دهم این اقا هم خلاف حرفه ای نداشت و بعد هم در رئال مادرید هم معلوم شد مربی ضعیفی بوده. تمام تلاش کیروش این است که در فضای رانتی ایران با بازی بین جریانها امتیازات مکفی و نجومی خود را برای چهار سال دیگر حفظ کند. او به خوبی می داند که همه مسئولین فدراسیون و دولت و مقامات ایران در این شرایط فشار ویژه تحریم و فشار بر مردم در استانه چهل سالگی انقلاب به دنبال دستاورد بزرگ قهرمانی احتمالی در بازیهای اسیایی هستند و از این فرصت می خواهد نهایت استفاده را برای خود و باند خود ببرد. صد رحمت به دزدان دریایی پرتغالی که حداقل رو بازی می کردند و مستقیم به کشورها حمله می کردند! افرادی مانند کیروش می دانند در هیچ کجای دنیا به این اسانی نمی توانند انواع دستمزد نقد و از ان بیشتر انواع رانت و امتیاز و مافیا بازی پشت صحنه داشته باشند و هیچ جایی در دنیایی که حساب و کتاب داره ندارند ولو اینکه بهترین مربی دنیا باشند که این بابا اخرین مربی اروپا هم نیست که اگر بود از این همه کشور و باشگاه اروپایی چند تا امتیاز مکفی داشت و جریان کلمبیا هم فقط یک تر دستی از طرف مافیا کیروش هست تا بیشتر فدراسیون بی مدیریت ایران را تیغ بزنند.
نه آقای تاج! ما اصلا نرنجیدیم. کارلوس عین واقعیت را گفت. درود بر شرافت و صداقت کارلوس کیروش.
فعلا دستور آمده است که کی روش را بگوبند.
آن وقت کی باید از مردم بابت وزیر پرسپولیسی ورزش که حمایت کافی از تیم ملی نکرد و حتی به فرودگاه نرفت بکند!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
واقعا آدم از طرز تفکر شما آدم های وطن فروش اجنبی پرست خجالت می کشد. یک خارجی دروغگو دارد با اعصاب یک ملت بازی می کند و شما دارید از او طرفداری می کنید.
شما از طرف خودت عذر خواهی کن کیروشم از طرف خودش عذرخواهی کنه
بهتره زحمت رو کم کنید از فدراسیون.
درود بر کارلوس کیروش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
همین الان باید این کی روش دروغگو ملعون را از تیم اخراج کنند. بیش از 95 درصد کار را بازیکنان انجام می دهند و هیچ نیازی به این آدم دروغگو پر رو نیست.
آقای تاج

تو خودت از اون متهم تری در توهین به شعور فوتبالی مردم

کی میخواهی دست از سر مردم برداری

مگر تو کسی نیستی که برای حفظ خودت در فوتبال به فیفا شکایت کردب

تو هم در توهین های اون مردک مقصری

قهرمانی به چه ارزشی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
کیروش حرف درستی زده. مردم در نان شب خود موندن.
بسه دست از پاچه خواری وزیر بردار و گوش به صدای ملت بده که خواهان ماندن کیروش هستن . یعنی همیشه همه دروغ میگن شما راست میگی .
برای اینها کی معذرت می خواهد?
تابناک: موحدی کرمانی: جان مردم دارد به لبشان می آید
تابناک: کشف جسد نوزاد تازه متولد در زباله
کیروش کارش رو عالی انجام میده دلسوز ایرانه و بسیار رک مشکلات و حقایق رو میگه که به مزاق بعضی خوش نمیاد
کار کی روش عالی،به شرطی که در تیم مشکلی ایجاد نکنه
تمام کارهایی که میکنه برای فوتبال ایرانه
بهتر از مربی داخلی استفاده کنیم
اقاي تاج اشتباه ملي ميكنه كه از يك پرتغالي حمايت و دفاع ملي ميكنه كيروش خودش بايد عذر خواهي كند
کیروش بخاطراختلافش بابرانکوهمه چیزرازیرسوال برد وبخاطر مشکل این اقابابرانکوبازیکن شایسته ای مثل سیدجلال به تیم ملی دعوت نشد وحقش ضایع شد وقت اون رسیده که کیروش غزل خداحافظی روبخونه این به نفع همه هست
برانکومربیگری تیم ملی روبراخودش میخاد.زمانی که با۵۰۰هزاردلاربافدراسیون قراردادبست اونم سال۲۰۰۲گرانترین مربی آسیابود.
کی روش مربی بزرگ و با دانش است اصولا کسانی که کار میکنند اشتباه هم می کنند کارهای ناشیانه کیروش از بی مدبری ماست اینو بپذیریم و اونایی که تماشاگرهستند فقط بلد هستند حاشبه سازی کنند
من نمی فهمم مگه کیروش مربی حرفه ای نیست؟ یعنی او نمی دونه نباید این حرفاروزد؟؟!! پس مشگل در کجاست این همان سوالی است که ما از مدیرانمان داریم چطور میشه که اینطور میشه؟ سوال من اینست چطور میشه که اینطور میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر