بازدید 3188

۱۱۰ فروشگاه عرضه پوشاک قاچاق پلمب می‌شود

کد خبر: ۸۷۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ 18 January 2019

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با محوریت وزارت صمت و اتحادیه مربوط­ ظرف سه روز آینده یعنی تا انتهای روز دوشنبه اول بهمن ماه ­همه کالاهای ۱۱۰ فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد،­جمع آوری­ و تابلوی آنها پایین کشیده شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، حمیدرضا دهقانی نیا با بیان اینکه هیچ دستگاهی نمی تواند مانع اجرای طرح مبارزه با پوشاک قاچاق شود، گفت: مصوبه ای که استانداری درباره طرح جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق به ستاد ارسال کرده بود باعث برداشت های متفاوتی مثل مانع تراشی شده بود که ما باید اعلام کنیم این برداشت، برداشت درستی نیست و این طرح به حرکت خود ادامه می دهد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: استانداری مصوبه ای درباره طرح جلوگیری از عرضه پوشاک قاچاق داشت که برداشت های متفاوتی از آن صورت گرفته بود و این برداشت ها از دید بیرونی این طور به نظر می رسید که مانع تراشی صورت گرفته است .

وی افزود: از­ نظر ستاد، این برداشت از مصوبه استانداری تنها نیاز به هماهنگی های بیشتر داشت که این هماهنگی ها امروزبا حضور اقای دین پرست معاون وزیرکشور ،­­دیگر مسئولان این حوزه ، ­تولیدکنندگان­ و معاون استانداری انجام شد.

وی تاکید کرد: در این جلسه مصوب­ شد که با محوریت وزارت صمت و اتحادیه مربوط­ ظرف سه روز آینده یعنی تا انتهای روز دوشنبه اول بهمن ماه ­همه کالاهای 110 فروشگاه پوشاک احصا شده توسط ستاد،­جمع آوری­ و تابلوی آنها پایین کشیده شود.

وی گفت: پس از اجرای این مصوبه هم طرح مبارزه با پوشاک برند قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قوی تر از گذشته ادامه خواهد داشت و هیچ مانع تراشی از طرف استانداری یا هر دستگاه دیگری قابل قبول نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان