بازدید 29133
بسته خبری جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات ـ روز سیزدهم؛

عمان حریف ایران در یک‌هشتم ‌نهایی شد/ قطر از خجالت عربستان درآمد؛ تسویه‌حساب سیاسی با سعودی‌ها در فوتبال/ تقابل ژاپن ـ عربستان در دور حذفی/حمله گازانبری کی‌روش به وزیر ورزش/تعریف ویژه مورینیو از سرمربی ایران+جدول نهایی شش گروه

سرانجام دور گروهی جام فوتبال آسیا، پایان یافت و چهره شانزده تیم نهایی حاضر در مرحله حذفی مسابقات نمایان شد. حالا ایران مزد صدرنشینی اش را گرفته و باید با عمان بازی کند؛ در حالی که عراق به قطر خورده و عربستان به مصاف ژاپن خواهد رفت. امروز کی روش بار دیگر آمپر چسباند و هدفمند به وزیر ورزش حمله کرد. این درحالی است که گفته می شد، معاون وزیر با چمدان پول به اردوی تیم ملی رفته بود تا از مرد پرتغالی و شاگردانش دلجویی کند...
کد خبر: ۸۷۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲ 17 January 2019

در سیزدهمین روز جام هفدهم فوتبال آسیا، سرانجام سیاسی ترین نبرد قاره برگزار و سعودی ها به رغم بمباران تبلیغاتی علیه حریف به کمک امارات میزبان، شکست سنگینی را پذیرا شد.

تیم ملی ایران نخستین حریف حذفی اش را شناخت

با پایان یافتن بازی های مرحله گروهی جام ملت‌های فوتبال آسیا، چهره تمام تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شد و بنابراین، تیم ملی فوتبال ایران باید به مصاف تیم عمان برود. این بازی ساعت ۲۰:۳۰ یک‌شنبه سی ام دی در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی آغاز می‌شود.

جدول نهایی گروه ها

عمان حریف ایران در یک‌هشتم‌نهایی شد/ قطر ازخجالت عربستان درآمد؛ تسویه‌حساب سیاسی با سعودی‌ها درفوتبال/ تقابل ژاپن-عربستان در دورحذفی/حمله گازانبری کی‌روش به وزیرورزش

عمان حریف ایران در یک‌هشتم‌نهایی شد/ قطر ازخجالت عربستان درآمد؛ تسویه‌حساب سیاسی با سعودی‌ها درفوتبال/ تقابل ژاپن-عربستان در دورحذفی/حمله گازانبری کی‌روش به وزیرورزش

عمان حریف ایران در یک‌هشتم‌نهایی شد/ قطر ازخجالت عربستان درآمد؛ تسویه‌حساب سیاسی با سعودی‌ها درفوتبال/ تقابل ژاپن-عربستان در دورحذفی/حمله گازانبری کی‌روش به وزیرورزش

برنامه کامل مرحله یک‌هشتم نهایی

۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰/ اردن - ویتنام ورزشگاه آل مکتوم دبی

۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰/ تایلند - چین ورزشگاه هزاع بن زاید

۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰/ ایران- عمان ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی

--------------------------------------------------

۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰/ ژاپن- عربستان ورزشگاه شارجه

۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰/ استرالیا- ازبکستان ورزشگاه خلیفه بن زاید

۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰/ امارات - قرقیزستان ورزشگاه زاید ابوظبی

--------------------------------------------------

۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ کره جنوبی - بحرین ورزشگاه مکتوم بن راشد دبی

۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ قطر- عراق ورزشگاه زاید ابوظبی

 

قطر 2 - عربستان 0 ؛ داور تیم سعودی را از زیر مشت و لگد عنابی ها درآورد

تیم ملی عربستان که در دو بازی قبلی اش نمایش خیره کننده ای داشت و دو پیروزی به دست آورد، در آخرین دیدار مرحله گروهی، فقط باید به برتری برابر قطر می‌رسید تا صدرنشین شود؛ اما در دیداری که حتی داوری هم بیشتر به سودشان بود، نتوانستند یک تساوی از عنابی‌های خشمگین بگیرند و شاگردان فلیکس سانچز با حفظ روند فوق‌العاده دو دیدار گذشته خود، امشب هم عربستان را در دیداری حیثیتی با دو گل مغلوب کردند تا مقتدرانه و با 9 امتیاز به جمع 16 تیم نهایی راه یابند.

المعز علی که با درخشش خیره کننده خود در دو مسابقه گذشته پنج گل به ثمر رسانده بود، امشب هم نمایش قابل توجهی برابر عربستان داشت و علاوه بر گرفتن یک پنالتی که توسط حسن الهیدوس از دست رفت، دو گل هم به زیبایی به ثمر رساند تا بیشترین نقش را در صدرنشینی تیمش در گروه E ایفا کرده باشد و از طرف دیگر با خیال راحت و زدن 7 گل در صدر جدول گلزنان جام ملت‌های آسیا قرار بگیرد. او احتمالا آقای گل نهایی جام خواهد بود و اگر تیمش راهی فینال شود شانس عنوان بازیکن برتر تورنمنت را نیز در اختیار دارد.

تیم ملی قطر با صدرنشینی در مرحله گروهی، حریف عراق در دور یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا شد و سعودی‌ها نیز با قرار گرفتن در رتبه دوم، در مرحله حذفی باید به مصاف تیم ملی ژاپن بروند و جدال سختی با سامورایی‌ها داشته باشند.

عمان حریف ایران در یک‌هشتم‌نهایی شد/ قطر ازخجالت عربستان درآمد؛ تسویه‌حساب سیاسی با سعودی‌ها درفوتبال/ تقابل ژاپن-عربستان در دورحذفی/حمله گازانبری کی‌روش به وزیرورزش

آتشفشان کی روش بار دیگر راه افتاد و وزیر را ذوب کرد

شاید تصور نمی شد، کی روش بعد از تقابل با برانکو سراغ خاکریز تازه ای برود و جبهه ای جدید پیش روی خود بگشاید؛ اما مرد پرتغالی ثابت کرده که می تواند در چند جنگ همزمان شرکت کند و بازنده هیچ یک نباشد. او چند ساعت بعد از بازی حساس با رقیب همسایه در آل مکتوم بار دیگر با تاختن به مخالفانش در ایران مدعی شد، دنبال ضربه زدن به شخص او و دستیارانش هستند و در این راه شخص اول ورزش ایران هیچ ورودی نداشت.

صورة ذات صلة

پس از پیام تشکر رهبر انقلاب علیه من شدند!

اتهام بعدی کی روش به سلطانی فر کاملا سیاسی است و به نظر می رسد او روی مسأله حساسی دست گذاشته است که باید پیگیری شود: «بعد از پیام تشکر رهبر انقلاب بعد از جام جهانی، وزارت ورزش کاملاً علیه من شد. یک واقعیت وجود دارد آن هم این است که خواسته وزیر محترم ورزش ایران این نیست که کی روش در تیم ملی بماند. باید اعتراف کنم اگر تفرقه و مسائلی از این قبیل در چندماه گذشته فوتبال ایران را در برگرفته است، تنها مسئولش وزیر محترم ورزش ایران است. شما الان شاهد هستید که به غیر از یک باشگاه خاص در لیگ برتر بقیه باشگاه ها از همه مسائل رقم خورده گلایه دارند. چه شخصی از سوی یکسری رسانه و روزنامه خاص به همراه آقای مسعودی در حال بهره بردن است؟ چه اشخاصی پشت راه افتادن داستان هایی همچون آلکساندر، مک درموت و بازی دوستانه با آرژانتین بدون برنامه ریزی است؟ همه اینها از سوی یک نفر خاص هدایت می شود. به نظر شما آن نفر خاص و باشگاهش تحت حمایت مستقیم چه کسی می تواند این گونه پیش برود؟ مردم ایران، مردانی که در راه تأمین غذای سر سفره خانواده های خود در مضیقه هستند آن هم به خاطر مشکلات اقتصادی می بینیم که به این فرد و باشگاهش اجازه داده می شود پرواز فرست کلاس به ژاپن داشته باشند! با وجود این، من و شاگردانم در تیم ملی همه کاستی ها را به جان خریدیم.»

کی روش: سلطانی فر گزینه دیگری جای من دارد

شش ماه پیش فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت قرارداد من با این تیم شش ماهه باشد. این خواسته ای بود که از طرف فدراسیون و آقای تاج گرفته شد. الان باید بگویم چیزی را فهمیدم که اگر آن موقع می فهمیدم هرگز قراردادم را با تیم ملی تمدید نمی کردم و آن هم این که وزارت ورزش هرگز به دنبال ثبت قرارداد با من نبود. آقای تاج قبل از این به من گفته بودند که چرا از تیم ملی و فدراسیون حمایتی نیست. آقای سلطانی فر به هر دلیلی برنامه و یا گزینه ای دیگر دارند.

بعضی ها در زندگی قرمز را دوست دارند و به آبی علاقه ای ندارند و برخی هم برعکس؛ اما این استایل من نیست. من به همه حریفان احترام می گذارم. من مغرور نیستم که بخواهم انتخاب کنم که چه تیمی روبه روی ما قرار بگیرد. بازی ها از این پس 50-50 هست. همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده! 

مورینیو که به تازگی با منچستریونایتد قطع همکاری کرد، به عنوان کارشناس دیدار قطر و عربستان، امشب در شبکه BeIn sport حضور یافت. او در بخشی از صحبت هایش در مورد مربیان خارجی که در فوتبال آسیا حضور دارند حرف زد و تأکید کرد با توجه به کیفیت بالای این مربیان، آنها باید تأثیر بیشتری روی فوتبال این قاره بگذارند: «پول های زیادی هزینه شده تا مربیان خارجی به این منطقه دنیا بیایند؛ اینها مربیانی هستند که نمی توانید از آنها فقط انتظار آموزش داشته باشید، اینکه تاکتیک ها و آرایش ها را به بازیکنان بومی یاد بدهند. فکر می کنم این اشتباه شماست. باید از ما انتظار بیشتری داشته باشید. فکر می کنم اگر من مربی باشم که به قطر بیایم، نه تنها باید وظیفه ام در تیم باشگاهی یا تیم ملی را انجام بدهم، منظورم در یک شرایط فرضی است، هر مربی که بیاید، شما باید از آنها این انتظار را داشته باشید که تأثیر بیشتری داشته باشند، بیش از یاد دادن آرایش های مختلف.

به این لیست از مربیان نگاه کنید؛ سه تا از آنها به فینال چمپیونزلیگ رسیده اند؛ لیپی فاتح این رقابت ها شد، اریکسون هم به فینال چمپیونزلیگ رسید و همین طور هکتور کوپر. به زاکرونی نگاه کنید، به کارلوس کی روش در تیم ایران؛ او یکی از بهترین مربیان پرتغالی تاریخ است. او مانند ژوزوالدو فریرا، مربی السد، یک معلم است؛ یک مربی بزرگ که جایگاه یک معلم را هم دارد.

مربیان زیاد دیگری هم هستند، نه تنها در تیم های ملی، بلکه در باشگاه ها. آنها می توانند بیشترین تأثیر را روی بازیکنان بومی داشته باشند، روی مربیان هم. فرقی ندارد در کلاس A باشید یا D، همه ما همکار هستیم. وقتی شما به یک کشور خارجی می روید، باید خودتان را در دسترس (بازیکنان و مربیان آنجا) قرار بدهید و از آنها کار بخواهید.

یک مربی چه مدت کار می کند؟ زمانی در جلسات تمرینی سپری می شود و مدتی هم برای آماده سازی جلسات و برنامه ریزی و آنالیز جلسات تمرینی. آنوقت یک دقیقه برای آموزش مربیان آن کشور وقت ندارد. این چیزی است که اتحادیه ها و فدراسیون فوتبال باید به آن فکر کنند. آنها می آیند، پول شما را می گیرند و به خانه می روند؟ فکر می کنم آنها باید اینجا پول بیشتری بگیرند و مسئولیت بیشتری هم بپذیرند. آیا ما به خاطر اطلاعاتمان، به خاطر DNA مان یا چون اروپا هستیم، باید این کار را بکنیم؟ نمی دانم اما همین است! اما فکر می کنم شما باید از مربیانی که اینجا می آیند، انتظارات بیشتری داشته باشید."

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۳
مردم کی روش را دوست دارند و میدانند اگر برود نتایج این 8 سال شروع به از بین رفتن میکند مثل والیبال که ولاسکو رفت وتیم ملی افول میکند . چرا وزیر به جای همه مردم تصمیم میگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
کیروش واقعا مرد بزرگی است. اگر 4-5 تا کیروش وطنی در عرصه سیاست داشتیم الان اینهمه فساد گریبانگیر جامعه نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
دوستی که کامنت اصلی رو‌گذاشتید.شما سخنگوی مردم که نیستید! کیگفته همه کی‌روش رو دوست دارن؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
من یکی از همین مردم هستم و مخالف ماندن کیروش هستم
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
حسادتشون میشه به کیروش،،همه میدونن ربی موفقیه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
کیروش مرد بزرگی است که اهت هیچ زد و بندی نیست به خاطر اینه که همه باهاش در افتادن
اگه قراره مثل بازی با عراق بازی کنه بهتره همین از همین جا انصراف بده. بدترین بازی ۱۰ سال اخیر بود.
کیروش ، احترام مردم به تو به خاطر این است که فعلا مربی تیم ملی ایران هستی. اما بدان که ایرانی ها یه ایران تعصب خاصی دارند. و این خیلی فرق می کند با کشورهای دیگر. به شما پیشنهاد می کنم تاریخ ایران را مخصوصا تاریخ جنگ تحمیلی 8 ساله را بخوانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
چه ربطی داره؟ به نظر شما واقعا به دولتمردان کشورمان نمیتوان نقد کرد؟ آیا واقعا آنها هیچ عیبی ندارند؟ مردم کشورمان که فرصت و اجازه نقد کردن را ندارند حداقل اجازه بدهید یک خارجی اینکار را بکند.
چرا همه چیز یک هو داره به هم میرزه .....چه کسی اطلاعات مربوط به وزیر رو به کی روش داده....برای چی این مربی رو تحریک میکنند....
هم صحبت های آقای کی روش را شنیدیم و هم صحبت های احساساتی آقای خیابانی و جواب آقای جلالی را. باید بپذیریم که اگر کسی حقیقت را می گوید حتی اگر یک ایرانی نباشد از گفته هایش بهترین استفاده را ببریم و نه اینکه بطور احساساتی به او بتازیم. آنچه مسلم است عده ای هستند که به دلیل منافع مالی مخالف حضور کی روش در راس تیم فوتبال ایران هستند و لذا در همین موقعیت حساس که تیم می تواند به قهرمانی آسیا برسد تمام تلاش خود را بکار می برند تا سبب شگست و در نهایت اخراج کی روش شوند. این افراد بهتر است بدانند که با احساسات 80 میلیون ایرانی بازی کردن به خاطر پول کار بسیار زشت و ناپسندی است.
قطر قهرمانه
قطر
اقای خیابانی دوباره علیه کیروش حرف زدند .
کیروش از شرایط نامناسب گفته ایشان الکی جو میده که کیروش به مردم توهین کرده!!!!!
در بحث زلزله پارسال کرمانشاه هم ایشان خیلی کارهای محیر العقول انجام میداد و حتی به رییس جمهور توهین میکرد و ایشان پاسخ دهند چه هدفی از این کارها در پخش زنده دارند؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
جواد جون مثل جواد سریال بچه مهندس جو زده شدی ها . . کی روش از مشکلات و تفاوت ها و رانت و دلالی ها و پشت پرده فوتبال نارحت است لطفا متوجه باش.
سلام
لطفا به جناب خیابانی عزیز بفرمایین که فقط به گزارش خودشون بپردازند. اینکه چه کسی چی گفته در حیطه تخصصی ایشان نیست. لطفا بفرمایین از طرف ملت ایران هم احساساتی نشن. تورو خدا آقا اینقدر گریه نکن، ما خودمون به اندازه کافی سوژه واسه گریه و زاری داریم. اگه شما و برنامتون به مردم ارزش قائلین گزارشاتون را ارتقا بدین.
تنها مردی مثل کیروش میتونه انقدر شجاع باشه و حقایق فوتبال کثیف ایران رو فاش کنه, صدا و سیما و اون مجری....(خیابانی) هم میان مردم رو جلوی کیروش قرار بدن. واقعا فیلم بازی کردن و گریه ات خیلی بی مزه شده اقای خیابانی
فوتبال ما با برانکو و امثال او به جایی نخواهد رسید.
دم كيروش گرم، حرف دل خيلى ها رو زد، فوتبال شده زد و بند و حتى وزير هم سليقه و علاقه ى شخصيش رو به غالب كرده..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
کی‌روش کیه که بخوادح ف مردمو برنه؟؟؟؟
اجنبی پرستید شماها
سپهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
ناشناس جون ! دوره استفاده از کلمه اجنبی پرستی خیلی وقته گذشته ! همه ی کامنت ها رو مطالعه کن . ببین مردم حقیقت تلخ رو قبول دارن نه فیلم بازی کردن مجری رو ! راستی : خود تو که مخالف اجنبی ها هستی موقع استخدام کیروش 8 سال پیش کجا بودی ؟؟؟؟؟
اینقدر به مربی رو می دهند تا سوار گردن می شود و پایین بیا هم نیست کارش بجایی رسیده که از وزیر ایراد میگیره ولش کنید فردا تو کار رییس جمهور هم دخالت میکنه بندازینش بیرون مردک را فکر کرده کیه ؟ اینهمه مربی خوب بهتر از این چکار کرده مگه میلیاردها دلار پول گرفته حالا بایدهم بیاد برای وزیر شاخ بشه مگه قراره تا ابد الدهر اینجا مربی باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
مردک امثال شماها هستند که کر و کور هستید و واقعیت های جامعه را نمی بینید. به خاطر طرفداری ااز یک تیم باشگاهی از شکست تیم ملی خوشحال می شوید. ولی با این حال انتظار هم دارید که همه در مقابل کاشیما طرفدار تیم شما باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
خودتون میفهمید چی دارید میگید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
یکی پیدا شده حرف دل مردمو میزنه، چه ایرانی چه خارجی، باید شجاعتشو تحسین کرد. چرا نمی خواهیم واقعیتو قبول کنید.
درود بر کیروش
همه حرفاش درسته، مرد پرتغالی بی اشتباه
عمو کارلوس دوستت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
متاسفم برات.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
ooo
كي روش عين اين بچه لوسها شده
از ته دل به تیم قطر تبریک میگم
کی روش چه افتخاری برای ایران کسب کرده؟؟؟
حذف در مقابل عراق دوره قبلی جام ملت ها افتخار محسوب می شود؟؟؟
بازی تدافعی و بزدلانه افتخار است؟؟؟

مگر خودش نگفت پرچم صلح؟؟؟
در این مدت چه کسی غیر از خودش تنش ایجاد کرده؟؟؟
به فرض محال که حرف هایش درست باشد (که صد در صد نیست)، الان موقع این حرف ها است؟؟؟ وسط کوران جام ملت ها موقع این حرف ها است؟؟؟
تا دیروز فقط به علی کریمی، امیر قلعه نوعی، حمید استیلی و .... توهین می کرد، امروز مستقیما به وزیر ورزش توهین می کند!! فردا نوبت کیست؟؟؟
چنین مربی بد اخلاقی همچون سمی در پیکر فدراسیون فوتبال است. فوتبال ما نیاز به سم زدائی دارد.
حتی اگر موفقیتی هم حاصل شود (که تاکنون نشده) اخلاق این مربی همه آنها را تباه می کند.
کی روش، مترجم او و یک مجری خاص تلویزیون با برنامه اش، باند ناسالمی را تشکیل داده اند. اما دیگر بس است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
عزیز من تا حالا کدام تیمتان در جام جهانی بیشتر از 3 امتیاز کسب کرده بود؟
چند سابقه قهرمانی آسیا در 40 سال گذشته دارید که کیروش نتوانسته از مقام قهرمانی دفاع کند؟
باند ناسالم برانکو پرسپولیس و طرفداران این تیم هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
چه خوشتون چه خوشتون نیاد کیروش بهترین مربی فوتبال در تاریخ فوتبال کشورمونه، وباید هم خیلیا در کشورمون چشم دیدنش رو نداشته باشن، مربیهای بیثبات و بی دانش گذشته چه گلی به سر فوتبال کشورمون زده اند؟ اگر جرات داریم یه چند تا از مربی هایی که از کیروش بهتر بودند را نام ببرید.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
آمریکا را در جام جهانی 98 با ارائه یک بازی زیبا شکست دادیم. با جلال طالبی
چهار امتیاز جام جهانی اخیر حاصل دو گل بود: یکی اشتباه مدافع مراکش که تیمش در 90 دقیقه از ما کاملا سرتر و بهتر بود
یکی هم اشتباه وی ای آر
کی روش استاد حاشیه سازی است
ضمنا ناشناس خان ! الان بحث باشگاه مطرح نیست
موضوع تیم ملی است
عربستان قهرمان اسیاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
شینیم بینیم بلا
نمیدانم این وسط چرا خیابانی نماینده همه مردم شده. واسه اینکه هم بخواد بگه من حرف راست میزنم یکهو میزنه زیره گریه. اصلا کیروش منظورش این بوده با وجود مشکلات مالی چرا بعضی ها با فرست کلاس میرن
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
فرست کلاس رو الان فهمیده؟! وسط مسابقات جام ملتها؟ در کوران رقابت های جام؟
داستان فرست کلاس مال 3 ماه قبله. تا حالا چرا ساکت بود؟؟
فرار رو به جلو تا کی؟
بازی دفاعی برابر عراق و تاکتیک درخشان اوت دستی
!!
سلام. یک نفر هم که پیدا می شه حقایق رو بگه، ما ایرانی ها نمی تونیم بپذیریم. آخه تا کی سرمون رو مثل کبک تو برف کنیم و واقعیات رو نبینیم.
من روزی رو که کیروش به ایران اومد، کاملا یادم هست. فوتبال ایران زیر صفر بود و وقتی ایران به جام جهانی رفت همه فکر می کردند از آرژانتین 20 تا می خوریم.
واقعا که ازماست که برماست و ما ایرانی ها که خودمون رو خیلی قدرشناس می دانیم، به راحتی زحماتی که کیروش برای تیم کشیده زیر سوال می بریم.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
در کدام دوره جام جهانی 20 تا خورده ایم؟؟
با مربی ایرانی آمریکا را در جام جهانی شکست دادیم. فوتبال بازی کردیم، نه فقط دفاع بزدلانه و اوت دستی
ایول کی روش
مربی که اهل زد و بند نباشه حرفاش رو صریح و بی پرده میگه.
کی روش اتفاقا همه حرفاش راست هست.
دیگر زمان رفتن کیروش فرا رسیده است
برای مردم کشورمان متاسفم
این آقا دیگه وقت رفتنشه. به نظرم برانکو خیلی از ایشون بهتر هستن، چون انسان متواضع و کم توقعی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
برانکو متواضع نیست بلکه ما رو خوب شناخته
همه حرفاش درسته
من نمی فهمم جناب خیابانی دنبال چیست ؟ اخه تو چکاره ای?! ا یه چیزی را که شروع میکنه ول کن نیست اینهمه از مردم میگی خوب منم از مردمم ببخود با اون مجریان خام و نپخته ولی باصفا واسه خودت هوادار نساز معلوم نیست کی به کیه
ول کنید تورو خدا ما کیروش را دوست داریم چون دست دلالان را کوتاه کرده چقدر در فوتبال ایران بع جز ابن هشت سال زجر کشیدیم
الان تیم ملی ایران شخصت داره بابا بپذیرید تیم ملی الان صاحب شخصیت شده که در اسیا بجز کره هیچ کس نداشت
کیروش مربی باهوش ، بزرگ و با صداقتیه! اتفاقا حرفش رو الان میزنه چون میدونه که بعد از جام ملت ها اخراج میشه و اونموقع بهش فرصت حرف زدن هم نمیدن ! کاملا هم معلومه که دارن جو رو مهندسی میکنن که بتونن کیروش رو علی رغم تمام موفقیت هاش اخراج کنن !!! حالا یا دیگه پول ندارن به کیروش بدن یا اینکه یه عده بخاطر کیروش منافعشون تو خطره! این لیاقت مربی بزرگی مثل کیروش رو نداره و مربیان حسود لیگ چشم دیدن موفقیت های کیروش و پولی رو که میگیره ندارن!
کی روش فرد بسیار باسیاستیه سطح توقعات از تیم ملی همیشه خودش تایین میکنه جوری جو میده که مردم حتی از باخت به آرژانتینم شادشن. جوری جو میده که اگه عراقو بردیم بریزیم جشن بگیریم کی روش خوب میدونه چی بگه کی بگه مترجمش هم معلومه تمامی اخبار حواشی فوتبالو براش ترجمه میکنه.

استراتژی کیروش
1 تفرقه بنداز کاری که کلا اروپایی جماعت خوب بلده
2 توهم توطئه
3 استفاده از کنش بین طرفداران پرسپولیس و استقلال با تحریکشون ببینید اکثر کسایی که ازش دفاع میکنن گرایش آبی دارن درحالی که واقع بینانه کی روش به ایران بی احترامی میکنه
4 هیچکس نفهمید کی روش چرا نکونام کریمی آورد کنار خودش اما اونم جزئی از بازیش بود

باورکنیم اون ساعتها وقت برای کنترل اخبار در جهتی که میخواد میزاره درحالیکه اون باید ساعت ها برای قهرمانی وقت بزاره.

سطح توقع مردمم ببینید با کلی جون ملی پوش خوب به سومی آسیا راضین

با این هزینه مربی باکیفیت زیاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
بند اول استراتژی دقیقا نشون میده که گرفتار بند دوم هستی
mahdi
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
احتمال می دهم بیشتر از اینکه از فوتبال بدانی از سیاست و
تبلیغات
متاثر شده ای آقای کی روش درست می گوید اینقدر این فوتبال رانت و مسئله دارد که نمی توان پای دلال ها و واسطه ها و برخی مربیان داخلی را نادیده گرفت و متاسفانه از ادم های قوی هراس دارند و کی روش یک ادم حسابی در فوتبال است از کوتوله ها فاصله بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
خودت جواب خودتو دادی. کاش یه کم مسئولین ما هم وقت میزاشتن برای مسئولیتشون تا حداقل یه جوابی برای این صحبتها داشته باشن. یه کم هم مطالعه میکردن اطلاعات عمومیشون بره بالا..
سلام کی روش بهترین مربی ایران می باشد پرسپولیسی ها مگر چه کاره هستند که این گونه تنش ایجاد می‌کنند برای مربی تیم ملی و محبوبه تمام ایرانیان
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
پرسپولیسی ها تنش ایجاد نمی کنند. این سیاست کیروش است که تنش و جنجال راه می اندازد
فرصت، پول و حمایتی که به کیروش داده شده به هیچ مربی دیگری داده نشده
مربی اگر از موفقیت مطمئن باشد، وسط مسابقات اینطور مصاحبه نمی کند
بالاخره کی روش از ایران میره آقای جواد خیابانی

بزودی زود …
باندهای مافیایی ورزش، مدتی است که درآمدهای چپاول گونه شان کاهش پیدا کرده
البته در مورد اعلام نظر آقای کی روش در مورد وزیر اطلاع دقیقی ندارم و نمی دانم که آیا نظر کی روش در این مورد صحیح است یا خیر؟ وزیر محترم ورزش به هر حال اهمیت تیم ملی را بخوبی درک می کند و به آن آسیب نمی زند. اما در مورد مربی محبوب تیم میلی آقای کی روش، به صورت کلی لازم است که مورد حمایت کامل قرار بگیرد. همچنان که محبوب و مورد حمایت قاطبه مردم ایران هستند.
اشتباه نشه کی روش با پرسپولیس کاری نداره منظور او رانت و فساد و دست های پشت پرده در فوتبال است که همه را درگیر کرده بطوریکه نمی توانند یک مربی موفق را ببینند. کی روش مربی دانا و با کلاسی است حسادت و طمع به کی روش از سوی برخی ادم های ضعیف صورت می گیرد.
كيروش مرد پاك و باج نده ايي است همه تيمها از تيم ملي ايران حساب ميبرند اين همه بازيكن يزرگ از كجا پيدا شدند كاشفش كيروش بود و هست بيخود در رنكينگ اول اسيا نيستيم
گریه خیابانی بخاطر مردم نیست . بخاطر تیم محبوبش پرسپولیسه .
در کیفیت فنی و دانش خوب کیروش شکی نیست، ولی در زمان بسیار بدی صحبت های بی ربط کرده که باعث از بین رفتن تمرکز خودش و به حاشیه رفتن تیم ملی عزیز ما شده.
تاج به هیچ عنوان نتونست در این زمان حساس موضوع رو مدیریت کنه :(
مگر بستن قرارداد جدید چقدر ارزش داره که این همه زحمت و آرزو به باد بره
من احترام خاصی برای خیابانی بجهت تلاشش درمتحدسازی بازیکنان تیم ملی وهمدل ساختن وتپیدن دلهاویکپارچه سازی اقوام مختلف باحرارت بیانش آدمی رابه شعف وتحسین میکشاند!!!!اما خطابش باکیروش واقعاتعجب کردم!!!هرچی رسانه هارامرورکردم!اهانتی ازجانب کیروش به ملت ایران ندیدم!!!!کیروش گفته درسختی معیشتی که مردم ایران دارند!سفرمربی خاص باتیمش باپروازفرست کلس به ژاپن!درست نیست!!!اوخواسته رقیبش رانکوهش کنه!ونه نداری مردم ایران راتحقیر!!!!
بالاخره کیروش باتمام خوبیهاوبدیهایش!۸سال درکنارمازندگانی کرده!وانصافانگاه فوتبالی مردم راتغییرداده!!!اجازه ندارددرباره مخالفینش صحبت کنه؟کمی انصاف میده ای آقای خیابانی!!!
سلام ..من نه طرفدار کیروش ونه طرفدار اقای خیابانی فقط یه سوال دارم آیا بعد کیروش مربی جدید از کشور فوتبال مطرح هست یابرمیگردیم رو مربی ایرانی که درسالهای خودش ناکام مانده تیم ملی واقعا کالا نیست که بگیم حمایت از کالای ایرانی مافوتبالی میخواهیم جهانی نه فقط در حد لیگ ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل