بازدید 4139
۱

پایان غم انگیز سرمربی هند با گل دقیقه آخر

کد خبر: ۸۶۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 15 January 2019

سرمربی تیم ملی فوتبال هند بعد از شکست لحطات پایانی برابر بحرین و حذف در آستانه صعود تاریخی به دور دوم جام ملتها، در تصمیمی خودخواسته از تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال هند شروعی بسیار توفانی در جام ملت های آسیا داشت و در دیدار نخست خود مقابل تایلند جشنواره گل به راه انداخت اما هندوستان در دو دیدار بعدی خود تن به شکست داد و با قعرنشینی نتوانست به دور بعد راه پیدا کند.

هند در دیدار پایانی خود در حالی که تا لحظات آخر با مساوی به عنوان تیم دوم صعود کرده بود، با دریافت گل دیرهنگام برابر بحرین، تن به شکست داد و سه امتیازی ماند تا به رده آخر جدول گروه سقوط کند. سرمربی هند بعد از این بازی تصمیم گرفت که از تیم ملی این کشور خداحافظی کند.

استفن کونستانتین در این باره گفت: من چهار سال است که در تیم ملی هند هستم. هدف نخست ما صعود به جام ملت های آسیا بود که به آن دست پیدا کردیم. به این بازیکنان افتخار می‌کنم. آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. از فدراسیون فوتبال هند هم تشکر ویژه‌ای دارم که از من حمایت کردند. براین باور هستم که زمان من در تیم ملی به پایان رسیده است و زمان جدایی فرا رسیده است و باید بروم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازي كنان هند كار بزرگي انجام دادند به آنها خسته نباشيد گفته اميدوارم فدراسيون فوتبال هند سياست فعلي را ادامه دهد تا در دور بعد جام ملت ها شاهد شكوه هند باشيم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر