بازدید 3521

کشیدن پیراهن درجام ملتها مساوی با 50میلیون تومان جریمه!

کد خبر: ۸۶۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 13 January 2019

ای اف سی با احکام جدیدش نشان داد که با کشیدن پیراهن در مسابقات مخالفت جدی دارد و آن را با جریمه ای سنگین پاسخ می دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تازه‌ترین آرای انضباطی خود را اعلام کرد که در یکی از آنها، دو دوی مان، بازیکن ویتنام به دلیل دریافت اخطار بابت گرفتن و کشیدن پیراهن بازیکن عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 5000 دلار آمریکا جریمه شد و از جانب AFC هم هشداری جدی دریافت کرد.

 میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان به دلیل استفاده از الفاظی نامناسب در بازی با قطر در مرحله گروهی جام هفدهم 7500 هزار دلار آمریکا جریمه نقدی شد و هشدار هم دریافت کرد.

کریمتس ایگور، بازیکن ازبکستان به دلیل رفتار نامناسبش پس از اخراج توسط داور در بازی با عمان در مرحله گروهی جام ملت‌ها، 7500 دلار آمریکا جریمه نقدی شد و یک جلسه محرومیتش بابت اخراجش در این بازی نیز اجرا خواهد شد.

آدیسون پرومارک، بازیکن تایلند نیز به دلیل دریافت اخطار بابت گرفتن و کشیدن پیراهن بازیکن بحرین در مرحله گروهی جام هفدهم 5000 دلار آمریکا جریمه نقدی شد و هشدار هم دریافت کرد.

هان کوانگ سونگ، بازیکن کره شمالی هم که در بازی با عربستان در مرحله گروهی جام ملت‌ها اخراج شد، یک جلسه محرومیت خود را باید سپری کند و 5000 هزار دلار آمریکا نیز جریمه نقدی شد.

صالح، بازیکن فلسطین که در بازی با سوریه در مرحله گروهی جام هفدهم از داور دو اخطار دریافت کرد و در نهایت هم اخراج شد، یک جلسه از همراهی فلسطین محروم شد و باید جریمه نقدی 5000 دلاری بپردازد.

وویونگ جونگ، بازیکن کره جنوبی به دلیل دریافت اخطار بابت گرفتن و کشیدن پیراهن بازیکن فیلیپین 5000 دلار آمریکا جریمه نقدی شد.

عامر عبدالرحمن از امارات به دلیل دریافت اخطار بابت گرفتن و کشیدن پیراهن بازیکن بحرین 5000 دلار جریمه نقدی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل