بازدید 26842
۲

فروش گوشت کوسه و گربه ماهی در خراسان رضوی!

کد خبر: ۸۶۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 13 January 2019
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی گفت: هشت محموله گوشت آبزیان حرام گوشت شامل کوسه و گربه ماهی در مجموع به وزن دو هزار و ۵۰۰ کیلوگرم در شهرستان‌های مختلف این استان کشف شده است.
 
به گزارش «تابناک» حجت الاسلام محمد حسن شورورزی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله‌های آبزیان حرام گوشت طی ماه‌های اخیر توسط گروهی سودجو به دنبال گرانی نرخ گوشت و فراورده‌های خام دامی از بندر لنگه، بوشهر و هرمزگان وارد خراسان رضوی شد.

وی ادامه داد: سر و دم گربه ماهی و کوسه این محموله‌ها در همان مبدا بارگیری زده و پوست آن‌ها تمیز می‌شود لذا به لحاظ ظاهر کسی متوجه نمی‌شود که این ماهیان حرام هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی گفت: این آبزیان حرام گوشت در تمامی شهرستان‌های این استان نظیر مشهد، بجستان، فریمان، تربت حیدریه و سبزوار و در ساعات غیراداری در مسیر‌های جاده‌ای با عنوان ماهی تازه جنوب به فروش می‌رسد.

وی افزود: همه آبزیان بدون فلس 'حرام' و خوردن آن برای انسان مضر است. بر اساس روایات هر چیز حرام ضرر، تلف و فساد را به دنبال دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۲
"مه آبزیان بدون فلس 'حرام' و خوردن آن برای انسان مضر است" اگر برای انسان مضر بود تو ژاپن نمی خوردن. تازه چینی ها و کره ایها به سگ و گربه هم رحم نمی کنن. دلیل منطقی تر بیار داداش.
لطفا فتوای حضرت امام در مورد کوسه را بگردند و پیدا کنند. حلال هستش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی