بازدید 3181

ارتباط رسانه‌ها و اهالی سینما در جشنواره فجر مختل شده است / اهالی رسانه به میزبانی سینماملت بار دیگر «نه» گفتند

اهالی رسانه به همه گزینه‌هایی که به میزبانی سینماملت بازمی‌گشت به جز کیفیت سالن نمایش رای منفی دادند و بار دیگر به این میزبانی نه گفتند. باید در نظر داشت ارتباط رسانه‌ها و اهالی سینما در جشنواره فجر مختل شده است و مسئولان جشنواره فکری برای برقراری مجدد این ارتباط نکرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 12 January 2019

پردیس سینمایی ملت در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر میزبان اهالی رسانه و منتقدان سینمایی بود و کیفیت برگزاری جشنواره در این سالن طی یک نظرسنجی مورد ارزیابی قرار گرفت.ارتباط رسانه‌ها و اهالی سینما در جشنواره فجر مختل شده است / اهالی رسانه به میزبانی سینماملت بار دیگر «نه» گفتند

به گزارش «تابناک» و به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، این برای اولین بار بود که کیفیت برگزاری جشنواره در سینمای اهالی رسانه در یک نظرسنجی مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گرفت. برای افکارسنجی در این زمینه پرسشنامه‌ای با 23 سوال طراحی شد.

این پرسشنامه برای تمامی کسانی که سال قبل کارت سینمای اهالی رسانه را داشتند ارسال شد و از میان آنان 402 نفر در این افکارسنجی شرکت کردند. آنان با پاسخ‌های خود رضایتمندی یا نارضایتی خود را از برگزاری جشنواره در پردیس سینمایی ملت بیان کردند.

بدین ترتیب اهالی رسانه به همه گزینه‌هایی که به میزبانی سینماملت بازمی‌گشت به جز کیفیت سالن نمایش رای منفی دادند و بار دیگر به این میزبانی نه گفتند. باید در نظر داشت ارتباط رسانه‌ها و اهالی سینما در جشنواره فجر مختل شده است و مسئولان جشنواره فکری برای برقراری مجدد این ارتباط نکرده‌اند.

جزئیات این نظرسنجی و آرای افراد درباره پردیس ملت و کیفیت برگزاری جشنواره در جدول زیر آمده است:

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر