بازدید 13688
سوژه

ناراحتی و اعتراض آزمون به تعویض کی روش؟

سردار گفت برخلاف شایعه مطرح شده، هیچ اعتراضی به کادرفنی تیم ملی نداشت و سر و صداهایش خطاب به داور مسابقه بود.
کد خبر: ۸۶۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ 12 January 2019

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نسبت به تعویض خود به سرمربی تیم اعتراض داشت و این موضوع در صورت و رفتارش هنگام تعویض مشخص بود اما خود او می گوید اعتراضش به کی روش نبوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر ویتنام بود که توانست دو گل به ثمر رساند. در دقیقه ۸۰ کارلوس کی روش تصمیم گرفت که آزمون زننده هر دو گل را تعویض کند و کریم انصاری فرد را به جای او به میدان بفرستد. آزمون که سخت به دنبال هت تریک در این دیدار بود نسبت به این تعویض اعتراضی نرم داشت و صحبت هایش را به کی روش گفت اما خودش می گوید با کی روش درباره مسایل داوری حرف زده است.

اعتراض سردار آزمون در صحنه تعویض‌اش از بازی، شائبه‌های زیادی را به همراه داشت. سردار زمانی که تابلوی تعویض بالا رفت، در حال غرولند بود و حتی در هنگام دست دادن با بازیکن جانشین‌اش هم اعتراض می‌کرد. ماجرایی که آزمون را وادار کرد بعد از مسابقه در مورد آن توضیح دهد. سردار گفت برخلاف شایعه مطرح شده، هیچ اعتراضی به کادرفنی تیم ملی نداشت و سر و صداهایش خطاب به داور مسابقه بود. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علاقه بسیار زیادی به آزمون دارد و باید دید که او با این حرکت مهاجم تیمش چه واکنشی از خود نشان خواهد داد.

ناراحتی و اعتراض نرم آزمون به تعویض کی روش؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ستارگان پارسی
اصولا یک بازیکن حق ندارد اعتراضی به تصمیمات سر مربی تیم داشته باشد
آقا چرا برای بازیکنان حاشیه سازی میکنید
مردید برای حاشیه سازی.
سردار اگر 10گل هم بزند بسیار لوس و پر افاده است و کیروش معمولا ناز کسی را نمیخرد و باید بازی بعدی او را روی نیمکت بنشاند مگر انصاری فرد چه چیزی از او کم دارد
درود سردار !
حرف تفرقه انگيز كمتر بزنيم
تيم ملي نياز به حاشيه سازي ندارد
نتیجه بها دادن بیمورد به بازیکن همین میشه....
حقه بازی و فریب مردم، لاپوشانی و دیگر هیچ
سردار خیلی جوان و خام است بهتر است یک جلسه روی نیمکت بشیند تا مقداری پخته شود. در مقاطع مختلف تصمیم عجولانه گرفته است . جوان بسیار خوب و صادقی است ولی در عین حال این نیکت نشینی در یک بازی برای او بهترین فرصت برای بزرگ شدن است. باید کمکش کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر