بازدید 20310
جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ ـ ورزشگاه آل نهیان ابوظبی؛

گزارش زنده / ایران: ۲ - ویتنام: صفر / صعود ایران به مرحله حذفی با دبل سردار و خط و نشان زوج حمله برای آسیا / جهانبخش برای بازی عراق در آب نمک ماند

تیم ملی فوتبال ایران با نمایشی کاملا برتر نسبت به تیم ویتنام ، دومین بازی اش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را با پیروزی به پایان برد و تفاضل گلش را به هفت رساند تا در کنار بسته نگه داشتن دروازه در دو بازی ساده جام، حالا با یک تساوی مقابل عراق احتمالا به صدرنشینی هم برسد. سامان قدوس در کنار آزمون، بهترین نفرات ایران در این دیدار بودند و بیرانوند هم با مهار عالی، مانع بهم ریختن جو روانی تیم و تساوی بازی شد.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 12 January 2019

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا 2019، از ساعت 14:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی و به قضاوت محمدتقی الجعفری سنگاپوری به مصاف ویتنام رفت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید تا صعودش را قطعی کند.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ سردار آزمون در دقایق 38 و 69 هر دو گل ایران را به ثمر رساند و سه گله شد تا در صدر جدول گلزنان جام ملتها بایستد. تیم ملی ایران با این نتیجه 6 امتیازی شد و صعودش را به مرحله یک هشتم‌نهایی قطعی کرد. مهدی طارمی و احسان حاج‌صفی، دو بازیکن کلیدی ایران در این بازی بی مورد کارت زرد دریافت کردند که می تواند در بازی های مهم مراحل بالاتر به تیم ایران ضربه ای جدی وارد کرد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری (64- احمد نوراللهی)، اشکان دژاگه، سامان قدوس، مهدی طارمی (64- مهدی ترابی) و سردار آزمون (79- کریم انصاری‌فرد).

سرمربی: کارلوس کی روش

ترکیب ویتنام: دو دوی‌مان، کوئه‌انگوک‌آی، بوی‌تین‌دونگ، دوآن‌وان‌هائو، نگوئن‌ترانگ‌هوانگ، نگوئن‌کونگ‌پونگ، فام‌دوک‌هوی (59- وان وآی)، دو‌هونگ‌دونگ، نگوئن‌کوانگ‌های(84- تی‌لینگ)، فان‌وان‌دوک (46- وان توآن) و دانگ‌فان‌لام.

گزارش زنده / ایران 2 - ویتنام 0 / صعود ایران به مرحله حذفی با دبل سردار و خط و نشان زوج حمله برای آسیا / جهانبخش برای بازی عراق در آب نمک ماند

ایران در این دیدار هم بازی منطقی و خوبی را به نمایش گذاشت و علاوه بر آنکه دروازه خود را بسته نگه داشت، دو گل هم به ثمر رساند تا بهترین خط دفاعی و بهترین خط حمله را به نام خود به ثبت رساند.

کی روش در این دیدار از مثلث سردار آزمون، مهدی طارمی و سامان قدوس در خط حمله خود استفاده کرد و هر سه بازیکن بسیار خوب ظاهر شدند و هماهنگی بالایی از خود نشان دادند، به ویژه طارمی و آزمون که کاملا با هم مچ شده و بیشتر ترجیح می دادند تا به همدیگر پاس بدهند و کمتر قدوس را در موقعیت گلزنی قرار دادند.

نکته مهم درباره تیم ملی فوتبال ایران اینکه علیرضا جهانبخش، گران ترین بازیکن تیم هنوز به شرایط بازی نرسیده و به احتمال خیلی زیاد کارلوس کی روش از دیدار بعدی برابر عراق این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دهد و در این صورت، شاهد نیمکت نشینی قدوس خواهیم بود. مثلث آزمون، طارمی و جهانبخش اگر آماده باشند ایران شانس بسیار بالایی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت؛ آن هم در شرایطی که دیگر تیم های مدعی تا الان نتوانسته اند عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

ایران و ویتنام

دقابق حساس

دقیقه 89: در سمت چپ محوطه جریمه و پشت وریا غفوری، وان هائو به توپ رسید و ارسال او بعد از دفع ناقص بازیکنان ایران به چانگ های در موقعیت شوت رسید که ضربه فنی این بازیکن با کمترین فاصله از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 88: سانتر عالی وان دای از جناح راست می توانست تیم عقب کشیده ایران را جریمه کند اما مهاجمان ویتنام ضربه آخر را نزدند تا مدافعان ایران این فرصت خطرناک را دفع کنند.

دقیقه 76: ضربه ایستگاهی ویتنام از زاویه مناسب در آغوش بیرانوند آرام گرفت.

دقیقه 74: ضدحمله سریع ایران با فرار ترابی از سمت راست، و پاس تند او برای قدوس همراه شد اما او دیر رسید و در گوشه زمین به توپ رسید و بلافاصله کوتاه سانتر کرد که در مقابل شش قدم آزمون موفق به هت تریک نشد.

دقیقه 69: گل دوم ایران/ سردار آزمون: سردار آزمون با یک حرکت بدن پشت محوطه جریمه مدافع مستقیم را جا گذاشت و با پای چپ توپ را به گوشه دروازه ویتنام فرستاد تا فاصله با حریف و تعداد گلهای خودش در این بازی دو برابر شود.

دقیقه 59: چهار بار یک و دوی متوالی سردار آزمون و مهدی طارمی به یکدیگر در نهایت ثمربخش نبود و توپ در آخرین لحظه برای ضربه نهایی به بازیکنان ویتنام رسید.

دقیقه 54: نفوذ آزمون، طارمی و قدوس به درون محوطه جریمه ویتنام با دفاع دسته جمعی و شلوغی محوطه، خنثی شد و این بخت مناسب در آغوش دروازه بان حریف آرام گرفت.

دقیقه 53: شوت سنگین آزمون را دانگ وان به زحمت دفع کرد اما در ریباند توپ جلوی پای طارمی افتاد که شوت او از فاصله نزدیک و زاویه بسته زوزه کشان از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 52: روی پاس عمقی دفاع ایران کاملا جا ماند و شماره 10 ویتنامی ها با بیرانوند تک به تک شد که بیرانوند با خروج به موقع این تک به تک مسلم را مهار کرد و مانع مساوی شدن نتیجه بازی شد.

دقیقه 44: امیری اوت دستی را بار دیگر بلند پرتاب کرد که بعد از ضربه سر طارمی توپ به دست دانگ هانگ اصابت کرد و نصیب گلر ویتنام شد اما  داور سنگاپوری اعتقادی به خطای هند پنالتی نداشت.

دقیقه 38: گل اول ایران/ سردار آزمون: نفوذ و ارسال بی نقص قدوس در تیر دو روی پیشانی آزمون نشست تا او دروازه خالی را باز کرد.

دقیقه 35: روی یک حمله هماهنگ، امیری تئپ را پشت محوطه جریمی با پاس عرضی به ازمون رساند اما شوت سرضرب آزمون از کنار دروازه به خارج رفت.

دققیه25: روی توپ برگشتی از کرنر، ابراهیمی آزمون را در جناح راست دید و سردار هم بعد از کنترل خوب شوت محکمی را به چارچوب دروازه ویتنام شلیک کرد که دانگ بار دیگر توپ را دفع کرد.

دقیقه 21: اشکان با دو سر توپ و دریبل دو مدافع به سمت راست زمین رفت ولی ارسال او را انگوک بالاتر از امیری و زودتر از طارمی دفع کرد.

دقیقه 17: حرکت ترکیبی و پاس‌ عمقی دژاگه به قدوس، سامان را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه نهایی قدوس با خروج دانگ وان دفع شد.

دقیقه 11: سانتر دقیق دژاگه از نقطه کرنر سمت راست زمین با ضربه سر طارمی، در تیرک دوم جلوی پای امیری قرار گرفت ولی توپ بعد از برخورد به وحید در آغوش دانگ وان نشست تا موقعیت جدی ایران از دست برود.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی دوم خود برابر ویتنام اعلام شد که تغییرات مهمی در آن صورت گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار برابر ویتنام در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در حالی اعلام شده که حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی تیم ملی سورپرایز کی روش برای این بازی بوده است.

تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری قاطع پنج بر صفر برابر یمن در دیدار نخست، امروز (شنبه) در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا به دیدار تیم ملی ویتنام رفت که در بازی نخست برابر عراق 3 بر 2 شکست خورد. مهدی ترابی که مقابل یمن فیکس شده بود و بازی خوبی نیز انجام داد نیمکت نشین شد، در نیمه دوم به میدان آمد. مدافع ماشین سازی در شرایطی در این بازی از ابتدا به میدان رفت که با توجه به حضور مجید حسینی و پژمان منتظری، استفاده از او از ابتدا برابر ویتنام اهالی فوتبال را غافلگیر کرد. حضور در ترکیب اصلی برای کنعانی‌زادگان فرصتی مناسب برای ارائه توانمندی‌های فنی این بازیکن بود.

گزارش زنده ؛ ایران - ویتنام / ترکیب متفاوت کی روش برای دومین مصاف / جهانبخش برای بازی عراق در آب نمک

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
انشاالله که اقای ده نمکی معتقد نیستند که چون ویتنام سالها با امریکای جهان خوار جنگیده ما باید رعایت میکردیم و میباختیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
ما همیشه باید برای همدردی با تمام مظلومین دنیا ، ببازیم ، توسری بخوریم ، تحریم بشیم و عقب بیوفتیم !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
برای ما همیشه مرغ همسایه غازه
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
املای عقب بیفتیم صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
باید صبرکرد حتما درچندروز آینده اعلام مینمایند که بچه های ما بایستی اصلا گل به ویتنام نمیزدند چون اینها با امریکا جهانخوار مبارزه کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
ای حان ! شما عالی هستین :))
سردار زنده باد ، سربلندی پاینده باد
به نطر من این اقای ده نمکی بایدبروند مطالعه دقیق روی این تیم یمن بکنندوبدانند که این تیم نماینده مردم یمنی که دنده هایشان پیدا شده اند وسالهازیربمب هاهستند نیست وبداند که این تیم نماینده فدراسیون عربستان است وتمامی هزینه انرا انها میدهند
اقای ده نمکی نمیداند که مربی این تیم دریمن زندگی نمیکند
متاسفم برای ایشان اگر فیلم هایش را اینگونه میسازند
دفاع تیم ملی بسیار متزلزل بود.این اشتباهات در بازی با کره یا ژاپن به قیمت حذف تیم ملی تمام می شود حداقل ۳موقعیت خوب در اختیار ویتنامی ها قرار دادند
پیروزی دلاوران ایران مبارک اما کی روش نباید به ترکیب برنده ناخنک می زد!
بژی سردار . . . بژی ایران
پاسخ ها
Atila
| Denmark |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
یاشاسین سردار , یاشاسین ایران، سردار تورکمن هست
آفرین بر فرزندان غیور وبرتر ایران.پیروزیتان مبارک.تشکر ویژه از کیروش البته اگر بعضی از آقایان (قلعه نویی،مایلی کهن،خدادادو.....)ناراحت نشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
!!گل گفتی
اونهایی که در جام جهانی به سردار انتقاد خیلی شدید داشتن یا توهین میکردن، یا افرادی بودند که قصد ضربه به تیم ملی داشتند و یا کسانی که اطلاع کمی از فوتبال داشتن و البته یک عده هم در مورد شایعاتی که بود در مورد ایشون، ناراحت بودن که امیدوارم سردار آلوده نشه.
نه الان سردار با زدن سه گل به ویتنام و یمن شاهکار بزرگی کرده و نه در جام جهانی خیلی بد بازی کرد! گرچه کلا بازیکن خوبیه در حد تیم ملی ایران! نباید انتظار داشته باشیم که یک بازیکن خط حمله همونطور که میتونه به ویتنام و یمن راحت گل بزنه در مقابل اسپانیا و پرتقال هم همین کار رو بکنه. یا وقتی مربی یک تیم رو کاملا به شکل دفاعی میچینه، نقش بازیکن خط حمله مثل سابق باشه. جایگیری و بازی بدون توپ هم در جای خودش میتونه برای تیم حریف مشکل درست کنه. مثلا همین حضور سردار در جلو باعث میشد که تیم مقابل خیلی جلو نیاد از ترس ضد حمله چون سردار رو میشناختن.
منصف باشیم و واقع بین! افراد رو یکدفعه به عرش نبریم و یکدفعه نکوبیم بدون دلیل موجه! البته انتقاد خوبه ولی تخریب نه!
تبریک !

آنانی که از گل نزدن سردار به نحو زننده و ضد فرهنگ اجتماعی واکنش نشان این بازی امروز را در خاطرشان ثبت کنند و بدانند که برد و باخت تیم به عوامل زیادی وابسته است.
شما اگر از هر فوتبالیست یا هر تماشا کننده سن دار فوتبال بپرسید آیا تا حالا دیدید که تیمی که دو برابر یا حتی بیشتر در برابر تیم مقابل لایق برد و چند بار گلزنی بوده اما بازی را نبرده ؟ بعید است که پاسخ شان مشابه مورد ریر نباشد:

البته که دیدیم که بازی را نه تنها نبرده بلکه با اختلاف دو گل یا بیشتر بازی را به حریف باخته است.

زیرا بازی،

با شانس ارتباط دارد.

با قصاوت داوران ارتباط دارد.

با باد، باران، هوای سرد، گرم، شرجی، خشک، ارتفاع از سطح دریا، چمن زمین و امثالهم ارتباط دارد.

با جفت و جور شدن توپ و پای بازیکن در صدم ثانیه ها و هزارم ثانیه ها ارتباط دارد یعنی اگر توپ و پا یکهزارم ثانیه زودتر یا دیرتر جفت و جور بشود نتیجه ممکن است ١٠٠% تغییر کند یا معکوس شود.

با تغذیه توپ هنگام حمله ارتباط دارد.

با استرس قبل، حین و پس از بازی ناشی از واکنش خارج از نزاکت و خارج از شئونات اجتماعی هواداران خودی و رقیب ارتباط دارد.

به کیفیت و کمیت خواب، استراحت، تغذیه، روحیه و غیره ی تحمیلی به بازی کن ارتباط دارد.

و غیره که مطمئنم خود فوتبالیستها و کارشناسان بر این لیست میتواند بیشتر بیافزایند.
این تیم کجا و تیم ۹۸ جام جهانی کجا
باز دوباره یه تیم دست چندمی اومد 2 تا گل خورد از ایران جو گیر شدید که بیا وببین .آخه ویتنام کی مطرح بوده .متأسفانه حواستون نیست که قراره چه اتفاقی بیفتد وبازیکنان اصلا از نظر روانشناسی آماده نیستند.
یاشاسین تورک سرداری
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
خواهشاّ برای جلوگیری از تبعات قوم گرائی ، تفرقه و هزار مسئله دیگر منتج از آن، بر تنور قوم گرائی و نژاد پرسنی ندمید ! با عرض تبریک و شادباش به سردار، دوستداران سردار و مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
جالبه در بالا هم با زبان کردی تبریک گفتن ، ای کاش تمام زبانهای ایرانی بیان و تبریک بگن . جالب میشد .
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
انثال شما اگر ایران به کره و ژاپن هم بخوره و مثلا اونها رو 3 هیچ هم ببره، باز یه بهانه جدید در میارید که مثلا اونها این بازیها اصلا براشون مهم نبوده، یا با جوانانشون اومدن یا دارن نسل عوض میکنن و امثال این بهانه ها.
چه خبره بابا یهو ذوق مرگ نشین ؟؟؟؟؟؟؟
تازه از 100 % راه تازه 5% رو رفتیم !!!!!
کره جنوبی-زاپن-عرستان-.......مونده اند ؟؟؟؟؟؟
تازه این قدر یه بازیکن بی اخلاق رو بزرگ نکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار