بازدید 3737

واکنش کی‌روش به دستیار رایگان ومعروف پرتغالی در تیم ملی ایران

کد خبر: ۸۶۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 11 January 2019

سرمربی تیم ملی ایران درباره حضور نلو وینگادا در اردوی تیم ملی یادآور شد: همیشه در دوران مربیگری‌ام سعی کرده‌ام از افراد لایقی در کنار تیم استفاده کنم تا تیم همیشه موفق و پیروز باشد. خوشبختانه در طول دوران مربیگری‌ام دوستانی در سراسر دنیا داشته‌ام که همیشه به من کمک کرده‌اند. این دوستان در 8 سال گذشته بدون هیچ چشم‌داشتی در کنار من بوده‌اند و این بار نیز نلو وینگادا مطمئناً به ما کمک خواهد کرد البته در این چند سال از طریق همین دوستانم بارها بازی‌های دوستانه‌، ارد‌وهای مختلف و استادیوم‌ها و گاهی اوقات هتل‌هایی را توانسته‌ام برای تیم ملی هماهنگ کنم، برای تیم ملی ایران که همه می‌دانند با مشکلاتی در زمینه مالی مواجه است.

به گزارش تابناک ورزشی، کی روش ادامه داد: دوستانی دیگر مانند دکتر کریگ هم اکنون در تیم ملی حضور دارند. کریگ در دوره پیش با استرالیا قهرمانی آسیا را به دست آورده و همینطور وینگادا که بدون هیچ چشمداشتی به طور کاملاً رایگان به ما کمک خواهد کرد. من بسیار خوشبختم دوستانی دارم که می‌توانند به من کمک کنند.

کی‌روش یادآور شد: اعتقاد راسخ دارم که برای موفقیت همیشه به دو تیم احتیاج داریم, یک تیم موفق در درون زمین و یک تیم که بتواند از تیم داخل زمین حمایت کند، خوشبختانه دستیاران و کادر بسیار متعهدی دارم که همه اعضای آن وظایف‌شان را به نحو احسن انجام داده‌اند. بازیکنانم هم با رهبری دو بازیکن فوق‌العاده که همیشه الگو بوده‌اند کار را ادامه داده‌اند, پیش از این جواد نکونام تیم را به خوبی رهبری می‌کرد و حالا مسعود شجاعی که مسئولیت رهبری تیم در درون زمین با اوست و یک الگوی خوب برای بازیکنان به حساب می‌آید. به بازیکنان و کادرم بسیار افتخار می‌کنم، چراکه ما همیشه یک خانواده متحد هستیم و جدا از خانواده شخصی‌ام این تیم بهترین خانواده فوتبالی من بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر